1/21/2015

Liebster Blog Award

Mislim da nema potrebe objasnjavati jer svi znamo o cemu se radi ;)
Ovo je koliko znam prvi put da je moj blog nominiram, i to ni manje ni vise nego tri puta u tjedan dana. Jako me obradovala svaka od ovih nominacija. Hvala cure <3

Da ne duljim puno, post ce i ovako biti dovoljno dug jer sam odlucila sva pitanja ubaciti u jedan post, nadam se da se cure nece ljutiti, ali ovako mi je jednostavnije ;)

Draga Pixie sa bloga PixiePadlock je u ovom postu detaljno opisala sto je, zasto i kako funkcionira ovaj tag/nagrada pa ako jos ima neupucenih bacite oko ;)


Pixie Padlock pita :

1. Koji je bio vaš najteži izazov?
Vjerovatno je u zivotu bilo situacija za koje sam mislila da je to nesto najteze, ali dijete je definitivno najveci izazov :)
2. Završite rečenicu: “Lepota je svuda oko nas ako…”
... je vidimo.

3. Šta radite ukoliko želite da se opustite?
Ovisi o trenutnom raspolozenju, ali slusam glazbu, provodim sate na netu, procitam knjigu/strip, sviram...

4. Imate li nekog ljubimca?
Imam :) Inace sam cat person, ali voljela bi imati i samojeda, a trenutni dlakavi clan obitelji, osim muskih ljudi u kuci je mala maca Rea :D
5. Omiljeni proizvod za negu kose?
Cesalj? Ulja - kokosovo, arganovo, cickovo. A volim i one Swartzkopf regeneratore u spreju bez ispiranja.
6. Najlepše mesto koje ste posetili?
Zagreb, Rijeka, Maribor, Ljubljana. Ali Zagreb u <3
7. Ko je vaša inspiracija?
Inspirira me svasta i nista, ne mogu izdvojiti samo jednu osobu koja mi je inspiracija jer takve nema, ali da me inspiriraju recenice, djela, geste i trenuci provedeni sa ljudima, da! Tako da, inspirira me zivot.

8. Omiljeni ukus sladoleda?
Cookies, a od "tradicionalnih" stracciatella.
9. Imate li nalakirane nokte trenutno? Koje boje?
Da, i vrijeme je da promjenim lak :D. Crni maybelline i preko Kaleidoscope od Wet'n'Wild.

10. Da li biste pratili svoj blog da niste autor istog?
Uh, ni da ni ne, neznam :D Ponekad nisam zadovoljna izvedbom ni kao autor, tako da vjerovatno ne bi.
11. Da li gledate na blogovanje kao nešto što može da postane biznis ili kao hobi?
Lijepo bi bilo zivjeti od toga, ali mislim da je grupa ljudi koji to mogu mala, i to je dobro jer od takvih blogova se ocekuje perfekcija, kvaliteta, vjestine i ono nesto. Za mene je moj blog moj prijatelj.


Green Queen pita:
A u ovom postu mozete procitati njena pitanja i odgovore :)

1. Koja vam je najdraža nijansa ruža za usne?

Volim ruzeve, manje vise sve osim narancastih i barbie pink. Da mora biti jedna nijansa, bila bi vjerovatno neka dusty rose, mauve taupe :D

2. Trenutna kozmetička opsesija vam je?

Lime crime velvetine - Cashmere i Mac Stone lipliner!

3. Od koga ili čega crpite inspiraciju za pisanje postova?

Tu je puno faktora, puno inspiracije. Volim citati jako puno blogova, gledati YT gurue, sve je to inspiracija. Razlicitost svakog od autora je ono sto najvise volim jer tako nalazim sto volim i gradim svoj stil.

4. Koje osobine vas krase? Opišite se u par rečenica.

Joj ne volim ovakva pitanja :D Krase me osobine covjeka, zivim dakle grijesim. Grijesim dakle ucim.

