12/03/2014

Work'n'Play

Playing with some pigments :)

Malo sam se igrala sa Fyrinnae i Femme Fatale pigmentima koje sam kupila jos ljetos, ali nikako ne dolaze na red. Kombinirala sam zelenu i narancasu, a ovo je rezultat. Nema fotografija cijelog lica jer sam iskreno previse lijena nanositi svu sminku ako ne idem nigdje :)

Na drugoj fotografiji je look sa eyelinerom i taj mi je puno drazi, no to je stvar navike.

Na kraju posta su svi koristeni proizvodi kao i linkovi do postova u kojima sam detaljnije pricala o pojedinim proizvodima.


I've been playing with my Fyrinnae and Femme Fatale eyeshadow pigments today and came up with this orange-green look. 
I did this just for fun, so I don't have phtoto of full face. I'm too lazy to do whole face if I'm not going anywhere. 
On first photo I don't have eyeliner, but I prefer it with liner more. Habits :D


Products used:

Femme Fatale Cosmetics - Flare

Other:
Avon eyeshadow base
Nyx Jumbo pencil - Milk
Max Factor 2000 Calorie mascara
Essence Liquid Ink eyeliner


I pjesmica za kraj. Flare me uzasno asocira na ovu pjesmicu ;)

Inspirational song - Flare is reminding me of Ring of Fire :)


Kako vam se svidja? Dali bi nosili ovu kombinaciju?
How do you like it? Would you wear it?

Thank you for reading :)





20 comments:

  1. Ovo izgleda odlično, skroz bajkovito nekak :D

    ReplyDelete
  2. prekrasno, nosive su mi obje verzije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene kod takvih kombinacija uvijek muci sto staviti na usne :D

      Delete
  3. sminka je lijepa ali nije kao tvoje oci. nikada nisam vidjela tako prekrasnu boju, i jos s tim nekim flekicama, odusevila sam se :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, na svijetlu i suncu su zuto zelene, mogu mami zahvaliti na neobicnim ocima :)

      Delete
  4. predivno predivno :D a boja tvojih očiju je nešto posebno

    ReplyDelete
  5. Meni ovo izgleda savršeno :D Lidija

    ReplyDelete
  6. prekrasno, bas se lijepo boje slazu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da pasu si jako, pogotovo sljokice kako su poprimile boje pa rade lijep prijelaz

      Delete
  7. Replies
    1. I mene je odusevilo kako su se dobro iskombinirale boje iako sam bila skepticna kako ce izgledati u pocetku.

      Delete
  8. Divota! <3 Ove zelenkaste holo-šljoke su fantastične, baš ti je zmajski neki look, odlično!

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...