1/04/2015

Pretty Zombie Cosmetics Liquid Lipsticks review

Tekuci mat ruzevi ludih boja? Yes, please ;)




Dakle ovaj post odgadjam vec toliko dugo da me sramota, ali stvarno!
Kupljeni jos ljetos ako se ne varam, uglavnom vec su 6 mjeseci sretno udomljeni tu kod mene, testirani kako treba i sve to, fotke cekaju, post ceka, svi cekaju da se sve samo napise :D
Ali evo nas!

Ovo je indie brand iz 'merike, svojevremeno su imali i drugih proizvoda za mackanje po faci, sada samo ove tekuce mat ruzeve.
Cijelu ponudu mozete pogledati na sluzbenoj stranici.

Inace i vise sam nego zadovoljna ovim ruzevima. Postojani su, mat, kricavi, lako se nanose i prezivljavaju obroke i pica i stoje tamo gdje ste ih stavili.
ALI!
Ima jedno veliko ali koje me ubija u pojam, a to je njihova sluzba za korisnike i opceniti odnos sa kupcima.
Dakle, narucila sam ruzeve, platila i cekala, i tako je prosao jedan bezobrazno dug period, ruzevima ni traga, mail sa tracking brojem ne dolazi, nitko mi nista ne javlja, na kraju kontakritam ja njih, dobivam odgovor isti ili dan kasnije u stilu "ah da, zbog velikog broja narudzbi kasnimo sa shippingom lalala ako hocete povrat para ili da vam saljemo ruzeve ovih dana"
Odabrala ovo drugo, ruzevi poslani i dosli kroz dva tjedna.
Za pop*zdit! Kasnije sam dosta nailazila na takve postove gdje cure obozavaju sam proizvod, ali mrze ovu situaciju. Iskreno, rado bih jos narucila 2-3 ruza, ali se grozim ovog dvomjesecnog cekanja, pa cu na vama ostaviti konacnu presudu dali se zelite u to upustati ili ne.

No da ne pisem tuzne monade, ajmo na ono bitno!
Imam dva ljepotana, Purple Poison (lijevo) i 3 Witches (desno).



Za cijenu od 12 $ dobiti cete 7g proizvoda koji dolazi zapakiran u foliju tako da ste sigurni da ga nitko nije obescastio prije vas ;)

INGREDIENTS:
Isododecane, Dimethicone, Vegetable Glycerin, Castor Seed Oil, Magnesium Stearate, Carnauba Wax, Mica, Titanium Dioxide. (May Contain: FD&C Blue #1, Iron Oxides, Magnesium Myristate, D&C Red #7, D&C Red #27, FD&C Red #40, FD&C Yellow #5)

Divna topla srednje tamna fuksijasto ljubicasta. Obozavam je!





Hladna tamna ljubicasta, vrlo unikatna boja koja mnogima nije u "comfort" zoni, ali vrijedi izlazenja iz sigurnog. 



Ruzevi imaju klasican aplikator za ovaj tip proizvoda, ono malo mekano dlakavo, jel. Nanose se vrlo lako i po tom pitanju stvarno nemam nikakvih zamjerki.



 Ovi ruzevi su jeftini i super kvalitetni, traju satima, ne isusuju usne, ali ih bome ni ne hrane. Ako su vam usne u losem stanju vrlo je vjerovatno da ce nakon nekoliko sati pod ovim ruzevima biti i gore.
Vazno je napomenuti da proizvod ne puca, ne ljuska se, mozete ga popravljati, nadogradjivati i sto god vam padne na pamet i nece izgledati lose.
Stvarno, ali stvarno su fantasticni!

Napravila sam i usporedbu sa Borjuis Ping Pong o kojem vise mozete procitati ovdje. Iako su sva tri iste teksture i trajnosti, pa i cjenovno kada se doda trosak postarine za lijepe zombije, Bourjois smrdi kao kuga i ipak je malo neugodniji na usnama nego gore navedena dvojka.


Da zakljucim, neznam jesu li poradili na odnosima s kupcima i shippingom opcenito, no proizvodi su fantazija.

Kako to sve izgleda na usnama. Upotrijebila sam oba ruza za ombre.
Mutna je fotka, ali sto je tu je :'(






Sto vi kazete? Volite li ruzeve u ovom obliku i ovako jakih upecatljivih boja?

