12/13/2014

Gold Digger - Ebay





Ebay je pravi mali rudnik zlata, a u ovom postu cu s Vama podijeliti samo neke od stvari koje sam nasla i odusevile su me :) Podjelila sam ih po nekakvoj (mojoj) logici, a ispod svake fotke cu ostaviti key words po kojima sam ih trazila. 
Sve slike su sa Ebaya, nisu od nikakvih posebnih sellera, to je na Vama da nadjete sellera koji vam pase :)
A ako jos niste otkrili cari ovog carpbnog mjesta sad je pravo vrijeme ;)
Ovdje je clanak sa Sminkerice koji je po meni jedan od najboljih sto se tice informacija vezanih uz otvaranje PayPal racuna, pa ako niste sigurni kako gdje i sto, bacite oko :)


Ajmo mi sad na good stuff ^_^

1. Fejkedica! Jer tko jos ima para za skupiti sve originale. Ma nije tako, ali za one koji vole eksperimentirati, tek pocinju ili imaju ograniceni budget, mislim da je ovo skroz ok :)
Znam da ce se naci puno onih kojima je to grozno, ali uzmimo u obzir Make up Revolution za kojima su svi poludjeli - oni takodjer rade fake nejkedice, a nitko se oko toga ne zgraza. A kinezi barem prave vjerodostoje kopije, koje ruku na srce imaju lijepsu ambalazu nego spomenute palete kod britanske gospode ;) A sve to za iste pare!



2. Fejk Sigma kistovi! Mislim da nebrojni zadovoljni postovi blogokolegica govore sami za sebe. 


3. Akrilni drzaci za ruzeve. U verziji za 12 ili 24 ruza. Bas sam nedavno citala (nesjecamsevisekodkoga :D) da je verzija za 12 ruzeva daleko cvrsca nego ova od 24, pa eto, ako cete narucivati da imate to na umu :) Ima ovog sitnog plasticnog drloga <3 i kod nasih kineza, a i u kiku, jysku i takvim trgovinama.


4. Ovo malo slatko cudo je naprstak, ili da budem preciznija nadvaprstak koji sluzi za pranje kistova, moj primjerak samo ceka da ga narucim :D 

5. Mini termofori sa preslatkim zivotinjicama su ovdje zbog istog razloga, no djeluju malo prakticnije nego gore navedeni nadvaprstnjak ^_^ pitanje je samo koliko su duboki utori, no mislim da su za manje kistove i vise nego solidni.



Ebay is a gold mine for all kind of stuff, and in this post I'm going to show you some of things I find interesting. Products will be categorized in some kind of order to make more sense, and I'll write key words for searching for every photo. None of this products are from specific seller so I won't include links.
If you're not already, now is the right time to discover Ebay :)
Enough with babbling, on to the good stuff now!

1. Faked palettes. For beginners, people on low budget or for those who are curious this is the thing! I know some of you won't like this but just think about oh so hyped Make up Revolution who is also making faked naked palettes, in much worse packaging for same price, and I doubt that they have better ingredients than this Chinese girls ;)

2. Fake Sigma brushes. We all read about this and there is no need to question are these any good because they are!

3.  Acrylic lipstick organizer/holder for 12 or 24 lipsticks. I read recently that the smaller one is better quality, so juts keep that in mind.

4.  Finger thing for brush washing!

5.  Hot water bottle with cute animals for same thing (washing brushes) except it is bigger so maybe easier to work with. Either way for few bucks, you wont be sorry :)

 Key words : Nude Make up palette 1 2 3

 Key Words : Make up brushes set

 Key words : Acrylic lipstick organizer holder

Key Words : Make up brush egg cleaning 

Key words : hot water bottle

Za nokte i nail art
1. Tockalice. Kinezi na kucnu adresu salju cak 5 komada, mozete si naci super lijepe i sve to za dolar manje vise :D

2. Kistovi za nail art. Primjecujem kako toga ima i kod nas, i to bas ovih kineskih ebay verzija koje dodju takodjer dolar manje vise, a kod nas ih prodaju od 70 pa sve do 150 kn!!! :O

3.  Imaju li ove zlicice za prezentiranje lakova ime? Sve u svemu, vrllo korisna stvarcica ako imate puno lakova da svoju kolekciju imate na jednom mjestu, lijepo organiziranu.


4.  Bocice za aceton, znate one fensi sto tete na YouTube-u imaju, kad blazinicom stistu cep :D Meni je to super, naravno ne samo za aceton, moze i za tonik, micelarnu...

5.  Noktani kotacici? :D Dakle isto kao i broj 3. Jel...

6. Gliteri, zakovice i ostali ukrasi za nokte ili bilo sto drugo sto pozelite ukrasiti, ovo je pravo mjesto za kupovanje ovakvih gluposti :)

Nails and nail art
1. Dotting tools. For dollar more or less lovely people from China will sent you any kind you like. Actually five of them in one pack.

