1/06/2015

LOTD Winter Siprit

Zadnja dva mjeseca vrlo cesto sam nosila ovakav ili slican make up. A koje sam proizvode koristila procitajte u nastavku :)
Ovaj jednostavni look sam najcesce nosila prosli mjesec, cak 6 puta :D a varijacije na temu su bile ceste cijelu jesen takodjer. U zimskom periodu obozavam nositi tamne nijanse, pogotovo crvene i ljubicaste, zagasite koje dodatno isticu zelene oci :)

This has been my go to look whole autum/winter time. Last month I wore it six times, and variations on it (different lip color) even more.
It flatters green eyes so much and I'm all about these burgundy, wine and dark colors in cold time.

Complete list of products is below.


Oci-Eyes
ArtDeco eyeshadow base
Sleek Vintage Romance
Essence Liquid ink eyeliner
Essence Lash Princess mascara

Lice-Face
Wet'n'Wild coverall foundation Fair
Catrice Camouflage 010
Essence Soo Glow 10 Look on the bright side
Catrice blush 060 Rosewood Forest

Usne-Lips
Wet'n'Wild Megalast 908 Sugar Plum Fairy



 Na suncu:




U hladu/ prirodno svjetlo




 Kakav make up vi preferirate u ovo hladno zimsko/blagdansko vrijeme?
Kako vam se svidja uskladjivanje boja na ocima, usnama i obrazima?

How do you like this look? What kind of looks do you prefer in winter time?
Do you like combine same color on eyes, lips and cheeks?

Hvala na citanju :) <3

48 comments:

  1. look ti odlicno pase, a kosa... prejebena :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je, te zagasito crvene idu skroz lijepo na zelene oci, pa ih jako volim :) Hvala <3

      Delete
  2. Odlično ti stoji! Ruž mi je diiivan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ruz mi je apsolutni favorit za zimu, obozavam ga, a traje satima.

      Delete
  3. Fantazija :D Presuper ti stoji ovakav look :D Prava si Cruella De Ville :D

    ReplyDelete
  4. vidim da i druge podsjećaš na Cruellu hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozda bi Cruella bila ljubomorna na moju kosu, ali na kolekciju krzna sigurno ne ;)

      Delete
  5. Sviđa mi se look, a ti si baš posebna :) (kosaaaaa <3)
    I ja zimi obožavam tamne ruževe, a ovaj Sugarplum Fairy mi je još davno zapeo za oko! Moj W'n'W favorit je Cherry Bomb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volim i cherry bomb, ali u zimi pada u sjenu sugar plum fairy-a. Totalno obozavam taj ljubicasto rozi ton koji ima! Hvala :)

      Delete
  6. Ja obožavam tvoj rad! Nije mi jasno kako ranije nisam otkrila tvoj blog. Prosto savršeno, my type of makeup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na lijepim rijecima :) <3

      Delete
  7. Perfecta!
    Poludim na tvoje obrve. Pozitivno. :)
    Kako si dobila tu bijelu boju? Ja sam bila prije dva dana na blajhanju pa sam ispala smeđe-narančasta. Hahaha... Morat ću ponoviti postupak za koji tjedan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjerovatno si jedina kojoj se svidjaju moje obrve :D Nikako na zelenu granu s njima haha
      A bijela je rezultat blajh + toniranje + silver sampon. Ali kosu farbam minimalno (par puta godisnje, doslovno) sa swatrzkopf UIL bojom, i to samo izrast, a zutilo ubijam nekom polutrajnom ljubicastom bojom, i odrzavam silver samponom jednom tjedno.
      Ako te zanima bas u detalje slobodno se javi na mail shpeksyy.ch at hotmail.com pa ti napisem sve sto te zanima ;)

      Delete
  8. o pa ti imaš i novu kosu <3
    a makeup je odličan, kao i obično :D

    ReplyDelete
  9. Frizura je mrak :) Look je odličan i baš ide uz tebe :D

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. dodje mi neugodno neznam sto da napisem, hvala <3 :)

      Delete
  11. Ovo je tako predivno, svaka cast :)

    ReplyDelete
  12. wow! savršeno! inspiracija na maleficent?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh nisam se Maleficent ni sjetila, znaju me pitat dali je inspiracija Frozen, ipak nije ni jedno ni dr, samo volim ove boje :)

      Delete
  13. Super ti stoji i jako mi se sviđa kako si sve skupa uskladila. Ja sam dosadna, rijetko kad nosim takve boje na očima, uvijek se držim zemljanih tonova. :)) Friz ti je ludilo, baš mi se sviđa! :)) P.s, nominirala sam te na svom blogu za liebster award pa se nadam da ćeš sudjelovati jer me zanimaju tvoji odgovori. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) A posebno hvala za nominaciju <3

      Delete
  14. I love your hair, you are gorgeous!

    unknownprettylies.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Vau- kosa :O :DDD amazing!!!! I makeup je pre pre <3 Još mi nije jasno kako do sada nisam naletjela na tvoj blog :/ , ali od sada def pratim xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od toliko blogova, tesko je pratiti bas svaki :) I ja se cesto zatecem na nekom blogu za kojeg nisam imala pojma, a posebno cesto mi se to dogadja sa vecim blogovima i kvalitetnim blogericama :D
      Hvala <3

      Delete
  16. Ponavljam se kao i ostali komentari ali kosa ti je premocna *.* I sama volim da eksperimentisem sa kosom, a tvoja je san snova =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :sramise:
      Ja sam tvojom kosom odusevljena od kada sam otkrila tvoj blog :D Bijela kosa <3

      Delete
  17. divan look, i ajme kolike kapke imaš! Predobro! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Ma nisu toliko veliki koliko to sve na fotkama izgleda enormno :D

      Delete
  18. Cruella De Ville <3
    BTW ja bi tvoje kapke!!! Amen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 I ja bi tvoje nokte i skills ;)

      Delete
    2. Lako za nokte, oni narastu!!!
      Meni se kapci neće povećati... :(

      Delete
  19. Totalna evil beauty queen!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    ReplyDelete
  20. Totalno moje boje, predivno ti stoje!
    Jako mi se sviđa ;)

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...