2/17/2015

Femme Fatale Cosmetics

Femme Fatale Cosmetics pigmenti.

Femme Fatale Cosmetics dolazi iz Australije i u svojoj ponudi imaju osim sjenila jos i lakove za nokte te proizvode za lice i usne. 
Vise o samom brandu i web shop mozete pogledati ovdje.

Ja cu vam danas pricati o sjenilima. Kupila sam pet nijansi, pretezno ljubicasto plave, i sve imaju duo-chrome efekt.
Ova sjenila su nesto skuplja od Fyrinnae sjenila koja ste mogli vidjeti ovdje i ovdje.
Shipping je takodjer malo veci, ali je i sam izbor nijansi veci.
Odlucila sam se za manje pakiranje, koje sadrzi pristojnu kolicinu od 0.7 - 0.9 grama, a full size sadrzi 1.2 - 1.5 grama proizvoda.


Uz svaku narudjbu vecu od 10$ dolazi i sample, a uz svoju kupovinu ja sam dobila i razglednicu te nekoliko slatkisa. Paket je dosao kroz 2 tjedna, dobro upakiran.

Sjenila dolaze upakirana u prakticne posudice i imaju sito (sifter) za lakse doziranje.


Swatchevi su radjeni preko ArtDeco baze, na direktnom suncevom svjetlu.




Femme Fatale Cosmetis is brand/web shop from Australia.

You can check it out on their official web site.

Today I will talk about eyeshadows/pigments.
They are a little more expensive than Fyrinnae ones that you can read about here and here, both in price of products and shipping, but color range is bigger.
I purchased smaller size jars that contains 0.7 - 0.9 grams of product, while full size product contains 1.2 - 1.5 grams.

Product comes in little jar wit sifter.
With every purchase higher than 10$ you will get a free sample. Also I received a post card as well as some candies, which was a nice detail.
Package came within 2 weeks, well packed.

All swatches are over ArtDeco eyeshadow base, on direct sunlight.




Fotografirano u hladu (dolje), duo-chrome efekt dolazi do izrazaja puno vise.

Photographed in shadow (down), duo-chrome effect is more visible.



 Ispod svake fotografije je naziv pigmenta i link koji vodi do stranice, gdje mozete naci vise informacija o svakoj nijansi.


Underneath every photo you will find name of each shade and link to page for more informations.



Sea of Something -  Ingredients: Mica, Titanium Dioxide, Iron oxide (77499), Pigment Violet 16, Carmine, Carnauba Wax.


Wrath Baby  - INGREDIENTS: Mica, Titanium Dioxide, Ultramarines, Pigment Blue 29, Glycidoxphenol Propane / Bis Aminomethyl Norbornene Copolymer, Manganese Violet (Pigment Violet 16), Carmine, Tin Oxide (778161), Carnauba Wax, Magnesium Stearate.


Star's Sorrow - INGREDIENTS: Mica, Titanium Dioxide, Ultramarines (77007), Manganese Violet (Pigment Violet 16), Tin Oxide (77861), Silica, Calcium Aluminum Borosilicate, Magnesium Stearate, Carnauba Wax.


Sugar Rush - Ingredients: Titanium Dioxide, Tin Oxide (77861), Silica, Ultramarines (77007), Mica, Magnesium Stearate, Carnauba Wax.


 Flare - INGREDIENTS: Mica, Titanium Dioxide, Yellow #5 Al Lake, Hydrogenated Polyisobutene, Palmitic Acid, Manganese Violet (Pigment Violet 16), Carmine, Tin Oxide (778161), Silica, Magnesium Stearate. Contains Preservatives.


Ja sam jako zadovoljna ovim sjenilima/pigmentima. Putrene su teksture, klize pri aplikaciji, divno se blendaju i traju cijeli dan. 


I'm very pleased with this eyeshadows/pigments. They are very buttery, glides and blend nicely, hold all day.

Kako se vama cine? Zelite li koje? Narucujete li sminku preko neta ili vise volite kupovati u drogerijama?

