2/19/2015

Favoriti 2014

Dugo sam razmisljala ima li smisla da uopce pisem ovaj post, mislim, realno gledano, kraj drugog mjeseca je :D no ipak sam odlucila da podjelim svoje favorite iz 2014 godine.





Tanjur? za miksanje. Gdje je bio cijeli moj zivot. Puder na ruci - nikad vise. Miksanje sjenila i pigmenat bez razmisljanja gdje da to napravim! Divna stvar zaista!
Ebay - cca 10$



Essence Liquid Ink tus za oci! Samo da mu je kistic jos malo tanji. Drogerije cca 20 kn.


Ovo cudo za pranje lica! Ebay , manje od dolara.
Sleek sjenila i rumenila.


Fyrinnae pigmenti <3


Ebelin blazinice! Majka svih blazinica.



Sapun za rucno pranje rublja, mislim da se zove Stella, kupljen u Plodinama, 10-ak kn - za pranje kistova i spuzvica! (nema slike :D)



I to je od proizvoda ustvari to. Niti jedan drugi proizvod koji volim ne udovoljava uvjetima za listu. Bourjois tekuci mat ruzevi su divni, ali smrde kao kuga, tekuci mat ruzevi PZC su bez mane, ali zasto nisu na ovoj listi procitajte ovdje, umivalice koje koristim su dobre, ali ne i odlicne, kreme takodjer. Ima jos par favorita koje je sam otkrila u prosloj godini i to su blogovi! Slijedeci :)



Ova lista naravno nebi bila potpuna da pocasno ne spomenem tri lakokraljice cije blogove religiozno pratim, iako mozda ne komentiram svaki put.
Dogadja li se to i vama? Jednostavno nakon 20 procitanih komentara kako je divno, osjecam se toliko glupo ista napisati :D
Bedasta zena, znam.


ciji blog pratim vec dugo, i obozavam ga, pa u fazama obasipam svaki post komentarima hvale, pa mi bude neugodno, pa neko vrijeme samo gledam, iako u meni vristi zadivljena Martina :D






I za kraj bi pohvalila trud dvije tete iz blogosfere za swatcheve proizvoda za usne.
Mislim da ljudi nisu ni svjesni koliko je u takve postove truda ulozeno.


I za kraj 2014 u par fotki :)

Avon Beauty Blog Day

A photo posted by shpeksyy (@shpeksyy) on

Odhranili smo janje :D




Promjenili boju kose




Druzili se sa sminkericama


I udomili macu. Ne nuzno tim redosljedom :D


I to je to. Bilo je lijepo.



Hvala na citanju ljudi moji :)

34 comments:

  1. Favoriti su nam Sleek i blaznice, a Bourjois ruževii uhhh. :D Užaas koliko smrde pokušavam da se naviknem na to, ali ne ide nikako haha. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni nije jasno zasto tako smrde, ali stvarno :(

      Delete
  2. Negdje sam isto vidjela tu paletu za miksanje i razmišljala da li da ju kupim, ali sam se predomislila, a sada se ne mogu sjetiti gdje je to bilo, grrr, ugl, kod nas, ne na ebayu i bila je čist jeftina. Blazinice i Gleetree su nam zajednički favoriti :D A ja se još uvijek ne mogu načuditi kako mi je tvoj cjelokupni look jednostavno sjajan i ne mogu si oprostiti grijeh što sam tvoj blog tek nedavno otkrila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam sad provjerila, platila sam ju 45 kn, znaci manje od 10 dolara, ali toliko mi je korisna, ne zelim zivjeti vise bez nje :D
      A za sve ostalo ti saljem virtualni hug i <3

      Delete
  3. Ova teta došla da se zahvali hahaha :D Lijepo je pročitati da netko prepozna uloženi trud, drago mi je da ti se sviđaju moji lip postovi. Sve se mi trudimo i pokušavamo kreirati najbolji sadržaj koliko nam obaveze, vrijeme, oprema i ostali faktori dopuste. I kod tebe su swatchevi sjenila odlicni, sve pod konac, a i lookovi uvijek zanimljivi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobar rad treba uvijek pohvaliti, ali swatchevi na usnama, pogotovo kada se radi o cijeloj kolekciji ruzeva, stvarno zasluzuju samo rijeci hvale i nista manje :)
      <3

