12/27/2014

Crazy Lips for Crazy People

Uopce nemam ideju kako zapoceti post, sto da napisem...
Uglavnom, donosim Vam dva jednostavna nacina kako "napraviti" uber mega cool usne u boji.




Prvo da rijesimo cestitke!
Sretan Bozic svima koji ga slave :)

Obje metode su vrlo jednostavne, sve sto vam treba vjerovatno vec imate, pa krenimo ;)


Metoda Prva!

Trebate prozirnu olovku za usne, ja sam koristila Essence 13 translucent lip liner, kist i sjenilo po zelji. Dakle, prvo olovka, koja je vrlo voskasta, meni pomalo meugodnog osjecaja na usnama, ali radi svoj posao, na nju sjenilo i to je to!
Iako su smudge-proof i trajnost im je na usnama solidna, vlagu/tekucinu nece prezivjeti u velikim kolicinama, neke kombinacije boja nece prezivjeti uopce, dakle ova metoda samo za fotkanje i  fuliranje ;)

First Method!
Transparent lip liner, brush and eyeshadow of your choice. First you apply lip liner and then eyeshadow. All though this combination is smudge proof and longlasting, it won't survive drink, so not a good option for well anything that is not a photoshoot :D




Metoda Druga!

Olovka po zelji, za usne, oci - you name it! Sve moze, covjece :D I na to transparentni puder. I taj kombo stoji, i ne mrda, i traje, prezivljava! Rucke, pica, sve!
Inace ovu metodu koristim i za fiksiranje i dodatno matiranje ruzeva, jednostavno da jednostavnije ne moze biti.

Second Method!
Any kind of pencil liner, lip liner, eyeliner - everything is good, and on top of it translucent powder. Not only that you can create any shade you want, but it is extremly long lasting, smudge proof and it will last all day with minimal needs for touch-ups 





Tri primjera metode prve :)

Narode! To je to! Nemam vise nista pametno za  reci, pa necu vise reci nista :D



And here you can see 3 examples of first method :)
That's all Folks :D

Sto Vi kazete? Yay or Nay? Koji su Vasi trikovi za postojani ruz?







12 comments:

  1. Zelena mi se najviše sviđa i nekako ti najbolje stoji. :) Ja to ne bi znala isfurati ni da mi život ovisi o tome. :3 Moj trik za postojani ruž je općepoznati, prvi sloj koji namažem utapkam u maramicu pa ostane stain i onda ponovim sloj ruža, to mu donekle produlji trajnost...

    ReplyDelete
    Replies
    1. To sa maramicom sam cula, ali nisam probala, ali mi djeluje kao bolja opcija za kremaste ruzeve :)

      Delete
  2. Sve 3 boje ti odlično stoje, meni to nikako nebi pošlo za rukom. The hair is amazing! *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene ovo igranje veseli kao malo dijete, i prvenstveno mi je zbog toga radost :D Hvala za kosu <3

      Delete
  3. Replies
    1. Meni isto, iako bi mogla provesti sate igrajuci se tako sa bojama :)

      Delete
  4. Meni je prvi look najbolji :D Nekak volim tu plavu na usnama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja umirem svaki put kad vidim DGAF od metl cosmetics iako volim i lijepu zelenu vidjeti :)

      Delete
  5. Definitivno, kosa, broj jedan, top, divna si <3 Broj dva, sudeći po zadnjoj slici tebi bi Apocalips taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaako prejebeno sjeo <3<3<3 neam ni ja što više pametno za reć! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. *sramise* Hvala <3
      To je i meni palo na pamet :D Iako, dug je popis meltovih i lime crime trackalica koje nije ni bitno kako bi mi stajale, samo da su moje haha

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...