11/17/2013

Matching Manicures #Skittlette

Ovotjedna matching manicure tema je skittlette, za mene potpuno nepoznata tehnika/manikura, ali ustvari vrlo jednostavna.



Lakovi koje sam koristila su 
Essence  144 back to black (srednji prst i prstenjak), 132 break through (palac i mali prst)
za splatter tehniku sam koristila Moment - pastel malva, China Glaze - spontaneous i Essence 132 break through.

Nemam slike lakova jer me vrijeme ne sluzi vec dva dana koliko imam ovu manikuru na noktima, nisu ni fotke nesto jer sam odmah po zavrsetku uspjela naborati lak na kaziprstu, a jednostavno ne stizem to popraviti :D
Isto tako nisam najzadovoljnija sa splatter uzorkom koji sam napravila, ali cinjenica jest da sam ga radila prvi put i da je malo tricky i treba vremena da se udje u stos. necu duljiti vise, ide par mojih fotki i linkovi na blogove drugih cura koje su sudjelovale u ovotjednom izazovu, ovoga puta nas je stvarno dosta :)




I naravno linkovi drugih cura:


16 comments:

  1. Meni se bas svidja kako je splatter ispao. Neverovatno ali jos ga nisam probala O.o Crna i ljubicasta mi je oduvek bila omiljena kombinacija boja :3

    ReplyDelete
  2. Woooooow, predobro izgleda! Oduševljena sam!

    ReplyDelete
  3. Super ti je manikura. Lijepe nijanse :)

    ReplyDelete
  4. Splatter je krasno ispao, ne znam što se žališ? Inače nisam fan ljubičaste, ali ovo bih definitivno nosila :))

    ReplyDelete
  5. prelep manikir i moje omiljene boje/nijanse :)

    ReplyDelete
  6. Super boje,a i splatter ti je dobro ispao ;)

    ReplyDelete
  7. manikura mi se jako sviđa! odličan dizajn kao i odabir boja

    ReplyDelete
  8. nikako da probam splatter, super ti je ispalo za prvi put :)

    ReplyDelete
  9. Meni je ovo skroz bajkovito <3 Fenomenalan manikir <3

    ReplyDelete
  10. Hvala na lijepim komentarima, izgleda da je ipak najgora kritika ona vlastita :D

    ReplyDelete
  11. Odlične boje!!!
    Moram malo googlati i isprobati taj splatter, zanimljivo izgleda!!! :)

    ReplyDelete
  12. Jako mi se sviđa splatter uzorak, odlične si boje kombinirala :)

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...