5. Od kud ideja za naziv  bloga? Postoji li neka priča iza njega?

Apsolutna nekreativnost! To je vec valjda 10 godina moj nick na netu, a prica iza njega jest sljedeca :
Prepametne polupijane rasprave u 3 ujutro sa dragim ljudima iz Varazdina - sto je vise seksi, mrsavice ili bucke i plafon od komentara da cura nije seksi ako nije shpeksi! :D
6. Šta bi sve uzele od kozmetike na pusti otok, a da ste ograničene na samo šest stvari?

Hah :D Ironija jest da zivim na pustom otoku ;) Uzela bi kremu za suncanje, ulja za njegu koze i kose, neku cistilicu ili tonik, tus, maskaru i tekuci mat ruz za usne!

7. Najdraži kozmetički brand?
Uh! Od isprobanih mozda Nxy, a od neisprobanih Mac naravno :D
8. Koji vam je najveći strah u životu?

Od banalnih strahova imam par, mrak, babaroge i to, a pravi strah je naravno vezan uz drage ljude i sve nedace koje jedno zivo bice mogu snaci.

9. Najdraža knjiga svih vremena je...?
A joj ^_^ Mozda pukovniku nema tko da pise ili Senoina Branka, ili Harry Potter. Neznam stvarno ;)

10. Catlover ili Doglover? Napišite mi ime svojih ljubimaca.

Catlover oduvijek iako zelim i psa - samojeda koji ce se zvati Borko, kad se uprlja da ga mogu zvati sporko :D
A maca se zove Rea, nju imam ;)

11. Idealan godišnji odmor za vas je...?

Putovanje.


I zadnji set pitanja je od super simpaticne i drage Mirele sa bloga Sura Dancer i njezin liebster post mozete procitati ovdje :)

1.Zašto si odlučila pokrenuti blog?

Htjela sam podjeliti svoja misljenja i utiske o kozmetici, nail artu. Kad sam odlucila pokrenuti blog sam vec djelomicno bila u blogosvijetu, pratila par blogova pa mi se to cinila kao interesantna ideja. U pocetku sam pisala na engleskom jer sam htjela "vjezbati" i poboljsati zahrdjalo znanje tog jezika :)

2. Koji ti je najdraži dio šminkanja i zašto?

Neznam, mozda eksperimentiranje s ocima i usnama jer se tu mogu najvise igrati s bojama.

3.Da možeš koristiti jedno sjenilo do kraja života, koje bi to bilo?

Sjenila mi nisu prioritetna u sminkanju, ali da moram korisiti samo jedno bilo bi to neko multifunkcionalno. Kremasto, boje koze, koje se moze koristiti i kao baza.

4.Koji žanr filmova ti je najdraži?

Dobar film :D Ali inace volim Tarantino/Rodriguez stil. Opcenito taj trash izaziva kod mene poseban osjecaj topline oko srca :D

5.
Koje ti je najdraže godišnje doba i zašto?

ZIMA! Snijeg, hladnoca, bijelo, tiho, spokojno, bajkovito, vilinski predivno. Plus sva ona divna bozicna euforija, klicanje, miris kuhanog vina....

6. Koji ti je najdraži odjevni predmet?

Koznjak i marte <3 #pank

7.Koje se hrane i pića nikad nebi odrekla?

Sir, povrce, voce, orasasti plodovi, caj i voda.

8. Ruž ili sjajilo?

Ruz! Mat!

9.Koju makeup grešku najviše mrziš vidjeti na djevojkama?

Ustvari najvise mrzim vidjeti raznorazne savjete, sto se smije sto ne, sto je in sto ne. Make up je stil. Individualni stil, nije in i nije out, nema gresaka. Ima samo osjeca li se ta osoba dobro tako kako izgleda ili ne. Mislim da u tome nema mjesta tudjem misljenju, ako ti se ne svidja ne gledaj, ako nemas nista lijepo za rec, suti! Ova tema me dovodi do zivcanog sloma, post u pripremi. Srvarno imam alergiju od tog internetskog licemjerja dobrog make up-a.

