4/23/2014

Color play LOTD #1

I had sam time and finally managed to experiment with make up a bit. I did 3 different looks, and this is the first. Purple and turquoise. 









I don't know what to say about these looks so I'll leave you with loads of photos and lack of text ;)



I tried to do ombre lips. I'm liking the result. But my favorite is the one with mauve nudish lips.



With BeautyUK lipstick in Snob.



I even tried and black lipstick. You can read more about it here.




Products I used.


What do you think? Do you experiment with make up in spare time?


Thanks for reading :)






20 comments:

  1. Genijalno! :D Ja nemam hrabrosti takvo što isfurati, a realno ne bi mi ni pristajalo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma sve je to u glavi, treba se malo ohrabriti i isfurati stvari koje ti se svidjaju :)

      Delete
  2. Super si izblendala prijelaze :D Volim boje i def bi nosila nešto ovako!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) ja isto volim boje, i kad imam vremena uvijek stavim sjenila u boji

      Delete
  3. Ti si meni tako zakon! Najposebnija si mi bila na BBD-u! Jaooo, ovo je tako odlično! Da barem radiš video tutoriale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) Ja sam se na bbd osjecala prenasminkano na kraju, kad su sve cure bile neutralno nasminkane i nekako primjerenije cijelodnevnom druzenju :D

      Razmisljala sam i da radim videe, ali mislim da bi imala preveliku tremu, a ni kamera mi nije bas neka :/

      Delete
  4. jako mi se sviđa izbor boja, mislim da je divno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je kombinacija ovih boja isto super, iako rijetko stavljam na kapke ista osim ljubicaste haha

      Delete
  5. Ujmee, genijalno! I kombinacija na očima i usne i kosa i sve! :)

    ReplyDelete
  6. Wow, ovo mi je odlično :) Boje na očima su genijalne i super idu uz boju kose :) Slika gdje su spušteni kapci i gdje imaš tamnu olovku oko usana je pre pre :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ombre je i meni super, obozavam po netu gledati sto sve cure rade, mogucnosti su bezbrojne, samo treba putiti masti na volju :)

      Delete
  7. UUUUUU... Ne mogu se odlučiti koja kombinacija mi je favorit. *.*
    Zanima me, koliko ti dugo crni ruž bude na usnama u savršenom stanju?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, nisam ga probala nositi, ne vjerujem da je pretrajan, dosta je kremast i jako se sjaji, trebala bi olovka ispod njega i blotati ga dva tri puta, pa bi mozda i prezivio neko pristojno vrijeme. A ako trazis neki trajniji ruz crni mozes pogledati Pretty zombie cosmetics ili Lime crime, imaju liniju tekucih mat ruzeva, i mislim da su poprilicno trajni na usnama.

      Delete
  8. Lijepo si uskladila makeup s bojom kose, baš mi se sviđa kak sve skupa izgleda :)

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Terapija opustanja :) Kad nigdje ne ides treba se doma trackati u svim bojama :D

      Delete
  10. odlične oči ali koooosa *.* <3
    s crnim ružem i osmjehom, look mi je totalno sinister, but i like it :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe . Da sa zrnim ruzem je kinky malo :D to iz tebe progovaraju osamdesete ;)

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...