11/13/2014

Nail polish Colors for Autumn/Winter

My favorite nail colors for fall and winter.

This is my pick for autumn and winter colors for nails. I was thinking to do only 10 of them, but instead I chose 4 categories of colors and in each is five different shades.

I apologize for dust parts that are visible on photos, but this plastic nails are like magnets for it.  

This post is inspirational and you can use it as reference, because some of this polishes were LE and some are discontinued. 
I like to see this kind of posts, and I hope you will enjoy it as well.


1. Essence-Red Romance 
2. Orly-Mind's Eye 
3. China Glaze-Let's Groove
 4. Avon-Midnight Plum
5. Moment-24



Fall is great time for this type of colors, dark wine, burgundy, chocolate and dark purples.
My favorites from this photo are CG and Avon. Similar to CG is this Tchibo polish.


1. Catrice - After Eight
2. Essence - Trust in Fashion
3. S.he - 121/311
4. Depend - 397
5. Catrice - Hip Queens Wear Blue Jeans


Dark greens, petrol and grey toned blues. I like :D
Ultimate favorite is After eight (because of the chocolate ;))


1. Essence - Ghotic Gold
3. Essence - Icy Princess
4. London's Weather Forecast
5. Essence - Here's My Number


Light gold, silver and grey. I'm obsessed with firs two from this photo. Light gold sand finish and color of white gold (well almost, comparing to real silver color next to it).
This photo is taken under artificial light and that is why lightning is different.  


1. Essence - Hey, Nude
2. Essence - Iced Latte
3. Essence - Ballerina's Charm
5. Catrice - From Dusk to Dawn


First 3 are very elegant, and last two just perfect for warm and cosy winter :)



 So what do you think? Do you like my choice?
What are your favorite winter/fall colors for nails?

Thank you for reading :)


17 comments:

  1. Odlican izbor! :) Let's groove je jedan pravi dragulj. <3 Nemam bas ove iste lakove al svakako imam slicne i moj izbor bi bila vecina od ovih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Let's groove mi je utjeha sto nemam mogucnosti kupiti neprezaljeni tabboo

      Delete
  2. Ja sam trenutno u nekoj zeleno/plavoj fazi kada su nokti u pitanju. Sviđaju mi se ni previše pastelne i isprane, ali ni previše intenzivne nijanse. Recimo taj Depend 397 mi je baš kul, mogla bih ga potražiti po radnjama :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ponovo na teksturcima, i to pastelno rozim i tako svjetlim :D
      Depend su mi super, mali i ne skupi, cesto ih i potrosim do kraja :)

      Delete
  3. Plave i zelene nijanse su fantazija. A tek Let's Groove *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plave i zelene su prave jesenske boje, pogotovo ovako zagasite, a let's groove je poseban, na suncu pogotovo :)

      Delete
  4. svi su mi krasni, baš su zimsko - "dekičasti" (ako me razumiješ LOL).
    Ovaj prvi Essence mat odlično izgleda, al toga više nema nigdje, jel da? :(
    I sviđaju mi se jako ovi taupeasti neutralci i nudači, baš su sofisticirani, al mislim da ne smijem ni razmišljat o kupovini novih lakova, dok mi se barem jedan ne posuši.
    Morat ću si nabavit ove gluposti za swočanje jer me lakoludilo uhvati taman kad ih skratim/izgrizem/uništim.
    Meni su ove jeseni/zime prisrcu moji Essići, petrolejasti "mind your mittens" & prljavo bordo "chocolate cakes" <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene isto podsjecaju na one idilicne tumblr fotke deka, topla cokolada i vani snijeg <3
      Da nat essence je iz LE, ali uvijek mozes neki lijepi bordo lak matirati. Meni osobno je to draze nego kada je lak sam po sebi mat.
      "zlicice" za lakove kako ih ja od milja zovem, ista stvar kod mene. Da cekam da mi nokti izgledaju pristojno, vjerovatno bi imala nail post 3 puta godisnje.
      Odlican izbor essija :)

      Delete
  5. super su mi svi, vidim da nam se ukusi podudaraju :D
    essence gothic gold djeluje opako dobro, a ni hey nude ne zaostaje *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja odabir :)
      Gothic gold je nesto preposebno, i lijepo je teksturiran dok za hey nude ipak treba malo vise truda i sloj dva vise pa ga rijedje vadim iz ladice.

      Delete
  6. Wow, koje divne nijanse :D Odličan izbor i predivne fotografije. Moji favoriti su plavo zelene nijanse jer su mi to najdraže boje, ali sve bi rado nosila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Meni su isto jako drage na notkima, pogotovo ako su kremasti lakovi u pitanju :)

      Delete
  7. Joooj divan izbor! Posebno mi se sviđaju zeleni i nudači! :)
    P.S. Slike su ti supeeer! ;)

    ReplyDelete
  8. Lajkam : Orly-Mind's Eye ; China Glaze-Let's Groove; Catrice - Hip Queens Wear Blue Jeans; Essence - Iced Latte iii Essence - Ballerina's Charm :)
    - I nemam ni jednog!!!

    ReplyDelete
  9. Lajkam : Orly-Mind's Eye ; China Glaze-Let's Groove; Catrice - Hip Queens Wear Blue Jeans; Essence - Iced Latte iii Essence - Ballerina's Charm :)
    - I nemam ni jednog!!!

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...