11/24/2013

Matching Manicures #V manicure

Ovotjedna tema matching manicures je v manikura. Postoji puno varijacija na ovu temu, a ovako sam ja zamislila svoju v manikuru.


Kada se pocelo biti ocigledno da ce ovotjedna teman biti bas ova, odlucila sam napraviti probnu manikuru, da vidim kako ce to izgledati, na zalost sve do kraja tjedna nisam uspjela skinuti tu probnu manikuru, niti pofotkati dok je bila nova i bez izlizanih vrhova noktiju, no, vidi se sto je pjesnik htjeo reci :D



Ovog puta koristila sam samo dva laka. Essence nude glam u nijansi Iced Latte i Look by Bipa striper.


I naravno linkovi drugih djevojaka koje su sudjelovale :)



22 comments:

  1. Jao Špeeksiii meni je ovo jako seksi :D divna manikura!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha hvala :) ja sam prvo bila mrgud i nisam uopce htjela raditi ovu temu, na kraju sam ostala odusevljena :D bas sam strumpf

      Delete
  2. Wow, prekrasna manikura. Sviđa mi se kombnacija boja :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. da i meni se svidjela na prvu zbog njezne bazne boje

      Delete
  4. Izgleda jako elegantno, šteta zbog tipweara...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovo je bio peti dan tako da je stvarno odradila, meni je samo zao sto nisam imala vremena ranije pofotkati :)

      Delete
  5. Jako elegantno, a jednostavno. Sviđa mi se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. je, bas lijepo izduzi nokat, a nije napadno.

      Delete
  6. Jako mi se dopada...kombinacija boja je divna ;)

    ReplyDelete
  7. Kad vidim ovaj lak u bočici nikad ga nebi uzela, ali na noktima je fantastičan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ista stvar, lak sam vidjela kod neke cure i odmah ga kupila. A u bocici bljak :D ovo je prvi put da ga koristim od kad ga imam (preko 6 mj sigurno) :D

      Delete
  8. Jako mi se sviđa, super si odabrala boje :)

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...