10/06/2013

Matching Manicures #Glitter + Gradient

Na ideju je dosla simpaticna Dž sa bloga My happiest nails, a funkcionira na principu facebook grupe gdje se svaki tjedan cure dogovore za nedjeljnu manikuru. Za ovu nedjelju dogovorena tema je bila gradient + šljokice = Džgradijent :)




Moj doprinos ovoj temi biti ce KRATAK jer su mi nokti i više nego kratki - kriminalni su, ali važno je sudjelovati. Bilo kako bilo, mene ova ideja jako veseli i nisam htjela propustiti još jedan tjedan jer su mi pukli nokti.

No manikure drugih cura su zato hvale vrijedne, i svakako ih pogledajte (link za postove svih cura koje su radile su na kraju posta).

Za svoju manikuru sam upotrijebila : Eveline 8 u 1 kao bazu, osim za palac i prstenjak gdje sam koristila Essence peel of base coat zbog šljokica. Sve nokte sam završila sa Essence BTGN top coatom.

Essence Hello Marshmallow mi pravi mjehurice, ma kako god da ga koristila, i koristim ga samo da ga potrošim, iako mi je boja predivna.


Lakovi za gradient : Essence Hello Marshmallow, Eveline miniMAX 817, China Glaze 233 Spontaneous and Avon Midnight plum

Za prstenjak i palac Catrice I'm Dynamite i MaxFactor Fantasy Fire









I naravno linkovi drugih manikura :)

Sasvim Obicna Djevojka



9 comments:

  1. I kod tebe ljubicasti gradient :D Fenomenalno :)

    Jako mi se svidja taj China Glaze lak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. S ljubicastom se ne moze pogrijesiti :)

      Delete
  2. Ljubicasta boja vlada medju blogerkama ove nedelje. :D
    A sa ovom bojom naravno da manikir ne moze ispasti lose. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je najdraze sa ljubicastom raditi gradient, i kada nemam inspiracije za radit nokte uvjek posezem za ljubicastom

      Delete
  3. Lijepe boje,i sa sljokicama ne mozes fulati,me like ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam uvijek skepticna prema sljokicama, ali me uvijek ugodno iznenade :)

      Delete
  4. Ovo mi se jako sviđa, boje su baš lijepe, posebno ove šljokice na prstenjaku :))

    ReplyDelete
  5. Dopada mi se dubina koju si dobila ovom kombinacijom lakova.

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...