3/09/2014

Matching Manicures #Vintage

Finally I'm participating in matching manicures again. My nails was real horror show for some time now, but I saw perfect inspirational manicure that I was dying to try and even theme for this weekend was saying "DO IT". So I did ;)



I will be quick! This is amazing nailart that was my inspiration Lacquer Lockdown. Piece of art isn't it?

And here is my interpretation of vintage theme, I'm pretending that these are burned love letters, ha ha


Polishes that I used

Newspaper as my love letters :D







My nails are stil in very bad condition so sorry for that :/
Hope you like it :) And don't forget to see what other girls did



14 comments:

  1. ajme meni je ovo genijalna ideja... a usto i zbilja ludo izgleda <3
    a i nokti će već narast i doć sebi, ne brini :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma znam da hoce :D super mi je sto sve rade nail art umjetnice vani, ideja i izvedbi da ti pamet stane.

      Delete
  2. Preeedobra ideja. Svaka čast, ispali su ti odlično. ;)

    ReplyDelete
  3. Baš zanimljiva ideja i veoma kreativna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blazeni internet i sve vrijedne tete koje svoje kreacije i tutorijale objavljuju po drustvenim mrezama, blogovima ... :)

      Delete
  4. Wow, ovo mi je odlično :) Dobra ideja i još bolja izvedba :)

    ReplyDelete
  5. Super si uradila efekat gorenja papira. Svaka cast! =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam zadovoljna jako, samo da su nokti pristojniji hehe

      Delete
  6. Bravo! Ovo ti jje baš perfektno <3

    ReplyDelete
  7. Ajme, očarana sam, oduševljena!!
    Pre, pre, pre, pre, predobro!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takva je moja reakcija bila kad sam vidjela izvornu ideju, danima sam se vracala na taj blog gledati fotke :) Hvala <3

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...