10.Najdraži glumica i glumac...?

Huh! Mozda Danny Trejo i to u Machette :D, vise sam od dobrog filma nego od najdrazih glumaca kind of person ;)

11.Na koju makeup potrepštinu si potrošila najviše novaca?

Vjerovatno na tekuce podloge i tuseve. Dvije stvari koje se trose.

Eto to su bili moji odgovori, sad pitanja ;)
Nominirati necu nikog posebno, iako cu ostaviti dolje par linkova djevojaka cije bi odgovore voljela procitati, pa ako budu voljne neka odgovore :)

1.  Najcesci koristeni make up proizvodi u dnevnoj rutini.

2. Najveca razocaranja medju razvikanim proizvodima!
3. Revolucionaran proizvod koji ti je promjenio zivot, a preporucen je od strane blogera :)

4. Najbolji drogerijski ulov.

5. Koju foto opremu koristite?

6. Najcesce koristene mobilne aplikacije?

7. Omiljeni YT kanali?

8. Sto se slusa?

9. Koliko razlicitih crvenih ruzeva ima u tvojoj kolekciji :D

10. Kako se jaca polovica nosi sa tvojom kozmetickom strascu?

11. Svi mi imamo "
ćuka u glavi", koje su tvoje cudne navike/rituali :)

Voljela bi da na ova pitanja odgovore svi kojima se odgovara na ova pitanja, i slobodno ostavite komentar ako ih odlucite udomiti na svom blogu. Ako nemate blog, odgovorite u komentarima!

A od ovih par meni posebnih dama bi takodjer voljela vidjeti odgovore :D


I to je to :D



















15 comments:

  1. Machete don't text, Machete improvises. :D

    ReplyDelete
  2. Hvala na TAG-u, evo ovdje ću odgovoriti jer sam davno pisala ovakav post :D

    1. Najcesci koristeni make up proizvodi u dnevnoj rutini.
    Kamuflaža, puder, maskara, rumenilo

    2. Najveca razocaranja medju razvikanim proizvodima!
    Uff, teško pitanje, ali... ali... L'oreal micelarna? MAC Fix+ sprej :D iako bih ga opet kupila jer fino miriši i onak je fora osjećaj na licu na prvu, al prerazvikan, nisam vidjela razliku na licu baš.

    3. Revolucionaran proizvod koji ti je promjenio zivot, a preporucen je od strane blogera :)
    Kamuflaža ofc :D Catrice!

    4. Najbolji drogerijski ulov.
    Vjerojatno Bourjois CC krema, i od MF-a, snižene sa 100 kn na nekih 50 kn :D yeah

    5. Koju foto opremu koristite?
    Imam Canon 600D.

    6. Najcesce koristene mobilne aplikacije?
    Instagram :D <3 (LC Cashmere je ovdje postao opsesija, sestra i ja već tjednima tražimo način gdje ga kupiti XD)

    7. Omiljeni YT kanali?
    Već 4 godine sam vjerna Shaaanxo :D pa nju uvijek stavim u top 3, ali im ih sad već puno na listi, volim Desi Perkins, osobe koje isprobavaju sve i svašta.

    8. Sto se slusa?
    Radio :D i The Voice haha

    9. Koliko razlicitih crvenih ruzeva ima u tvojoj kolekciji :D
    Ajme, samo 3 :D Klasični crveni od Avona i Loreala i od MAC-a Relentlessly Red.

