4/21/2014

Cleaning make up brushes

Recently I watched video on YouTube that made me do this kind of post.






Recently I watched this video posted by Pixiwoo and almost poke my eyes out :O 


In my humble opinion this is not the way to clean your brushes, not to say to clean them properly. That thing that she did is a piece of bullshit. I'm shocked and revolted that one make up artist calls this brush cleaning. 

I don't know. Call me crazy but I really think that you need to give your brushes proper wash and scrub to clean them all the way through.

Don't know about you but here is my cleaning routine. 

First of all I soak them in warm water and baby shampoo for few minutes, throw water and repeating the process. 




After that I use soap and cloth/towel to wash it thoroughly. First I give them a soap rub and then the same thing but on a cloth/towel.





It is very similar to this sigma cleaning glove but not as fancy.


After that I rinse them well, strain as much possible but not to destroy them (you know what I mean right?) :)
And finally drying time. 


I don't know are my methods right or even rough, but after I wash them like this, one thing that I know for sure that these brushes are clean!

I ran across this picture, and I must say that most of this is stupidity. Who on earth would put brushes in washing machine or even clean them with vacuum cleaner. C'mon are you serious?!?!

But washing them in warm/hot water and soaking them, I'll continue doing.








To conclude this topic, I don't have any expensive brushes, but I don't think that my methods are wrong or rough enough to damage brushes. I haven't throw any of them yet except sponges, but that is because different reasons.

I also use disinfectant spray such as Octenisept when they are dry just to be safe there is no bacteria :D
And every now and then I soak my sponges in medical alcohol to kill everything inside of them.


What do you have to say about all of this? How do you clean our brushes? Any tips or tricks?

Thanks for reading :)





12 comments:

  1. Mislim da je napravila ok posao. Na kraju videa kaže da bi jedanput mjesečno trebalo ih očistiti dječjim šamponom, temeljito. Ovo je samo od jednog do drugog dana. A MAC otopina koju koristi je stvarno super. Ja imam različite metode za usputno čišćenje (ako mi četkica treba sutra), i za temeljito čišćenje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neznam, meni to ne uljeva povjerenje :D Od profesionalnih artista ocekujem da im je higijena na prvom mjestu, a ovo ne smatram higijenom :/ pogotovo sa kolicinom kistova koju ima, mislim da si moze dopustiti temeljito pranje nakon svake upotrebe, jedino sto je to gnjavaza.

      I potpuno je druga stvar dok si doma operes svoje kistove koje koristis samo na sebi, i kistovi kojima one sminkanju druge ljude :O
      Ma koliko god bila dobra otopina za ciscenje, mislim da ovo moze proci samo doma i to ne za sve kistove...

      Najvise me sokira sto joj je sminkanje posao pa valjda ocekujem drugaciji pristup, a opet s druge strane cega sve ima, nebi me cudilo da ima cura koje ne peru kistove izmedju zminkanja dvoje klijenata :D


      Delete
  2. Ja uvijek kistove perem najobičnijim sapunom u kamenu jer mi jedino tako kistovi budu u potpunosti čisti. Perem ih jednom tjedno, najčešće nedjeljom i nikad ne koristim isti kist za nanošenje tekuceg pudera 2x :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se :) za pudere uvijek imam 2-3 alata kojima nanosim tako da ih mogu prati nakon uporabe :D Nema do sapuna, nevjerujem ja u brisanje u maramicu :D

      Delete
  3. Kakav sapun koristiš za pranje kistova? Ja svoje inače perem s blagim šamponom, ali planiram kupiti i neki sapun pa me zanima dal' mora biti neki posebni ili? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj sa fotke je inace za kucanstvo (sto god da to znacilo :D) i za robu, ali inace koristim obicni za ruke. Kod variole sam procitala da ona pere u jaru (za sudje).

      Delete
  4. moji se kistovi peru sa sapunom za robu ;)
    jedino ih pred ispiranje počastim s malo regeneratora za kosu, pa ih onda opet isperem :D
    perem ih jednom tjedno, imam više kistova za istu namjenu pa mi je ovo dovoljno... ako uleti tko da ga našminkam, koristim čiste kistove koje nakon toga opet operem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kistovi se trebaju prati posteno, a ne ovo brckanje u nekakvoj otopini :D
      Prvi put cujem da ih netko casti sa regeneratorom. Jel ima kakvog efekta?

      Delete
    2. ima ima, malo omekša kistiće i finije mirišu ;)

      Delete
    3. Bas cu probati ako se sjetim, nebi mi to nikad palo na pamet...

      Delete
  5. Ja ih čistim tako da isto nekada natopim kao i ti, ali većinom jedan po jedan, pustim mlaku vodu, smočim, onda dodam tekući sapun, deterdžent ili obični sapun i trljam po dlanu dok ne ide čista, prozirna voda..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma najsigurnije je tako, ipak su kistovi leglo bakterija i povrsno ciscenje si mozes dozvoliti samo ako su to osobni kistovi, a sve ostalo mora biti temeljito ocisceno svaki put...

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...