12/04/2014

Fall Winter Colors for Eyes

6 burgundy/maroon eyeshadows for fall/winter.


Za ovakvim nijansama najcesce posezem upravo u ovom periodu godine, a danas vam donosim sest nijansi iz nizeg cijenovnog ranga, no dovoljno lijepe da se svatko nadje barem u jednoj ;)

Krenimo redom:

Maybelline Color Tattoo - Metallic Pomegranate
Fyrinnae Cosmetics - Tapir
Fyrinnae Cosmetics - Mephisto
Nyx Jumbo Pencil - Rust


Burgundy, wine and maroon shades are my go to for this time of the year and today I'm showing you six budget friendly beauties.










To su moji prijedlozi. Kako vam se svidjaju? Naginjete li ovim nijansama vise na ocima ili usnama?

That's it :) Do you like them? Do you wear these shades? Do you prefer them on your eyes or lips?


Zelim Vam ugodnu vecer ;)

Thanks for reading :) 

26 comments:

  1. catrice mi je predobar, makar cesce odabirem ruz u nekoj tamnijoj boji dok su mi sjenila vecinom neutralna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja volim u ovo doba godine i jaki ruz i malo drame na ocima, no ipak ne cesto :)

      Delete
    2. Bas sam ga danas gledala u dm-u, tako da ga mozda i uzmem, jednostavno je predivna nijansa :)

      Delete
    3. Sad je pravo vrijeme, a trajat ce ti sigurno jako dugo, tako da ga se isplati uzeti ;)

      Delete
  2. Savrsene su sve boje. Jos sam ja slaba na ovakve nijanse. Predivno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene isto drze jos uvijek :) Na srecu novcaniku hehe

      Delete
  3. Sve su nijanse jako lijepe. A najviše mi se sviđa Honeymoon in Paris.. Eh, sad ne znam jel je do boje ili do imena ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se opcenito svidja sto u toj paleti sva sjenila imaju imena koja asociraju na ljubavnu pricu :)

      Delete
  4. Obožavam ovu Catrice senku!
    Inače oduševljena sam tvojim blogom zaista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam bila malo razocarana sto se mora nadogradjivati da se dobije "prava" boja, ali da je divna, stvarno je.
      Hvala, uvijek je lijepo cuti pozitivan feedback :)

      Delete
  5. Gdje mogu kupiti Fyrinnae Cosmetics - Tapir ? Ovo je savršeno! I nyx olovka mi se sviđa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, i Mephisto je takodjer vrlo lijepa i neobicna nijansa. Fyrinnae se moze naruciti samo na njihovoj stranici (fyrinnae.com)

      Delete
  6. Replies
    1. I prekrasna i prakticna, cesto je koristim kao bazu za ovakve nijanse, pa dobiju na dubini. Za par dolara kvalitetna olovka divne boje, ne moze bolje :)

      Delete
  7. Odlični prijedlozi, imam prve dvije :) I obožavam nosit ove boje na očimu jer istaknu zelenilo u očima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su ove boje uz ljubicastu favorit za zelene oci takodjer :)

      Delete
  8. krasne boje, catrice mi je zbilja odlično sjenilo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesi ga nabavila na kraju ili si jos u strahu od losih iskustava? Moje jos nije puklo, a prezivljava dvogodisnjeg djecaka koji otkriva svijet :D

      Delete
  9. Prekrasne nijanse, ne znam koja mi je ljepša :).
    Maybelline Color Tattoo - Metallic Pomegranate sam baš jučer nosila. Mephisto i Rust su krasni <3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam za Metallic Pomegranate cmoljila mjesecima i od kada ga imam neznam dali sam ga dva puta koristila. Grozota :D Pre kratko traje zima hehe

      Delete
  10. Prekrasne su mi sve nijanse, posebno Fyrinnae Mephisto, ova bakrena 'podboja' mi je tako krasna!! Gdje si nabavila Fyrinnae kozmetiku? Online?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na njihovoj web stranici (Fyrinnae.com) imaju internacionalnu dostavu, nisu skupi, a shipping ovisi o tezini narucenih stvari. Sva sjenila (pigmenti) koja sam narucivala uzela sam u manjem pakovanju i dobije se sasvim pristojna kolicina, mislim da nema potrebe uzimati full size koje pretpostavljam da je gigantsko :D

      Delete
  11. Jooj treba mi ova nyx olovka i catrice sjenilo koje nigdje ne mogu pronaci :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ne uspijes naci, javi mi se preko maila, u Zadru ih ima skoro svugdje, rado cu ti poslati :)

      Delete
  12. Uau, predobar blog! :)


    Pratim!

    Možeš pogledati i mog, dolazim iz Slovenije :)

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...