6/13/2014

Summer is here






Summer is here and I'm not :D




I thought I will have more time to post during the summer, but since I have a job now I'm using all my spare time to be with my family and most of the time I'm not even turning my computer on. 





I will try to write more often and have some posts ready to publish because I don't want to make big breaks on blog, but we'll see.






What are your plans for this summer? Are you having a good time, or working like me? Either way I wish you have a nice day/week/month/summer ;)












Till next time


thank you for reading


Martina

10 comments:

  1. kad završi sezona i posao prođe, past će i dobar shopping ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Popis je vec spreman, samo se pare cekaju :D

      Delete
  2. Jedino šta ja stignem je pročitati i iskomentirati koji novi post. Mislila sam da ću stići pisati barem 2 puta tjedno, ali sad vidim da teško da ću stići i jedan post tjedno:(
    Ali proć će i sezona!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Same here :D Ja sam cak planirala unaprijed napisati postove, no pregazilo me vrijeme i nista od toga. Vidjet cemo sto ce biti do kraja ljeta :) I kako ja uvijek kazem, ne traje sezona cijelu godinu pa nije tako strasno :D

      Delete
  3. ma već ćeš se nekako uskladit, vidit ćeš, pisat ćeš ti unatoč poslu... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da hocu, bas mi fali pisanje :)

      Delete
  4. Imam poslić. (Y) Tako da također većinu slobodnog vremena odvojim za dečka i frendove. :) Dođem prokomentirat koji post i pročitat šta ima novo. To je to. Ne volim ljeto. Jedina prednost je to što se mogu ić kupat po rijekama i jezerima. :D
    Tako da sam otvorila novu rubriku gdje ću češće samo linkat neke zanimljive DIY. Nemam vremena da ih sve sama napravim, a ni toliko materijala. S tim malo održavam blog aktivnim. :P Koliko-toliko.
    Da nisi možda dobila posao negdje na Pagu? Jer dolazim na Pag ove godine. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja volim ljeto i zimu, sve izmedju ne prihvacam :D
      Totalno razumijem ovo sa neimanjem vremena a zelja i ideja puna vreca :)
      Nisam na pagu, malo dalje, dugi otok je moja lokacija :)

      Delete
  5. Uvek se radi, leti zimi :D
    Nadam se da ti je posao zanimljiv :).

    ReplyDelete
  6. I ja radim, prevruće i previše ljudi :D
    Obožavam spongeboba :D

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...