11/09/2014

Beauty by Tchibo Nail polish set

Beauty by Tchibo nail polish set with five beautiful colors. 


I never heard of this brand before this polishes, they were gift form Germany.

I was very interested to find more about brand, so I googled it and find out that they are in lower price range, and the also have other make up products.

I read few reviews and they were all positive, so I guess it's good brand :D

If you know german you can find more of their products on their official site.



Price of set on their site was 4.95 

Each bottle contains 8 ml (0.28 oz) of product and  is best to is in 18 months after opening.








AUBERGINE METALLIC is name of this dark burgundy wine color with red shimmer to it.


DARK VIOLET METALLIC is taupe cream polish with purple undertone.


GOLD WITH BROWN GLITTER is gold but with gold glitter :D


GREY WITH SILVER GLITTER is beautiful silver glittery polish.


DARK RED is beautiful brick red. Cream finish.



All of this polishes applies nicely, they last few days without chipping. I like them. My personal favorites are burgundy, taupe and silver. Bud gold and red are also very elegant and special in my collection.



These are good quality polishes, but available only in Germany.
Nothing else to say about them ha ha

Do you like them? Have any similar colors? 


Thank you for reading :)

6 comments:

  1. Zanimljivo izgledaju, ali iskreno mislim da imam nekoliko vrlo sličnih boja... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su boje jako lijepe, a nema puno informacija o ovom brandu pa sam odlucila ipak napisati post, bez obzira sto se mogu nabaviti samo u Njemackoj i sto ovog seta vise ni nema u prodaji.
      Mozda swatchevi nekog podsjete na slicne lakove koje imaju ili boje oduseve pa odluci pronaci te tonove, bas su nekako pravi jesensko zimski :)

      Delete
  2. pošto vjerojatno pratim više 'noktarskih' blogova od tebe ;) znam za ovaj brand, a tvoje bojice mi super izgledaju, klasika koju svaka kolekcija mora imati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam nasla dva tri preko googla, ali nisam prije cula za ovaj brand stvarno :)
      No toliko vec postoji razlicitih brandova, ni za sve "poznate" vjerovatno nisam cula, a kamoli za ovako "lokalne" :D

      Noktarice najvise pratim na instagramu, nekako mi je to prakticno, jedna fotka sav potreban info ispod i jako puno promocije indie lakova sto mi se svidja :)

      Delete
  3. Ljubicasti mi je predivan! I srebrni mi se dopada. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ljubicasti bio apsolutni favorit kada sam ih dobila, ali moram priznati da sam opsjednuta ovim taupe zadnjih mjesec dana. Kod srebrnog mi je super sto je svijetlo srebrni pa djeluje vrlo profinjeno :)

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...