5/07/2014

Empties & Throwies

Ilitiga kako jedna blogerica to zove - moje djubrence :D





Ucinilo mi se vrlo prakticno osvrnuti se o potrosenim proizvodima koji nisu dovoljno spektakularni za posebnu recenziju, ali opet zasluzuju misljenje kroz ovakav vid posta, pa evo i moj prvi empties :)

Jedno vrijeme sam marljivo gomilala svoju vrecicu sa dragocjenim blagom za post, dok vise nisam znala kuda bih sa svim tim sranjem :D I onda mi je sinulo da to sve bacim tamo gdje mu je i mjesto - u smece, a o potrosenim proizvodima da pisem u biljeznicu/blokic. I tako vec pola godine nakon sto potrosim proizvod, u biljeznicu napisem ime i sa strelicom prema gore ili dolje oznacim prolaznost proizvoda, cisto da se znam sjetiti jednom kada se odlucim napisati par rijeci.


Odlican sampon za toniranje plave kose i odrzavanje platinastog sjaja. Potrosila sam ih vec 3-4 i svakako cu kupiti ponovo. Za cijenu od 20 kn bolje ne moze.

Do bila na poklon, dok sam se tusirala miris mi je bio grozan, iako mi je fino mirisao u bocici. Jedva potrosen, samo zbog mirisa, a gel kao gel.

Ovaj piling sam kupovala cijelo ljeto. Potrosila sam ih toliko da mi se miris zgadio, napravila sam pauzu i prije par dana ponovo kupila. Odlican piling za male pare.


Ulje argana iz kemiga. Za svasta sam ga koristila, dugo mi je trajalo. Kupujem opet :)


Lorealkina micelarka. Meni su sve te micelarne isti vrag. Kad sam potrosila ovu, potrazila sam jeftiniju, nema se tu puno za reci.


Wet'n'Wild Coverall tekuci puder. Jedan potrosen, drugi kupljen. Odlican mi je.


Schauma Cream&Oil i nije toliko los koliko se moja kosa odviknula od silikona u proizvodima, pa me uzasno iritirao osjecaj plasticne kose. Prosljedila sam ga mami.




Oko ove tusiralice se stvorila prava pomutnja, iako meni nije bila nista spektakularno. Fini miris i to je to, iako mi je pri kraju vec bio pretezak miris.


Rosal Corona odstranjivac laka, nije mi bas sjeo. Vratila sam se na ebelin i aveo.


Neka digne ruku tko ovo nije probao :P Eveline 8u1 je jedini tajni sastojak koji meni fali da imam duge nokte. Dugo ga vec nisam mazala - i vec dugo imam kratke nokte. Surova realnost.


Balea losion za tijelo sa uljem badema. Ne pamtim broj koliko sam ih potrosila. Trenutno sam na drugoj mazalici jer sam se zasitila mirisa ove. Mjeseci trackanja istim mirisom jednostavno ucine svoje.


Jos jedna Baleina mazalica, ovog puta ova ljubicasta. Kupljena iz ciste znatizelje, ali mi je toliko smrdila da sam je prosljedila sestri.

Alverde ulje badema i argana. Mirisi kao limunada. Jako mi je smetao miris, tako da ga nisam koristila vise od par puta, na kraju prosljedjen malo manje zahtjevnom nosu bake.


Lushova Marilynka. Jako dobra maska. Da mi je Lush blize ili da nisam skrta bodulica da platim dostavu, kupovala bi ga i cesce.


Ebelin blazinice, odlicne su mi, stalno ih kupujem.

Balea smokva i biseri sampon za kosu, osim sto fino mirise, sam sampon i nije neki spektakl. Nije los, vise je prosjecan. Kupila sam dva puta, vise necu.


Balea maska iz iste linije kao i sampon, maska mi je prijala, kupila sam par puta, meni je odgovarala.


Gliss Kur crni regenerator bez ispiranja. Jako volim sve proizvode gliss kur linije, godinama sam koristila onu predivnu rozu liniju, ali kako sam presla na laksu njegu kose, vise mi ne pase. Nije ovo los regenerator, nego meni smeta tezina koju ovakav tip proizvoda ostavlja na kosi (usporedno proizvodima bez silikona). 