    10. Kako se jaca polovica nosi sa tvojom kozmetickom strascu?
    Jako dobro moram priznati. Sluša, trpi, pomaže pri odabiru, nekad kupuje :D

    11. Svi mi imamo "ćuka u glavi", koje su tvoje cudne navike/rituali :)
    Pa u biti ne znam da li ih imam... ne mogu se sjetiti ničega, pogotovo da je čudno :( Evo bubniti ću nešto što nit znam dal je čudno nit znam jel to ritual, ali navika valjda sad već je. Kako većina cura kupuje kozmetiku iz drogerija i time za manju cifru kupi više toga potrebnoga, ja ću uvijk radije dati 170 kn za jedan ruž i zbog toga imati malu makeup kolekciju, ali biti sretna haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se odupriem cashmire-u, vidjet cemo kako ce to zavrsiti :D
      Razumijem te skroz za ovo zadnje i slazem se

      Delete
  3. Najs odgovori, a budemo i mi dale odgovore :D
    Pusa pusa cmokić cmokić hihih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisala bi da se veselim odgovorima, ali sam vec procitala haha :D
      <3

      Delete
  4. Ovo je trustruko uživanje bilo :D Moram reći da se veselim postu što si napisala pod mojim br. 9, a sa brojem 8 se definitivno slažem :D

    ReplyDelete
  5. Baš sam s guštom pročitala, pogotovo zato što je trostruki. :) I mogu ti reći da se slažemo oko dosta toga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvijek mi je drago cuti da netko dijeli misljenje samnom <3

      Delete
  6. 6. Šta bi sve uzele od kozmetike na pusti otok, a da ste ograničene na samo šest stvari?
    Hah :D Ironija jest da zivim na pustom otoku ;)

    umrla sam od smija na ovaj odgovor :D a donji je legendaran:D


    9.Koju makeup grešku najviše mrziš vidjeti na djevojkama?
    Ustvari najvise mrzim vidjeti raznorazne savjete, sto se smije sto ne, sto je in sto ne. Make up je stil. Individualni stil, nije in i nije out, nema gresaka. Ima samo osjeca li se ta osoba dobro tako kako izgleda ili ne. Mislim da u tome nema mjesta tudjem misljenju, ako ti se ne svidja ne gledaj, ako nemas nista lijepo za rec, suti! Ova tema me dovodi do zivcanog sloma, post u pripremi. Srvarno imam alergiju od tog internetskog licemjerja dobrog make up-a.

    Da odgovorim i na tvoj upitnik, sad i odmah, inače ti ja to zaboravim :/

    1. Najcesci koristeni make up proizvodi u dnevnoj rutini.
    tonik, hidratantni serum, bb krema, balzam za usne
    2. Najveca razocaranja medju razvikanim proizvodima!
    essie lakovi, iskreno ne vidim čemu strka oko ovog branda
    3. Revolucionaran proizvod koji ti je promjenio zivot, a preporucen je od strane blogera :)
    make up primer
    4. Najbolji drogerijski ulov.
    catrice tekući puderi
    5. Koju foto opremu koristite?
    canon ixus 140
    6. Najcesce koristene mobilne aplikacije?
    definitivno solitaire :D
    7. Omiljeni YT kanali?
    ne pratim uopće, služi mi tek za pozadinsku glazbu
    8. Sto se slusa?
    trenutno otvoreni
    9. Koliko razlicitih crvenih ruzeva ima u tvojoj kolekciji :D
    ahahaha trenutno nijedan
    10. Kako se jaca polovica nosi sa tvojom kozmetickom strascu?
    nosi se... koji put malo bolje, koji put malo gore ;)
    11. Svi mi imamo "ćuka u glavi", koje su tvoje cudne navike/rituali :)
    uvijek imam osjećaj da sam nešto zaboravila pa po sto puta provjeravam sadržaj torbe :/
    kad dođem doma moram sjest uz cappuccino, svejedno je li to u 12, 14, 23 ili 2 ujutro ;)
    ubavezno brojim stepenice, čak i one po kojima prođem 368 puta dnevno, čak i ako su samo tri :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Smijala bi se i ja na taj pusti otok, ali mi cesce suza krene :D

      Otkrila si mi solitare ponovo, dali da se zahvaljujem ili da placem. Ode zivot :O
      I ja brojim stepenice, lude zemske hehe

      Delete
  7. kakav vrh od odgovora! da ne bi sebe čitala... a kraljice! :D kidan se od smija! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cujes, ni stonsi ne slusaju svoje pjesme :D

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...