2/20/2014

L'oreal Color infallible 006 All Night Blue swatch and look

I bought this beauty some time ago in Muller and recently did a look so I wanted to share it here. 


I won't talk much about it, so here is just some basic info.

Color Infallible comes in plastic packaging, contains 3.8 g of eyeshadow that is best use in 24M after opened. Line has 24 colors and you can check it here

I actually first read about it at Miss Mozgy's corner and have to admit that they did not caught my eye, until I accidentally found it on sale with some fake nails gratis at Muller's for only 25 kn, so I picked it to try it out, and now I'm hooked and want all the purples and pinks.  :D





And ingredients are : CYCLOHEXASILOXANE • ISODODECANE • TRIMETHYLSILOXYSILICATE • NYLON-611/DIMETHICONE COPOLYMER • HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER • CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE • CALCIUM SODIUM BOROSILICATE • SILICA • CAPRYLYL GLYCOL • SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE • TALC • POLYETHYLENE TEREPHTHALATE • LAUROYL LYSINE • TIN OXIDE • ALUMINA • POLYURETHANE-11 • [+/- MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR: MICA • CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES • CI 77510 / FERRIC FERROCYANIDE • CI 77000 / ALUMINUM POWDER • CI 75470 / CARMINE • CI 77007 / ULTRAMARINES • CI 77288 / CHROMIUM OXIDE GREENS • CI 77289 / CHROMIUM HYDROXIDE GREEN • CI 77742 / MANGANESE VIOLET • CI 77947 / ZINC OXIDE • CI 77510 / FERRIC AMMONIUM FERROCYANIDE • CI 42090 / BLUE 1 LAKE • CI 19140 / YELLOW 5 LAKE]




This is by far one of the most amazing eyeshadows that I tried, and I am a bit surprised that there is not much of a hype about it like there is for Maybelline's color tattoos witch is a real shame because they definitely deserve it!







Shadow has buttery silk texture and it's like nothing I tried so far. It is super pigmented, very blendable and has a great color payoff  even without eyeshadow base.

Color 006 All Night Blue is a (I think) black base with loads of deep blue shimmer to it, looks amazing. It's one of those black with a twist/blue with a twist color, and my humble opinion is that this could suite any eye/skin color.

Swatch : Left on Artdeco base, right without base (sunlight)





I don't know what much to say, except to look at this few links for more swatches and info.

So here are the links:




And here is the look that I did for Valentine's day, and it's kind of a anti valentine's day, because all the youtubers and bloggers did a pinky, red sweet kind of a look and internet was so full of that kind of looks that I wanted to poke my eyes out! :D

I really don't like when tons of people do the same kind of thing, ant it's all over the place









Do you have them? Do you want them? I sure do, at least purple one.

Thanks for reading :)

And song that goes with a look ;)


19 comments:

  1. nemoj zezat, zakomila sam kad sam vidila ovu stvar... sweet memories <3
    meni ga ne da pogledat tu na blogu :P
    eh da, skoro zaboravih, sjenilo je oooodlično, me want... kosa, ili perika, je cool, vidila sam kod girly sličnu boju i sad bih je i sama najradije nabacila *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Video updejtan ;)
      Daaa sjenilo je divno, i koliko citam recenzije, nitko nema zamjerki, sve nijanse divne, uopce ne kuzim zasto nije razvikano do bola :/ nooo, svakako ima sve moje tople preporuke, pogotovo ako uspijes naci i na snizenju, jer su onda smjesno jeftina i sa pokloncicem :D sto zena moze vise pozeljeti ha ha

      kosa kosa :D Palette imaju krasnu patlidjan ljubicastu, vrlo pristojna za svakodnevni zivot, pa zasto ne :)

      Delete
  2. woooooooow, ovo sjenilo mi je predivno <3 samo ga nigdje ne mogu pronaci :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ga nasla u Mulleru u onim kosarama sa snizenim proizvodima, i mislim da trenutno imaju ponudu maskara + ovo sjenilo gratis, ili dobri stari internet pa naruciti :D

