10/19/2013

Check in point - Osijek

Kratko javljanje iz Osijeka, uz sok i nevjericu :D 
Neobicna prica iz neobicne trgovine o mozda originalnom Orly laku 








Nakon dvije godine dosla sam u posjet roditeljima u Osijek, normalno sve mi je drugacije, gradi se, novih trgovina, drugacije izgleda, no da skratim pricu, popodnevna setnja, gledam izloge, i prodjem pored neke trgovinei za oko mi zapne NXY reklama, uljecem unutra, jos dolazim sebi, mahnito hodam po trgovini, trazeci nxy policu, ne nalazim nista, pitam tetu prodavacicu, govori ona, da da trebamo dobiti, svi nas vec pitaju, ulaze zbog reklame bla bla, ja jos u cudu, slusam ju, zakljucujujemo tu temu - jos nemaju nxy ali ce doci. 
Nakon tog spustanja na zemlju malo prosvrljam po ducanu, imaju tangle teazer i tako tih zadnjih krikova kozmetike, pribora za geliranje, frizerskog pribora, raspice za nokte, kistovi za nail art, imaju i kopije china glaze lakova (oko 40 kn cijena, jako veliki izbor nijansi), kao i opi lakova (par bocica i to samo cracking lakova, neznam cijenu) i nesto sto mi je jako privuklo paznju orly lakovi za nokte za 22,50 kn ! Izbor je jako mali, od svake boje po jedna dvije bocice, i nema cijeli spektar boja, nego mozda 20-ak boja. Vrtila sam bocicu valjda 20 minuta, nakraju sam je kupila, i jos je doma gledam, stvarno neznam sto bi mislila, dali je kopija ili oridjidji, pa sam pozamasnu kolicinu vremena provela guglajuci vise o toj trgovini i o orly lakovima u hrvatskoj, no i dalje nisam pametna, i dalje neznam dali sam kupila pravi ili kopiju orly laka. I evo sada pisem post jer sam jos u cudu od te (malo je reci) cudne trgovine :D

Cure iz Osijeka, znate li sto o ovoj trgovini ( Frizerski pribor Danijel, u esseker centru)


Fotke su lose, sa mobitelom su fotkane. Sve u svemu i da je kopija, bas me briga, boja je predivna, maze se super :D  


8 comments:

  1. Često idem u Osijek, ali ne znam za tu trgovinu :/ Ali moram to provjeriti, mislim stvarno...22,50 kn :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. da cijena je komicna, samo je izbor nijansi slab za orly, ali zato drugih ima jaaako puno :D

      Delete
  2. I ja sam cesto u Osijeku ali ne znam za nju... Kopija China Glaze lakova??? :/ Pa oni cak nisu tako skupi, kome se isplati da ih kopira.

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, po bocici bi rekla da je kopija CG lakova, a vidjela sam da imaju i kistove za nail art koje na e-bayu mozes kupiti za 2 dolara, a oni ih prodaju za 84 kune, naravno, kupit ce ih cure koje ne kupuju preko neta ali pretpostavljam da je ista prica i sa lakovima, cure koje neznaju kako doci do drugih lakova ce sigurno kupiti i te lakove.

      Delete
  3. Ja sam iz Osijeka, ali ne znam tu trgovinu. Rijetko idem u centar grada tako da je nisam primijetila. Sad si me stvarno zbunila jer nisam čula za kopije lakova, ali cijena ne odgovara. Uglavnom provjeriti ću tu trgovinu, tko zna što se još može pronaći.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja neznam sto da mislim, dali drze kopije svega ili ne, cak razmisljam kontaktirati nxy i pitati ih imaju li dogovorenu distribuciju za hrvatsku, da ne kupujem laznjake :D za lakove mi je svejedno hehe. Sto se cijene tice, bila je prosle godine nekakva akcija distributera orly lakova u hrvatskoj, pa su isto bili po ovako pristupacnim cijenama, pa mozda i jesu originali ali neki sa skladista, neam pojma :D

      Delete
  4. svašta baš... nadam se da je original, a ako i nije, imaš dobar lakić za siću ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cini se da je oridjidji, fino se maze, nijansa postoji, hah!

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...