      Delete
  4. iden ti napisat da moraš probat lip lustre od Fyrinnae i da obje moramo probat i njihove nove mat ruževe, kad ono pri dnu... opet... AAAAAAAW <3<3<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gotta catch em all, cim sjednu pare. :D
      Cov'ce kako neces bit favorit, totalni si mi girlcrush, a necu ni pricat kako sam imala mali infarkt kad sam ti na devArtu nasla fotku sa Irenicom, mislim da mi danima nije bilo dobro, u dobrom smislu <3

      Delete
  5. Skrolam post i reko ajme želim nešto od Sleeka uzet, e da Ebelin vatice su najbolje i vidin my name. Y u make me cry? :D Umrla san malo o'sriće iznutra, i to me Sh spomenila, i to uz Sjajoliku #willieverevenagain :'D Hvala ti so much, ja umiren malo na tvom blogu svakim objavljenim postom, znaš <3 :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam ja da ti znas da znas da si legenda :D Imam pisanu rijec, u onom mega rodjendanskom postu tvom :P
      Aj sad kus, skuliraj se <3

      Delete
  6. Hvala što si mi otkrila Cutie and Pie!! Kako sam veliki hranoljubac nema boljeg bloga za mene :D Moj želudac i poveća guza (joj ne!!) će ti biti zahvalni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mi je poznanica iz Legograda, ali cijeli taj koncept, brat joj fotke pravi, i sve je tako toplo i lijepo, stvarno gustam u njenom blogu :)
      Bolje da ljulja nego bit gladan :D

      Delete
  7. Crno bijela kosa je wow. Super su ti favoriti, ima dosta stvari di se slažemo. :D

    ReplyDelete
  8. Ehh.. da mu je kistić još samo tu mrvicu tanji ne bih se svaki put zajebavala s "wingom".. Koliko bi me to samo muka riješilo. :)

    ReplyDelete
  9. Jaaao jaaao jaaao, ovaj post mi je navukao osmijeh od uha do uha :) životinjice su ti preeeeeeeslatke i moooolim te ubaci ih češće u neki post :) jako jako dobar post od početka do samoga kraja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Vjerujem da ce se naci u random postovima, drago mi je da su te razveselile <3

      Delete
  10. aaaaa maca i janje, a cruella kosa je predobra :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ipak zivim na selu, moram imat ovcu :D

      Delete
  11. Jao mače :O Kako se unjuškalo!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rea, nije vise mace, sad je propisano razmazena macorica :D

      Delete
    2. Oni su meni mali koliko god da su stari :D obozavam ih! Ali slika me je istopila... Odmah kad sam je videla osetila sam krzno i njuskicu na vratu sa glasnim predenjem :) zanedostajao mi je moj Zveki :D

      Delete
  12. poasti frizure, ludnica <3
    moram reći da mi sad izgledaš odraslija nego s ljubičastom... i tek maaaaalčice opakija ;)
    Max i ofčica i macica su preslatki, može i ovim redom, šaljem ljubac :*
    hvala ti, srce mi naraste kad mi netko kaže da ono što radim radim dobro, premda se svaki dan svađam sama sa sobom, ali nebitno... hvala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Da odraslije, a pol glave u crno, pol u bijelom.
      I zivotinjsko carstvo salje puse teti Zani :*

      Nemas se sto zahvaljivati, dobar rad uvijek treba pohvaliti <3 Sharing is caring

      Delete
  13. Svidja mi se kosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! <3
    I SUKNJA!!!! I crepeersice na tebi... xDDDDDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  14. Awwwww, puno ti hvala! <3 Baš mi je drago da ti se sviđa moj blogić. *-*

    Preslatke su mi ove kućne slike, pogotovo mališa, janje i mala umažena krznena loptica. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno uzivam citati tvoj blog, bas je sve nekako toplo, a uredno i pedantno <3

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...