      Delete
  3. Ja sam apsolutno odusevljena tvojim stilom sminkanja i kako ti stoji. Cak je i malo neuredan za moj ukus (ja sam freek u piksel), ali ti to sjajno izneses. Prelepo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inace je moj all time favorite go to look samo tus i maskara + ruz. Sa sjenilima ustvari experimentiram doma jer sam tuntlek i nemam jos dovoljno prakse, tako da sve sto stavim tu je vjezba, a ovaj look je namjerno razmrljan da bude kontrastan valentinovskim lijepim lookovima, cam da pomalo podsjeca na rasplakanu sminku :D (osim naravno masivnog fallouta ispod ociju, no za to je krivo moje strucno neznanje u pokusaju stavljanja umjetnih trepavica koje je istrusilo valjda pola maskare, a treke nisam uspjela staviti :D)

      Delete
  4. jako mi se sviđa ovaj look, pogotovo obrve <3. jel ih briješ/čupaš skroz ili su jako tanke?
    i kosa je zakon :D. Imaš divne usne btw :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Britvica pa tus. Uhvatila me nedavno paranoja da cu od previse cupanja obrva ostati bez istih jer ih fakat cupam predugo i previse pa je odluka pala na britvicu.

      Delete
    2. Umjesto britvice bi ti preporučila trimer za obrve, 3 komada koštaju 18 kn u dmu, i ful je preciznije od britvice, ja s tim svoje sad sređujem, sad doduše imam obrve ali su uber guste pa mi je tak lakše i brže i neću ostat bez obrva.
      Inače ti je bolje brijat nego čupat jer brijanjem ti budu ponovno izrasle dok čupanje uništava korijen.
      Inače su mi nacrtane obrve favorit, ali sam ja previše lijena za to pa sam odustala

      Delete
    3. hvala :D bas sam se pitala ima li kakvo efikasnije/jednostavnije rijesenje od britvice. Ja sam 95% vremena doma pa ni nemam potrebu crtati svaki dan, a i ostavila sam si prirodni pocetak, tako da ako treba nabrzinu skoknut van, mogu samo povuc sjenilom liniju dvije i gotovo.

      Delete
    4. Ima, to ti je super, uređivanje obrva ukupno traje dvije minute, ti trimeri su zakon. A s njima si možeš i indercut sređivati tako kod korijena kose za kaj ti mašinica nije dovoljno precizna, ful su multifunkcionalni.
      Haha i ja sam stalno u kući tako da te razumijem xD
      Meni je trenutno ovo praktičnije, popunim ih za 3 min i to je to, a zadržim svoj prirodan luk :D

      Delete
  5. divna si sva <3 imamo sličnu boju kose sada.. ovaj look ti je fantastičan! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidjela sam da si i ti u ljuchibastom klanu :D hvala :)

      Delete
  6. ja ne znam zašto ja nikad nisam kupila ovo sjenilo, a oduvijek mi je divno <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jucer sam ih potrazila po drogerijama (dm i muller) u mulleru sam naisla na samo jednu nijansu i cijena joj je 30ak kn, dm ih ima 6-7 ali su po uber punoj cijeni od 60 kn :/

      Delete
  7. ...ok, ja sam očito u totalnom zakašnjenju, tek sam te sad otkrila :)) sjenilo je predivno! ...a sad ti odoh šarat po blogu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako se ja osjecam sa svakim blogom koji nadjem, pogotovo cure koje pisu super korisne clanke o njezi, preparativi... Ponekad se stvarno znam osjecati kao da zivim ispod kamena :D

      Delete
  8. omg, ta tvoja kosa *.* prvo te ispregledam cijelu, onda se fokusiram na makeup, odnosno tematiku posta,al onda na kraju se opet vratim na tvoju kosu, onak, preoduševljena sam. ne znam jesi ti već komentirala na blogu, al ono, preprepreprepreprepdobro! *.*

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...