5/21/2014

BeautyUK Amazon palette swatches and look

As the title says, this post will be about BeautyUk Amazon eyeshadow palette with swatches and look.



I bought this palette some time ago, but this is the first time I'm using it properly.
Few days ago I saw this tutorial from LetzMakeup and thought that I could try to do something similar with this palette.

First let's talk about palette. BeautyUk as you already know is cheap and affordable cosmetic brand and can be found in Kozmo stores (Croatia) and on their web site.
This palette is called "Amazon" and contains 6 eyeshadows, 2 eyeliners and a brush.

Each eyeshadow have 1g and liners have 1,5g .

Here are informations from back of palette


Ok, now that we have that out of our way, let's see the swatches. I applied them on Avon eyeshadow base with eyeshadow brush, all photos are taken on natural daylight. Excuse the mosquito bites... :D










For more photos, swatches without base and swatches of eyeliner (witch I forgot to take :D) you can visit Beauty&Mess.
Mine is horrible, my son devastated it :D 

And here is the look I did with it.





T shirt improvisation like a pro ha ha.



Do you have this palette? Do you like this colors?

I also wanted to say that I re-swatched all of previously swatched palettes, so you can check it if you like, and now they look like they should. From now on every swatch I do will be done that way.
Here is before and after photo so you can see what I'm talking about :)
What do you think of this change? Do you like it? Do you have any suggestions maybe?


Thanks for reading :)



20 comments:

  1. ajme ženo, kakve ti oči imaš *.*
    zgodna ti je ova paletica :D

    ReplyDelete
  2. Volim zemljane tonove, ali ovo ipak nisu moje nijanse pa preskačem. Pigmentacija je WOW!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da nije neutralna, mene podsjeca na lisce u jesen, i sve su boje simeraste, pa se ni tu ne moze izvuci kao neutralna, ali je zato fino pigmentirana.

      Delete
  3. Lijepe boje! I baš si ih lijepo svočala :D Wow za boju očiju <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) i hvala mami za boju ociju hehe :D

      Delete
  4. aaaaa koje slike <3
    ne izgleda loše paleta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je prvenstveno trebala biti zimska, ali su boje super i za neki ljetni broncani look, moglo bi se bas lijepih lookova iskombinirati, pogotovo tko se dobro snalazi sa takvim bojama :)

      Delete
  5. Swatchevi su ti savršeni a ove boje ti super pašu uz boju očiju :) I big like za fotke looka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam isto jako zadovoljna swatchevima, dovoljno su veliki da se dobro vidi boja i imaju tu cistu liniju pa samim time djeluje nekako bolje cijela fotka. Hvala :)

      Delete
  6. Odlične su ti i slike i look, wow!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, jako mi je drago dobiti pozitivan feedback, pogotovo jer sam se pocela igrati sa sminkom i sjenilima konkretnije tek nedavno :)

      Delete
  7. paleta je jako lijepa :)
    ove slike na kraju su wow :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam prosle zime bila slaba na takve nijanse, a na kraju je eto jadna paleta docekala ljeto nekoristena kako spada :D Hvala za fotke <3

      Delete
  8. Ajme trepavicaaa <3 krasno si se našminkala, baš! Nisam viđavala ovu paleticu u našim Kozmotima, možda samo nisam bila skoncentrirana... imam njihovu posh paletu u duginim bojama i nisu me baš oduševile pigmentiranošću, pa im se ne vraćam. A što se tiče swatcheva, izgledaju izvrsno, mada ja više volim vidit klasičan razmeljan swatch, s prstom ili kistom, jer mi ovi selotejpasti swatchevi uvijek genijalno izgledaju, a sjenilo kao takvo razočara :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ovo jedina njihova, kupila sam ju nakon posta na beauty&mess, ove posh me ne privlace jako. A swatchevi su samo razdvojeni selotejpom radi tih cistih linija, swatch sam po sebi je radjen normalno, na bazu kisticem, kako bi i inace radila, samo se dobije ta uredna linija, no svejedno hvala za feedback :)
      Uvijek gledam kada radim swatch sjenila da ukljucim i neki look da se pokazu u stvarnom svjetlu kako to sve izgleda na ocima, gdje ce se na kraju krajeva i koristiti :D

      Delete
  9. Wow za oči :) Ova sjenila ti stoje odlično i ističu boju očiju. Pohvala za predivne fotografije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da jako pasu na zelene oci, a ja ih ne volim (boje, ne oci) :D, hvala :)

      Delete
  10. Paleta izgleda sjajno, imam jednu njihovu i jako sam zadovoljna. Odličan ti je look!

    ReplyDelete
  11. ti si predivna :girl crush: ovdje izgledaš ko božica :D
    super su ti swatchevi :)

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...