2. Nail art brushes, but you can use them for what ever you like. Michael James uses brush from nail art set for his eyeliner. Nuff said!

3.  This! Spoons! For keeping your nail polish collection under control ;)

4. This handy set of empty bottles for that fancy feeling while removing nail polish. I know you want it :P

5. Nail wheel. For swatching and all that good stuff.

 Key words : dotting tool

 Key words : Nail art brushes

 Key words : nail display 50 pcs 
 Key words : acetone bottle
 Key words : Nail wheel display 
Key Words : nail art glitter



Stalci za nakit
Ebay ih je prepun, ovo su samo neki koji su mi zapeli za oko, naravno imaju kinezi i onih divnih kutija za prstenje, razno raznih rijesenja (kao Ikea) za one male nausnice. Ma najbolji su ;)
Trazila sam ih pod Jewelry holder


Jewelry holders
Ebay is loaded with this stuff. You can also find and box holders for rings and all kind of jewelry.
Key words : Jewelry holders.







Kategorija razno

I par dragulja na kraju, naravno ;)


Ovo prvo je fejk jedne po meni pregenijalne stvari a to je slijedeca -> LINK
Nije da je original bas TOLIKO skup, ali kada se uracuna i shipping, hm recimo da cu kinezima dati sansu ;)

I ovo drugo <3 je maleni sator koji sluzi kao lightbox za fotkanje stvari. Meni je to super. Za osvjetljenje su potrebne samo dvije lampe, svaka na svoju stranu (izvana) i to je to. Savrseno osvjetljen proizvod. Woo!


Random
1. Dupe for Benjabelle. If you don't know what I'm talking about check here

2. Lightbox tent for oh so flawless lighting for shooting products. Me gusta!

 Key words : Make up brush drying tree rack
Key words : lightbox softbox tent


OK! Napokon kraj ovog gigantskog posta! Svidja li Vam se ovakav tip posta? Kupujete li na ebay-u? Jesam li vam otkrila Ameriku s kojim od proizvoda? Pisite mi :)

Hvala na citanju, komentiranju i svemu ostalome :D


And finally THE END! Huh, this was one ridiculously long post :D Did you liked it? Do you shop on Ebay? Did you liked any of the mentioned products?

Thank you for reading :)  

17 comments:

  1. Stvarno sam našla par dobrih preporuka kroz ovaj post,super :)

    ReplyDelete
  2. Isti organizator za šminku sam i ja pronašla i samo čeka dan kada ću ga naručiti :) Sviđaju mi se ove stvarčice za nokte, baš je slatko. :)

    ReplyDelete
  3. Bas sam si narucila i stigao mi ovaj stalak za ruzeve (20kn na ebayu) i ne kuzim zasto su toliko skupi svuda inace :/ ovaj je u super stanju i stane 24ruza u njega. Imam i Sigma kopije i meni su isto dobri,a RT kopije su mi jos bolje :D ebay <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grozne su cijene po trgovinama kada se usporedjuju sa Ebay cijenama, ni meni nije jasno zasto.

      Delete
  4. Sviđa mi se ova stvarčica za pranje kistova :D I da, definitivno si moram naručit nove kistiće za nail art, ovi moji su se skroz rascvali haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da to jaje za kistove se i meni cini super, definitivno jeftinije nego sigmina rukavica, a valjda sluzi svrsi :D

      Delete
  5. Ne znam kako se sama nisam prije sjetila naručiti jajce za pranje kistova! Ruke mi svaki put umru nakon pranja haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mislim da cu naruciti i termofor i jaje pa kud puklo, nije beg cicija :D Svakako jeftinije nego sigmina rukavica, a opet bolje nego moje dosadasnje snalazenje, o pranju rukama da ne pricam :D

      Delete
  6. volim ove postove s ebay otkricima, vise nego recenzije cini mi se :DDD
    ima svasta zanimljivo, jaje za kisitove, lightbox i i stalke za nakit idem odmah traziti.

    ReplyDelete
  7. jao ovo mi je trebalo, volim ovakve postove baš kao i anela :D
    već sam naručivala ove wheels i štapiće za lakove za nokte, pa i držač za ruževe i fejk kistove, samo sam ja uzela fejk RT, bar ova dva okrugla - ma predivni su, jedan je star mjesec dana, jedan pola godine i još uvik izgleda ka novi, a koristim ga svakodnevno i često perem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ova kategorija postova isto jako jako draga :D Sto cu kad volim dobar deal hehe
      Kinezi su se znatno poboljsali u kvaliteti u zadnje vrijeme, pa skoro da ni nema vise rizicne kupnje kistova i tako delikatnijih stvari.

      Delete
    2. slažem se, dosada sve što sam u zadnje vrijeme naručila valja :) a još sam si sad nekih sitnica za nokte naručila pa da vidim kako će to ispast, i umjetne trepavice :D ogroman paket košta dolar pa i da ne valjaju nije neki trošak :)

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...