7/30/2013

Saran wrap technique and stamping

Today I tried to do saran wrap technique and stamp over it both for the very first time. Products I used: base color - depend holographic 2025, color for saran wrap - essence midnight date, for stamping born pretty special stamping polish in white and essence top coat. 






I'm actually very disappointed with the result, but it was my firs time doing both of this techniques, but I guess I expected more. To be honest I'm having a lot of trouble with stamping, I'm practicing on paper and those results weren't so bad, and as for saran wrap, I'm pleased with some nails, although I did it a bit different than on the tutorial.


Girl on the video applies color on nail and then tap with foil, and I liked results better when I applied polish to the foil and then to the nail.


For the stamping I used salon express kit for stamping that i ordered from eBay, and sailor/pirate theme plate(also from eBay).




9 comments:

  1. uopće nije loše, nemaš razloga biti nezadovoljna... ali razumijem,koji put u glavi to sve izgleda puno bolje :D

    ReplyDelete
  2. ma bas me frustrira sto na papiru uspjevam dobiti lijepe otiske, a na noktima ne. Na kraju sam je skinula isti dan, bas me nervirala, ali hvala na rijecima podrske :)

    ReplyDelete
  3. Meni baš ovo fora izgleda, daje onako malo rustikalan stil...meni baš paše uz motiv sa sidrom i ovim kormilom (ne znam zašto) XD




    http://deedeecro.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ajde ti meni objasni taj stamping. Da li to mroa da se radi sa nekim specijalnim lakom koji je za to? Ja sam kupila jednu tu plocicu i kad stavim lak i predjem onim da odstranim visak uvek ali uvek se skloni ceo lak, ne ostane mi nista naplicici, koliko god da slabo ili jako pritisnem kad sklanjam viseak. A bas bih volela da znam da uradim taj stamping. Jel ima neka caka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A i ja se jos ucim, pa i meni cesto nista ne ostane na plocici, ali svakako treba biti ili jaaako gusti lak ili bas poseban lak za stamping. Ja sam se bila odlicila za born pretty lak za stamping (crni i bijeli mini lakici) za vjezbu, ali koliko citam po blogovima, ipak je konad stamping lak najbolji. Iako ima jako puno cura koje rade stamping i sa obicnim lakovima, meni je to za sada jos znanstvena fantastika :(

      Jos jedna stvar je i sama plocica, sto je plocica nekvalitetnija ima manje ostar otisak same slicice i onda slicica ne bude dobra (u smislu preslikavanja na stambilj) , kod malo boljih plocica nema tih problema, stvarno do najsitnijih detalja sve se preslika.
      Ja imam par plocica sa ebay-a i slike se preslikavaju tako tako, kako kada i cheeky paletu koja je odlicna, osjetno kvalitetnija od ove sa ebay-a i puno se lakse vjezba na njoj. Vjerujem da imam bolji lak za stamping da bi to bilo to :D

      I lak struzem sa plasticnom karticom (kao one za telefonske govornice i stare bankovne kartice). Manje grebe plocicu i kao da bolje pokupi visak laka.

      Puno teksta, ali nadam se da sam pomogla barem malo :)

      Delete
  5. Eto ja moram priznati da sam totalni tutlek za taj stamping. Bila sam si kupila set za stamping i prodala ga nakon par dana. Jednostavno nemam ni vremena a ni prevelike volje jer poludim kad mi to ne ide. a svima to tak lijepo ispadneee da mi je tak krivo kaj to neznam raditi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene isto pati vrijeme, kako imam bebaca, stvarno ne stizem vise vjezbati stamping, i duuugo mi vec stoji oprema sva, ali zivim u nadi da cu jednom imati vremena da naucim, a do tada cu vjerovatno nastaviti opsesivno kupovati plocice iako ih ne koristim haha

      Delete
    2. Ja jedva stignem nokte nalakirati, i to kad spava xD
      Ja sam isto bila kupila par komada pa sam ih dala dalje

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...