11/03/2013

Matching Manicures #Galaxy Nails

Evo jos jedne nedjelje i jos jednog izazova. Ovaj puta su to galaxy nails, jednostavna a vrlo efektna manikura.




Ova manikura se postize tehnikom spuzvanja, ima jako puno tutorijala na internetu i youtube-u pa ja nezu puno duziti. :)











Ovo su lakovi koje sam koristila. Zaboravila sam pofotkati i Essence Back To Black koji sam koristila kao bazu. Na kraju sam zavrsila sa matt top coatom, jer meni osobno tako galaxy bolje izgleda i ima dubinu.








A imala sam i nezgodu prilikom lakiranja :D Skoro cijela bocica Manhattanovog tamno plavog laka odlucila je poletjeti, na svu srecu ucpjeh pocistiti sve tako da kao da se i nije desilo. Strasno

I naravno linkovi drugih cura koje su radile :)






15 comments:

  1. Bas je lepo. Mnogo mi se svidja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bas sam dok sam lakirala mislila kako bi mogla posvetiti tebi ovu manikuru jer me jako asocira na tvoj make up za onaj natjecaj :)

      Delete
  2. Jao blago tebi da si uspela ocistis pod, ja imam rorsahovu mrlju na parketu vec dve godine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a sreca pa su plocice, zadnji put je letio po prljavom vesu, upropastio pola kosare vesa :D muke po laku haha

      Delete
  3. super manikura, predivna je :D
    baš mi je žao laka, kako se samo usudio tako nešto izvesti :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. p.s.
      poslala sam ti i email na koji nisi odgovorila, mr. random je odlučio da baš ti budeš nova vlasnica žutog orly-a i smeđeg catrice laka... javi se ako ih želiš

      Delete
    2. ajmeeee srece! nemogu naci tvoj mail, ali evo poslala sam ja tebi pa cemo se valjda uspjeti dogovoriti :D

      Delete
  4. Lepo si nampravila manikir. Posebno mi se sviđa kako si Maybelline šljokice upotrebila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sam isto jako zadovoljna kako su se uklopile sljokice, samo mi je zao, vidjeh kod jedne cure zvjezdice kao sljokice na koje sam ja skroz zaboravila, ali bit ce jos prilika :D

      Delete
  5. Sviđa mi se tvoj svemir :) Šljokice su mi super.

    ReplyDelete
  6. Bas mi se svidja ova ljubicasta boja u svemiru. Moracu dati svojoj listi za kupovinu i ovaj Coloramin i China Glaze lak. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su jako drage ljubicaste nijanse u ovakvim manikurama, a volim vidjeti i pink galaxy, efektno izgleda :)

      Delete
  7. Ovo je predivno, svaka čast! ja sam prelijena za sve :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja volim galaxy jer je brzo gotov, nemoras biti talent i super zgleda :D

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...