10/27/2013

Matching Manicures #Halloween

Jos jedna nedjelja i novi izazov balkanskih blogerica. Ovoga puta izglasana tema je noc vjestica / halloween. Ovom izazovu sam se posebno radovala, iako svaku nedjelju sa nestrpljenjem iscekujem :)


Prosli tjedan nisam bila zadovoljna svojom rekreacijom na temu tockice/polka dots, ali sam zato sam si danas dala oduska i igrala se malo na  desnoj ruci, desnu cu kasnije nalakirati kao i lijevu jer stvarno volim halloween i jako sam zadovoljna narancastom varijantom. 


Proizvodi koristeni za narancastu manikuru:



 


I mint/ljubicasta varijanta (nisam se trudila ocistiti temeljito jer nakon fotkanja stavljam drugu manikuru, ne zamjerite :)) :





A kakvi bi to halloween nokti bili da ne svijetle u mraku! Neke nokte sam presla cijele sa svjetlecim lakom, a na nekima samo detalje, fotke nemam, mooozda ih ubacim navecer ako ne budem ljena pofotkati :D

I naravno linkovi na druge manikure :)

10 comments:

  1. Super su mi obje,ali prva mi je ljepsa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) i meni je, a druga je bila vise onako zezancija za gust :D

      Delete
  2. Narandžasta verzija je savršena. Svaki nokat mi se dopada, ali posebno bundevica.

    ReplyDelete
  3. Oba manikira su super. Meni se svidjaju ove koskice na kaziprstu. :D

    ReplyDelete
  4. hvala cure na lijepim komentarima :)

    ReplyDelete
  5. Zanimljivo skroz, mali prst mi je favorit :)

    ReplyDelete
  6. Preeeelepo, pogotovo prvi manikir ;))

    ReplyDelete
  7. Bas je dobar manikir, bundevica je najbolja!

    ReplyDelete
  8. Opa, pa ovo je super!!! I čudovište dr. Frankesteina je ovdje!

    E, zašt ne staviš da su fotke velike? Znam da se mogu povećati klikom, ali lets face it, to se nikome ne da :p

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...