2/10/2014

Lipstick collection swatches

Today is so cloudy, gray and it's raining so it's perfect time to show you some photos that I took few weeks ago ha ha :D







My lipstick and lip liner collection. Well not whole, one lipstick is missing and you can check it here, and it is somewhere in between Pinker Bell and GR 56.

Pinks, Purples and Red/purple/wine colors
Barry M - 100 Baby Pink, Golden Rose - 94, W'n'W - Mauve Outta Here, Essence Soft Matte - Smooth Berry, Golden Rose - 56, Catrice - 140 Pinker Bell, Catrice - 270 Matt-erial Girl, W'n'W - Sugar Plum Fairy, Deborah - 14 (matte), W'n'W - Cherry Bomb

Reds
Models Own - Ravishing Red, Deborah - 05, Deborah - 05 (matte), Nxy Matte - Merlot, Essence Soft Matte - Silky Red, and the last one I did not write down but I think that is Smooth Berry just for compare next to Silky Red


Nudes & Browns
Essence Soft Matte in Velvet Rose and Soft Nude, Nxy - Maison, Revlon Super Lustrous Lipgloss Snow Pink 205


Lip Liners
Look by Bipa - Bonbon, Essence - Satin Mauve, W'n'W - Fab Fuchsia, Essence - Red Blush, Look by Bipa - Orchid, W'n'W - Plumberry, Look by Bipa - Hazel


Do you have any of them? What colors do you like?

Thanks for reading :)

14 comments:

  1. Na prvoj fotki osim prva dva su sve moje nijanse! :D diiiiiiiiiiivno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i moje :D Prvu i drugu koristim samo za kombiniranje i ombre efekt ;)

      Delete
  2. Moram kupit ovaj deborah matte 5, već dugo ga gledam i nikak XD.
    btw sviđa mi se kolekcija ruževa, imaš ih puno :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. deborah mi je prvi "skuplji" ruz, cak i ovaj koji nije mat, ne sjaji prejako i jako dobre postojanosti je. Tako da preporuke :)
      A sto se kolekcije tice, ma ljubicastih nikada dosta :D

      Delete
    2. Definitivno ću ga kupiti :D. Ali kad bude neki popust xD.
      Da, imaš puno ljubičastih. Ja bi htjela neki u stilu illamasqua kontrol. Neku baš jako ljubičastu da mi ide uz kosu :D

      Delete
  3. nyx merlot je savršen :) lijepa kolekcija :)

    ReplyDelete
  4. Impresivna zbirka :) Moji favoriti su definitivno crveni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam do prije godinu dana imala samo 3 crvena i to je bilo to ha ha

      Delete
  5. super je zbirka, bas raznolika :)
    btw, imas poruku na fejsu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Preko moba budem na netu, pa uopce ne idem na fejs :D

      Delete
    2. nema frke, uglavnom bila sam ti poslala link na blogersku grupu i nisam znala jesi li dobila obavijest o beauty blog dayu i to :)

      Delete
    3. ulogirala sam se sada, nema nikakve poruke :/ mozhda nisi na moj profil poslala :D

      Delete
  6. meni su sve krasne, ali ja bih ipak nosila tek nudaće ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupila sam te glace, ali na meni izgledaju prenarancasto, ili je do mene sto se nisam navikla, no ne nosim ih uopce :D

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...