Hvala na citanju <3


22 comments:

  1. SEA OF SOMETHING- ljubav na prvi pogled... :D samo da je na kapcima takva i da baza fino moze sljokice pokupiti i savrsenoooo!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je, takav je i na kapcima, a nanesen preko bijele ili crne podloge dolazi jos vise do izrazaja, iako za sljokice ipak trazi ljepljivu podlogu.

      Delete
  2. Aaaaa, baš sam gledala ova sjenila na Shiro sajtu <3 Divne su nijanse, ali Sea of Something mi je naj naj <3 Obožavam pigmente, baš spremam swatcheve od VCD indie kompanije ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je divne su stvarno, i jako putrene, osjeti se stepenica vise u kvaliteti u odnosu na Fyrinnae, ali su i skuplja, a i shipping je veci, pa jos uvijek radje narucujem Fyrinnae, a u planu su i jos neke manje kompanije :)

      Delete
  3. O Bože kad vidin ove tvoje swatcheve sve želin hahaha :D Sea of something je mrak :D Dosad nisan imala nikakvo negativno iskustvo sa naručivanjen šminke online, ali nema meni do šopinga, kad uletin negdi među lakove i makeup pa počnen swatchat, vrištat, zahvaljivat se Bogu (makeupa/lakova) što san nešto našla. Taj osjećaj ništa nemore zaminit. :D Ali ja san malo šopingholičarka pa eto :D ahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je je slazem se da je pravi shopping ipak onaj najbolji :D

      Delete
  4. Sea of something je preekrana nijansa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je, a stavljena preko crne - fantazija :)

      Delete
  5. Iako ne volim pigmente (jednostavno popiz... kad mi se rasprše i po stolu i hlačama, koje su baš za inat u tom trenutku crne štofaste za posao!) moram biti iskrena i reći da bi Sea of Something rado probala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, vidis, nisam nikad imala incident sa pigmentima, ali se zato ukakam sa puderom ili korektorom, ili tako :D

      Delete
  6. Ajme meni koji pigmenti, zaljubila sam se! :D
    http://www.itsmissivana.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divni su, a i ostatak ponude im je uh!

      Delete
  7. Replies
    1. Stvarno su posebne, a tek kada su preko podloge u boji, crne npr - nestvarno!

      Delete
  8. evo zbog ovakvih postova stavit ću te na crnu listu :P
    samo me tjeraš da slinim nad ovakvim stvarčicama i da pokleknem i potrošim novčeke ;)
    sea of something izgleda fantastično, ali iskreno ni ostatak ne zaostaje *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali kad su ti pigmenti tako divne stvari, ne kostaju uopce puno, a donose radost :D

      Delete
  9. Ja se tvojih swatcheva ne mogu nagledati, toliko su kvalitetni *.* osjećam se bezveze kad vidim svoje hahaha :D
    Sea of Something je apsolutno predivan pigmentić i definitivno bih ga s guštom isprobala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto pricas, pa tvoji swatchevi su takodjer divni, i fotke, uvijek sve lijepo pazljivo komponirano, meni bude bed kad vidim kako se znate potrudit po drugim blogovima, a ja fotkam na crnoj i bijeloj pozadini :D
      Sea of something apsolutni favorit po komentarima :)

      Delete
  10. Ajme koje lijepe bojice :D Sve mi se sviđaju, a Sea of Something mi je ljubav na prvi pogled :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super su, steta sto nema ovakvih nijansi i u drogerijskoj ponudi, vjerujem da bi pigmenti bili popularniji da su lakse dostupni :)

      Delete
  11. Jako dugo sam razmišljala da li da uzmem te njihove pigmente ili ne jer obožavam duochrome efekt, a sada kada sam vidjela tvoju recenziju definitivno ih kupujem jer je to prva recenzija u kojoj sam vidjela da je netko napisao kakva je sama aplikacija pigmenta. Super slike i super članak :) ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da si uspjela pronaci informacije koje si trazila :) I meni je ponekad bed naruciti nesto o cemu se ne pise puno, no ovi pigmenti su izgledali toliko divno da im nisam mogla odoljeti :D

      Hvala ti <3

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...