Dove (ne znam tocno ime, ali taj sa slike) Kupljen u nadi da ce mirisom odgovarati Baleinoj mazalici od badema. Jedva sam ga potrosila koliko mi je miris bio odbojan. Cesto mi se dogodi da posnjofkam tusiralicu/mazalicu i da mi se miris svidi, no kada ga nanesem na tijelo, totalno druga prica, kao da miris promjeni kemijski sastav. Dogadja li se i vama to?


Palmolive Almond, ista stvar kao i sa gore navedenim Dove gelom za tusiranje.
Inace mi je Palmolive skroz ok, i jedno vrijeme sam bila ovisna o black orchid tusiralici i potrosila je na litre, dok mi se nije zgadio miris.


Balea Oil Repair linija mi je odlicna i cini trenutni dio moje njege kose. Regeneratora sam potrosila vec tri cetiri, sampona dva. Ulje jos nisam probala, ali sam probala ovu kuru. Ne mogu sa sigurnoscu reci dali mi se svidja jer je jedna pre malena za moju dugu kosu pa je zavrsila samo na vrhovima gdje nisam vidjela neku promjenu, ali sam je probala samo jednom, pa je vjerovatno i to razlog.



Obozavam ovaj dvofazni odstranjivac make up-a od Balee, kupujem ga stalno iznova.



Eveline Celebrities tus. Vec valjda stoti potroseni. Obozavam ga.

Essence Multi action blackest black maskara. Mrzila sam je u pocetku i svakim koristenjem mi je bila sve gora i gora. I onda jednog dana je postala odlicna. I mislim da cu je kupiti opet, lijepo bi razdvojila trepke. :D



Ima toga jos, ali mislim da je za prvi put ovo dovoljno :P Ima svega, od stvari koje kupujem stalno, do stvari koje vise ne bih kupila nikako.

Tko je dosao do kraja svaka mu cast :D

Do sljedeceg puta :*







*Sve slike su nadjene i preuzete sa google.com i niti jedna nije moje vlasnistvo.














16 comments:

  1. Evo ja dižem ruku. :D Mislim da mojim noktima ništa ne bi pomoglo. Ako se ne prolistaju (a izrastu) jednostavno ih pojedem. Pogotovo ako nemam lak na noktima. Znam da je to fuj i odvratno, ali to je nešto što radim u svoja 4 zida. xD

    Puno puta sam pročitala riječ "smrdi" što me odmah asociralo na Baleine gelove za tuširanje. Moja mama valjda nije još nikada kupila Balein gel za tuširanje, a da meni nije smrdio. Misliš da će mirisat po nekom voću koje je na ambalaži, ali zapravo smrdi po "đubrencetu". Žalosno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam prvo probala sve druge njihove iz tog sos asortimana, koji mi nisu odgovarali i onda dosla do ovoga :) mozda od nekog drugug proizvodjaca da probas? essie ima hvaljene tretmane za nokte.

      A sa T=tusiralicama uvijek lutrija hoce li mirisati kao i u ambalazi :D

      Delete
  2. ne znam gdje si kupila prije par dana balea peeling s mirisom limuna, jer ih odavno više nemaju - sada drže peeling s mirisom jabuke i cimeta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U zadru ih jos uvijek redovito vidim po policama, ali mi smo u zaostatku sa ostatkom zemlje :D neke stvari nas zaobidju, a neke se mjesecima vuku po policama koje su odavno maknute iz "azurnih" trgovina :)

      Delete
    2. ja sam tako tužna jer ovog više nema, ovaj novi sa cimetom mi je užasan (mirisom).

