11/19/2014

S.he nail polish collection

My small collection of s.he polishes.


I know lots of people/bloggers don't like s.he brand, I have to admit except of polishes I haven't used lots of their products so I don't have any specific opinion.

Currently I have 5 colors, I had some in the past and loved them.



Regular price of this polishes is 19.90 HRK an can be bought in Dm shops only ( S.he is one of their brands)

In bottle there is 10 ml (0.33 fl.oz) of product and it is best to use in 36 months after opening.



Brush is regular, slim. I haven't had any problems with their brushes.

Only thing that I don't like about them is that shades don't have names, but numbers instead.



120/035 is metallic finish warm pink color, I have it for years now and it is still as new.


121/250 Is cold purple with silver glitter. 


121/311 Is beautiful petrol green color. Metallic finish.


121/317 Is duo chrome metallic. Main color is this golden green and color shifts up to almost completely green. Beautiful! It reminds me of this bug.


122/003 Is what would I call spring green color. Cream finish.


I really like packaging :D 




I like this polishes, they are not expensive, they are quality and last few days on nails without chipping.


Do you have anything from S.he brand?  What do you think of this polishes? 

8 comments:

  1. solidni su to lakovi, ali mene ubija ta četkica. Čak bi i bijeloj oprostila sporo sušenje :D
    Posjedujem samo "akromatske" boje, tj. spomenutu bijelu, crnu i sivu. Sivu je inače kupio muž kad je išao na tehnički, da prekrije neku zahrđalu ogrebotinicu na vratima od auta. Moram priznati da je odlično odabrao, jer je zbilja solidno pigmentiran i postojan, kao i crni, te se ta dva osuše u razumnom roku. :D Inače ovaj plavac/petrolejac mi je fantastičan <3 obožavam taj spektar boja na noktima, a podsjeća me na Essenceov Miss Universe, samo što ovaj izgleda plavkastije i sedefastije (ovaj "moj" je više shimmer-glitter team i tamniji je). Da nema te četvrtaste četkice, imala bi ih više u kolekciji, sigurno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam imala njihov bijeli godinama, na kraju sam ga bacila jer mi se nije dalo pecati ostatke sa dna bocice, valjda su pogorsali promjenu od tada :D
      Sivi mi nije upao u oko na njihovoj stalazi ali cu baciti oko, pogotovo nakon te price haha
      Slican je miss universe, ali za razliku od njega bazna boja mu je tirkizna, a kod misice je crna, pa djeluje dublje.

      Joj ako ti je kod ovih cetkica problem onda se sa China glaze ne bi snasla nikako, oni valjda imaju najtanju cetkicu medju lakovima.

      Delete
    2. Vjeruj mi znam za CG, imam 5 komada hahahaha :D skupila sam neke iz prastarih kolekcija na brutalnom sniženju u web shopu Studio Di, bili su tipa 13 kuna komad pa ne žalim para... Nisu loši lakovi, suše se ful brzo, samo su rijetki, i to im zamjeram više od četkice... Inače, as we speak, ovaj crni She, evo ga na noktima od ponedjeljka, u dva sloja s nekim lame Catrice nadlakom, junački se drži na svim noktima uz zanemariv tipwear. I'm impressed. Moram nabavit još <3

      Delete
    3. Srce mi sad pati, ja sam prije nekog vremena naletila na tu stranicu i izgledala mi je toliko jadno da me bio strah naruciti ista :(
      Ja imam dva CG i nisu mi rijetki, cak tamnija nijansa sa jednim srednjim premazom moze proci. Valjda ovisi o nijansi

      Bravo S.he ;)

      Delete
  2. imam ih par i moram priznati da premda ih izbjegavam, a da ni sama ne znam zašto, uopće nisu loši, naprotiv :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nitko ih ne voli, ruzna pacad u kozmetickom svijetu ;)

      Delete
  3. nisam baš bila zadovoljna she lakovima, mada ova nijansa fuksije 120/035 super izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako su podvojena misljenja i iskustva. Sto ljudi sto cudi :)

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...