2/16/2015

Essence Longlasting Lipsick #19 Black Gossip





Evo par rijeci o jednom neobicnom ruzu, barem sto se tice drogerijskog ranga.
Radi se o Essence longlasting liniji ruzeva i cijena im je oko 20-ak kuna.

Ambalaza je vjerujem svima poznata, radi se o drnoj plastici, solidna je, ali nema osjecaj pretjerane cvrstoce, no takodjer nemam niti nikakvu zamjerku za istu.



This is one unusual shade of lipstic, at least when it comet to drugstores.
Today I will talk about Essence Longlasting lipstick in shade #19 Black Gossip.

It comes in solid black plastic and it is ok. I don't have nothing bad to say about it, but it is not that good to say anything good either. Golden middle, you could say, if you consider low price.


Jako mi se dopada ovaj utisnuti logo, volim takve detalje.


Dakle, za vec spomenutu cijenu od oko 20-ak kuna dobit cete 3.8 g proizvoda koji valja potrositi u roku od 24 mjeseca nakon otvaranja.


For price of 2.99$ in Ulta you will get 0.13 oz (3.8g) of product that is best to use within 24 months after opening.

INGREDIENTS :
CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, TALC, OCTYLDODECANOL, ISONONYL ISONONANOATE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, POLYETHYLENE, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED WAX, SYNTHETIC BEESWAX, CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), SILICA DIMETHYL SILYLATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, PARFUM (FRAGRANCE), CI 77499 (IRON OXIDES).


I naravno kako to sve izgleda. Ova linija ruzeva je kremasta, takav je i finish. Dakle nisu mat, ne traju dugo, ne isusuju usne i lako se nanose.
Ove karakteristike, tj barem vecina njih, ne odgovara opisu jednog crnog ruza. Ovo je jedna vrlo zahtjevna boja koja na usnama mora stajati i trajati, a to se sa sjajnom i kremastom teksturom ne dobiva.

Iskreno sam ocekivala vise, djelovao mi je puno vise mat od Catrice 180 Breakfast at Tiffany's o kojem sam pisala ovdje.

 Iako ne kosta puno, a i nisam imala velika ocekivanja, opet sam ostala malo razocarana. Da se razumijemo, nije ovaj ruz los, ali za samostalno ga nositi nije. Vise na njega gledajte kao sredstvo za potamljivanje, dakle za kombiniranje sa ruzevima koje vec imate. I u tu svrhu je super.


And swatches. This line of lipsticks is not long lasting, it is creamy, easy to wear, and it is easy to apply.
And for black lipstick you need formula that is very lasting, that will not move around and is very pigmented.

I expected a bit more, just because in packaging it looks more matte than Catrice 180 Breakfast at Tiffany's but it is far from matte. This type of product is not for independent use, but it's not useless. You can mix it with other lipsticks to get more darker and unique shade.


Gore Essence, dolje Catrice.

Essence is up, Catrice on bottom.


Nakon sto sam prstom presla preko ruzeva, od njih nije ostalo skoro nista. Catrice je masniji i sjajniji. Mirisi po vaniliji dok Essence nema nikakav zamjetan miris.

With swipe test you can see there is no much product left. Catrice is much more shinny and greasy, it has vanilla scent and I didn't notice any scent with Essence lipstick.


Dakle ponovimo, ovo nije crni ruz za nositi samostalno nego za kombiniranje sa drugim ruzevima u svrhu potamljivanja. Bolji je nego gore spomenuti Catrice, a i dio je stalne postave pa ga je samim time lakse nabaviti nego Catrice koji je diskontinuiran.

Svoj savrseni crni ruz cu ipak morati potraziti u tekucoj formi koja se susi mat i sa usana ne mrda, a ove malisane cu eto, hm, neznam :D ostaviti u ladici.



So, to conclude. This is not black lipstick to wear on its own, but for mixing with other lipsticks, or ombre effect. It is better than Catrice, an it is available in stores unlike Catrice which is discontinued. 

It looks like my search for the perfect black lipstick is still on, and I know that it will end in form of liquid to matte lipstick :D




Da vas cujem, sto mislite o ovome?

Hvala na citanju <3

17 comments:

  1. ajme krasnih li fotki. to prvo. a drugo, i mislila sam si da neće biti nešto poseban samostalno. ono na što sam otkačila je definitivno na paint in black, haha, odlična poveznica! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) A sto se ruza tice, sam za sebe nije spektakl, ali nije neiskoristiv, a to je bitno. A paint it black :D Ma paint it all black everything :D

      Delete
  2. nisam probala ovaj ruž, niti ga nalazim u našim dm-ovima i cm-ovima :/ imam S-He crni ruž i isto je jako balzamast, no ja postojanost postignem olovkom za oči :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To radim i ja, ali ono, ipak ruz je ruz, pa ocekujem vise od ruza. Iako gledan kao potamljivac je pun pogodak.

      Delete
    2. e to da, i sa ovim s.he je ista stvar, dobro dođe da potamni druge ruževe :)

      Delete
  3. meni je super što je essence iti uvrstio ovakav ruž u svoj asortiman, to se ne usude niti puno jači brandovi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad kad si spomenula malo sam razmislila o tome, super je, ali oni su mladenacka kozmetika, pa onda i nije bas tako cudno, ali pohvalno sigurno jest. Mene je catrice crni ruz zacudio, i jos me cudi, to mi je bilo pravo iznenadjenje, i bas to sto si rekla, mislim da bi se sokirala da vidim crni loreal ili bourjois :D

      Delete
  4. Slažem se da je super za miješanje sa drugim ruževima :) Ali sad se bacam u traganje za crnim mat ružem, tekućim i počinjem štediti za njega :D Imaš preporuku? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno :D Pretty zombie, bez obzira na odugovlacenje, i dalje mislim da je najbolji omjer kvalitete i cijene, a dodatne bodove je dobio kada je moja najdraza sokolum izjavila da joj je to najdazi/najbolji nat crni ruz <3 :D

      Delete
  5. Šteta što ne valja, iako moram priznati da nisam ni očekivala puno od Essence-a kad je ovakav ruž u pitanju :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, nije da ne valja, formulacijom ne odskace od te linije, dovoljno je pigmentiran i sve to, ali crni ruz mora biti postojaniji od ovoga, a ni to sto je sjajan ne ide u prilog postojanosti. Tko ima zivaca za miksanje sa drugim ruzevima, vjerujem da ce uzivati u ovom ruzu.

      Delete
  6. Ti znaš šta ja mislim. :) Nema nam druge nego naručiti sa Zombike.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I nadati se da su poradili na narudjbama :D ah

      Delete
  7. Možda nekada zaluta i u Srbiju. Rado bih ga nosila ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa nije bas reprezetantivan za nosenje, ali je zanimljiv dodatak kolekciji, to svakako :)

      Delete
  8. Illamasqua Pristine. Nećeš se pokajati. Ja sam ga prije nosila sasvim regularno sada sam porasla pa jbg... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A divote <3 kako mi je promakao, samo mi to nije jasno :D

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...