10/13/2013

Matching Manicures #Rak Dojke

Ovotjedna tema MM je podizanje svijesti o raku dojke, posto je ovaj mjesec mjesec borbe protiv ove zlocudne bolesti.


"Mjesec borbe protiv raka dojke održava se u listopadu koji je već tradicijski posvećen borbi protiv raka dojke, od kojega u Hrvatskoj godišnje oboli 2300 žena, a 7. listopada proglašen je i Danom borbe protiv raka dojke.

U početku je asimptomatski i najčešće se otkrije slučajno napipavanjem kvržice u tkivu dojke. Otprilike 50% slučajeva raka dojke napreduje u metastatsku bolest, što znači da se stanice raka putem krvotoka prošire u susjedne organe, najčešće limfne čvorove,pluća, jetru, kosti i mozak. U takvom uznapredovalom stadiju bolesti javljaju se i opći simptomi kao što su slabost, mučnina, glavobolja, gubitak apetita, bezvoljnost, naticanje u području pazuha, stalna bol u kostima, žeđ, učestalo mokrenje, umor, razdražljivost.

Najbitniju ulogu u ranom otkrivanju bolesti imaju same žene. Redovitim pregledima (samopregledommamografijom, te ultrazvučnim pregledima) ova bolest se može otkriti ranom stadiju što znači i veće šanse za ozdravljenje. Nakon otkrivanja sumnjivih kvržica svakako se treba posavjetovati sa liječnikom i utvrditi radi li se uistinu o tumoru i dogovoriti daljnji tijek liječenja. Mamografija je vrlo dobar i jednostavan kontrolni pregled koji može detektirati tumor u ranom stadiju. Stoga se ženama preporučuju mamografski pregledi. Prvu (bazičnu) mamografiju žena treba učiniti između 38. i 40. godine života, od 40. do 49. godine svake dvije godine, od 50. do 69. godine jednom godišnje, te poslije 70. godine svake druge godine."
Preuzeto sa wikipedije 


I jos na temu na linkovima : 

Ja sam se odlucila za crnu kombinaciju sa sljokicama, inspiracija mi je bila taj trenutak saznanja o raku dojke, i srebrne sljokice kao svijetlo, snagu i hrabrost u toj groznoj  situaciji.






I naravno linkovi na blogove drugih djevojaka koje su takodjer radile manikuru ovaj tjedan:

Good Morning Gorgeouss





11 comments:

  1. super manikurica :D
    mogla si nam stavit malo veće fotke na blog ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mozda je do velicine monitora, meni su skoro prek cijelog ekrana :) ali mogu i vece, da se bolje vide kiksevi hihi

      Delete
    2. velike su kad kliknem na njih, ali ovako su mi male :(
      a ja vooolim veeeeel'ke :D

      Delete
  2. Odlično je, tko bi rekao da će se ove nijanse tako dobro slagati. Tvoja verzija je za razliku od naših malo rokerska i baš mi se sviđa :D

    ReplyDelete
  3. kako je ovo dobro! Sviđa mi se ova verzija :)

    ReplyDelete
  4. Sviđa mi se kombinacija boja, jako zanimljivo :)

    ReplyDelete
  5. Hvala cure, evo napisala sam iznad slika i sto je bila inspiracija. :)

    ReplyDelete
  6. Divna manikura,pogotovo sljokice <3

    ReplyDelete
  7. Divna manikura, a super mi je pričica kako si odabrala boje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos sam losa u crtanju detalja, ali nije ispalo puno drugacije od zamisljenoga pa sam bila zadovoljna :)

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...