      Delete
    3. Meni isto zna cesto zasmetati sto nemaju stalan asortiman nego konstantno mjenjaju ili su im proizvodi dio limitirane kolekcije, a kada nisam koristila ovaj piling znala sam si u malo maslinovog ulja staviti zlicicu dvije secera i s tim napraviti piling, zbog maslinovog ulja osjecaj koji ostaje na kozi je bozanstven, a nema mirisa, pa mozes to probati. Svakako je jeftinije nego kupovni piling :)

      Delete
  3. Dižem ruku, nisam koristila Eveline 8in1 :D Ali samo zato jer sam verna Rimmelovom tretmanu, koji je pretpostavljam jako sličan ovom. Meni on održava nokte :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno, svatko sebi nadje sto mu odgovara, znam cak i cure kojima ti pomagaci uopce ne odgovoaraju te im nokti jos vise pucaju od njih. A dobro je dok ima pomoci :D

      Delete
  4. Par proizvoda iz tvog đubrenceta baš volim - Eveline 8in1, Dove i Palmolive tuširalice (i to baš ove bademaste), Balea losion za tijelo s bademom, Gliss Kur sprej (i ostatak linije) i Nivea kokos tuširalicu (haha kak je ispalo, baš mi se sviđaju ove tuširalice koje su tebi bile bezveze :D ). Balea dvofazno mi je isto dobro, pogotovo za tu cijenu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam jako izbirljiva sto se mirisa tice, volim imati jedan dva i tesko mi padne kada ga moram mjenjati, vjerujem da je to najveci razlog zasto mi puno tih tusiralica ne odgovara (stvar psihe valjda), ocekujem da ce sve mirisati kako sam si ja zamislila pa kad ne bude tako nastupa veliko razocaranje. Luda zena :D
      Gliss kur kolekcija je super i mene je godinama spasavala dok sam se intenzivnije farbala, sad mi je ipak malo preteska :)

      Delete
  5. konačno post s proizvodima čija je većina prošla i kroz moje ruke ;)
    još ti ostaje probati to baleino ulje, meni je odlično a tako se sporo troši da će mi trajati barem pet godina hehe
    a ta maskara mi je zakon, prije nje trošila l'orela, maybelline, ove-one... otkako sam nju probala jedno godinu dana sam se baš nje držala...ali sad je opet došlo vrijeme za druge stvari (u povjerenju, našla sam si hg maskaru <3)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja isto volim vidjeti da djelim ljubav prema istim proizvodima sa drugim ljudima, cuti razlicita misljenja o "obicnim" proizvodima :D
      Jos cu razmisliti o tom ulju, koristim sada i kokosovo i arganovo, pa mi se jos jedan proizvod cini besmislenim.
      Meni se isto cini da cu opet kupiti tu maskaru, jako mi je prirasla srcu na kraju, ali i dalje ne moze skinuti sa trona moju hg (masterpiece mf)

      Delete
  6. I ja sam kupila drugi wnw puder, najbolji su! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da! Osvoje me iznova svakim novim kupljenim proizvodom. Super brand.

      Delete
  7. Ebelin blazinice su i meni odlične!!! Upravo koristim neke iz Lidla i Muller ali su mi preloše, kao da se razgrađuju :DDD
    8u1 - hmmm zbog njega imam duže nokte, no mislim da su mi se zbog njega počeli lagano uvijati kažiprsti i srednjaci, sad pauziram da vidim hoće li biti kakve promjene...
    Palmolive Almond - mi je jedan od 3-4 najdraža gela za tuširanje, podsjeća me na more i neka ljepša i bezbrižnija studentska vremena :)))
    Balein dvofazni skidač kupujem stalno iznova, mislim da sam ziher potrošila već desetak bočica!!! Najbolja stvar za skidanje šminke sa okoloočnog područja!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam o cemu pricas, ja sam odustala od isprobavanja razlicitih blazinica jer se bas to - raspadaju/razgradjuju i previse dlakica pustaju, neznam, opcenito nekvaliteta.
      Sto se evelina tice, ja cesto radim pauze s njim, tako da ga koristim 2-3 mj, pa isto toliko napravim pauzu, tako da ne vidim nikakve promjene, ali pratim izgled noktiju jer sam procitala par losih komentara o promjenama na noktima.
      Slazem se za balein dvofazni, jeftin i kvalitetan :)

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...