Hvala na citanju :)





22 comments:

  1. Boje su mi preodlične! Ali nemam ja živaca za takvo naručivanje, prije bi posijedila nego dočekala paket :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srecom nisu jedini koji imaju ovakve boje i proizvode, planiram uskoro napraviti post u kojem cu spomenuti nekoliko brandova koji imaju ovakve tekuce mat ruzeve i bolju reputaciju :)

      Delete
  2. Fantastično izgledaju. :D Imam Manhattanov ljubičasti lips2last koji je po boji dupe za 3 witches ali nije ugodan na usnama. Obje nijanse su prekrasne. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Guglala sam malo Manhattan jer me uvijek veseli da u drogerijama mozemo naci ovakve boje, ali djeluje mi po fotkama tamnije i toplije, a na nekim swatchevima i dosta loseg nanosa, sa rupama, a nisam ga uspjela naci u drogerijama kod nas da ga iz prve ruke swatcham.
      Za sada jedino sto sam kod nas nasla da je poprilicno iste teksture i da prekriva divno i stoji satima jesu spomenuti Bourjois tekuci mat ruzevi.

      Delete
  3. Divne nijanse, baš kao što kažeš, ova hladna je bome vrijedna izlaženja iz comfort zone! :) Stvarno šteta zbog službe za korisnike, nakon što sam ovo pročitala ne bi mi se dalo zezat s time :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da hladna je posebna, ali nije za svakoga, zato je ova druga vrlo nosiva, a opet ima ono nesto da iskace.
      Uskoro pisem zbirni post sa nekoliko brandova koji imaju iste proizvode, ali daleko bolju reputaciju :)

      Delete
  4. Ajme, predivni su, pogotovo ljubičanstveni :D Iako to nije moj stil, željela bi ih prošetati na svojim usnama, makar za jedan večernji izlazak :D Šteta što se toliko čeka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas sam gore napisala, ima jos brandova koji imaju ovakav tip proizvoda, a u planu je i post o njima. No uvijek mozes posegnuti za nekim od Bourjois tekucih mat ruzeva koji isto imaju dvije, tri "jace" nijanse :)

      Delete
  5. Ajme daaaa! Pratim ih na instagramu već dugo i non stop lajkam svaku sliku koju stave jer nijanse ruževa su im izvan ovog svijeta. Obožavam ovakve vrste ruževa, nijanse, teksturu - SVE! Nosila bih ih svakodnevno bez beda i fakat se već moram odlučiti na kupnju. Doduše, ovo dugo čekanje kvari sve, ali opet... ne znam, imaš nešto drugi nemaju i ludo je i divno je i svi će te gledat, to je sigurno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, pogotovo tamnija nijansa, stvarno je nesto sto ce svi primjetiti :D
      Ima i drugih brandova, pa ili pricekaj koji dan moj post, ili malo guglaj pa potrazi neke koji imaju bolju reputaciju :)

      Delete
  6. Prekrasni su, prekrasni, prekrasni. Purple Poison mi se ipak više sviđa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je on bio prva ljubav, ali kad sam ih napokon dobila pao je u drugi plan pored 3 witches :D Ipak je moje srce u timu prave ljubicaste hehe

      Delete
  7. Replies
    1. Jesu, steta sto drogerijski brandovi ne izbace ponekad ovako jake nijanse.

      Delete
  8. Prekrasne boje, imam slican od MUR-a i uistinu je savršen, šteta što ga svi diskriminiraju ( u mojoj obitelji i prijateljice ), meni je savršen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam tocno na koji mislis, taj mi je bio drugi izbor, ali eto jos uvijek nije dio moje kolekcije, mozda jednog dana.
      Bas mi je zao procitati da tvoja okolina reagira tako negativno, na kraju pa to je samo sminka. Nikada mi nece biti jasno zasto se recimo jaki crveni ruz smatra necim normalnim dok neka druga jaka boja izaziva kontroverze i negodovanje. Ah, ljudi.
      Nemoj da te takve stvari diraju, furaj ono zbog cega se osjecas dobro ;)

      Delete
  9. Fantastično ti stoje, super nijanse si odabrala :D Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Zao mi je sto nisam odmah narucila sve koje sam htjela, sad sam ostala sa jos dva na WL a ne prolazi mi se opet kroz cijelu tu zavrzlamu hehe

      Delete
  10. ta mi je ljubičasta prekrasna *.*

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...