12/01/2013

Matching Manicures #Snowy Manicure

Snjezna manikura za ovu nedjelju! Iako odnedavno zivim na moru i najblizi snijeg je onaj na planini kojeg gledam i izgleda tako blizu a tako daleko, snijeg je moje omiljeno stanje i da mogu birati zivjela bih negdje gdje snjega ima u izobilju barem 4-5 mjeseci i gdje je sve hladno i bijelo! Volim zimu, volim snijeg sto cu :D







Odlucila sam se sa snjeznu noc, gradient sam radila sa starim lakovima, mislim da se niti jedan vise nigdje nemoze kupiti, nakon toga tri sloja razlicitih sljokica, posto nisam imala nikakve pahulje (naljepnice ili sliku pahulja za stamping) odlucila sam se za neke kvazi pahuljozvijezde, cisto da da malo zimskog stiha. Zavrsila sam sa mat nadlakom. Kako sam radila gradient laka je bilo svugdje i nigdje. Uvukao se u svaku boricu i crticu, nemoguce za ocistiti, ali isto tako i izostavio dijelove nokta (same rubove uz prst) Mislim da mi je ovo daleko najgori gradijent i daleko najgore ciscenje koje sam radila, no ono sto je na noktima mi se svidja, tako da usprkos kaosu oko noktiju, ja sam i vise nego zadovoljna :) Dosta price, idu fotke!

Essence Urban Messages - 04 Nightline, Essence Colour3 -Midnight Date, Maybelline 80 Electric Blue, She 115

Wet'n'Wild - Kaleidoscope, Catrice - 40 I'm Dynamite, Essence Special Effect Topper - 16 Cool Breeze





I naravno linkovi drugih cura :)






37 comments:

  1. Stille Nacht je počela da mi "svira" u mislima čim sam videla tvoj manikir. Veoma mi se dopada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lijepa snjezna muzikica. hvala lijepa

      Delete
  2. Prelepo je i jako mi se svidja gradijent :). Ja bas i nemam zivaca da ga pravim bas zbog tog brisanja prstiju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja za gradijent jos nekako nadjem zivaca, ali za water marble bas i ne :D

      Delete
  3. Joj ovo mi je odlično!!!
    Offtopic - sviđa mi se naslovna fotka bloga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a hvala :) Fotka od skittlette manikure, to je nered od splatter tehnike hehe

      Delete
  4. Uuuuuuuuuuuuuu, predivno!!!!!! !!!!!!!!!!!!! ! ! ! Mat nadlak je samo pojačao efekt, mislim da puno bolje izgleda ovako nego što bi izgledalo da je sjajno. Moraš biti jako ponosna, divna zimska noć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da! Iako sam se dvoumila dali da matiram ili ne, ipak su sljokice bile prebljestave i matiranje je umirilo sve :)

      Delete
  5. Ajme sjajno mi je ovo, sad imam jos jedan razlog zasto mi treba taj Cool breeze :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba ti treba :D bez razmisljanja, divne tirkizne sljokice

      Delete
  6. Odlično! Jako mi se sviđa ova manikura. Zimsko nebo na noktima :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da je barem vani, a ne samo na noktima ahhh

      Delete
  7. Wow,prekrasno zimsko nebo ♥

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Uz toliko gresaka, daleko od savrsenog ali hvala :)

      Delete
  9. I ja obozavam sneg i moja manikura je zimska noc :) Prelepo odradjen gradient i kombinacija boja :)

    ReplyDelete
  10. manikura ti je genijalna <3
    doduše, različita duljina noktiju mi malo kvari dojam, morala sam primjetiti... ali manikura je stvarno wow *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iako se uzivo ne primjeti ta razlika na kaziprstu, na fotkama izgleda kao da svaki svoju politiku vodi, a sto cu kada mi je tako mrsko kratiti sve nokte kad skratim jedan. Ali nije velika razlika, samo 2-3 mm :D (tjesim se)

      Delete
  11. Ja od zime volim samo snijeg :) Prekrasna manikura :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene srce boli od ovog jadrana, ja bi pravu zimu :(

      Delete
  12. Wow odličan gradient i prekrasna manikura <3

    ReplyDelete
  13. predivna manikura :)
    idem od bloga do bloga i za svaku vičem da mi je favorit, a kad su mi sve jedna ljepša od druge :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dada, ovaj tjedan opet puno cura, predivnih manikura, sve su se potrudile i imaju prekrasne izvedbe :)

      Delete
  14. Oduševljena sam! Ovo je predivno. Špenksi, 5++ :D

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...