2/25/2015

Ona se budi - Swatches & Look


Kakvo je vrijeme kod vas? Kod mene je vec danima proljetno, suncano i toplo, a onda 2 dana sivilo i neumorna kisa. Iako do proljeca ima jos vise od mjesec dana, po vremenu bi se reklo da je proljece doslo.
Kako sam za jesensko i zimsko vrijeme napravila prigodnu listu sjenila koju mozete vidjeti ovdje, tako sam se odlucila i za ovo tranzicijski period napraviti listu boja koje ce malo zavristati na ocima nakon zimskog sivila ;)

Odabrala sam ove boje jer me  podsjecaju na onaj trenutak kada shvatim da je doslo proljece, kao da sam pala s marsa, samo me pikne u oko zelenilo.

Ovo su naravno samo moji prijedlozi, nije trend, nije in, naprosto nije. Samo sam raspolozena za boje :D
O svim ovim sjenilima sam vec pisala, sva su cjenovno vrlo pristupacna, a u nazivu svake nijanse cu ostaviti poveznicu do posta u kojem sam pisala o njima.
Zadnja, smedja, nije neka vristeca, niti bas neka vesela, ali mi je nekako sjela odlicno sa ostalim bojama. Topla je, skoro pa kao neka zagasita burgundy nijansa.


Here where I live is spring for last couple of days, it's warm, sunny, days are longer, you know what I mean :D
But spring is still far away from today, so I came with this "transition" shades that you can wear to bring sone interest and color on you eyes.
Reason that I chose more vivid and intensive, unusual colors is that they reminds me of spring, when you suddenly realize that today is not grey, but hey, where did this green came from :D 

Name of each shade is link to post that I wrote about it, so you can check it out for more informations about each color.

3. Femme Fatale - Flare













Svega po malo, malo neutralnijih, malo vristecih, ali svaka ima nesto neobicno u sebi, da razbije monotoniju.
Svidja li vam se koja posebno?
Kako se vi razbudjujete od zime i sivila?

Edit:
Evo i look, koristila sam Flare i Gold'n'Roses  ;)










Hvala na citanju <3

25 comments:

  1. Ovi pigmenti su tako dobri da je to nevjerojatno! Odličan post! :)
    http://www.itsmissivana.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo je jedan pigment, Flare, ostalo su sjenila, ali da, super su :)

      Delete
  2. Jao ovo Sleek prvo sjenilo, kako to nisam prije primjetila, sad mi je žao što nemam tu paletu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je u onoj wet'n'wild paleti comfort zone, jedno slicno sjenilo.

      Delete
  3. Sleekovi izgledaju ludilo :D Iako mi se čni da bi ja to sve pretvorila u lakove, posebno Eclipse, umiren :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, Sleek nema puno duochrome nijansi, ali kad ima dobre su za popizdit. Imam lak jedan koji me podsjeca bas na Eclipse - She 121/317 ludo presijavanje ima od zelene do zlatne, mene uvijek asocira na ove bube - http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/381733/381733,1294311436,1/stock-photo-green-bug-rose-chafer-cetonia-aurata-isolated-on-white-68389486.jpg

      Delete
  4. jao koje boje! sleek uvjerljivo vodi, ali femme fatale mi je nekako najviše wow!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, Sleek je i meni najdrazi, ali Flare je bas posebna nijansa :)

      Delete
  5. Beauty UK je definitivno moj izbor :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je bilo i moje misljenje kada sam vidjela tu paletu na polici :D

      Delete
  6. Edit: look je odličan! Super ti stoje ove boje uz boju očiju <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Da, uz zelene oci bas odlicno idu te smedje, crvene, narancaste, ljubicaste nijanse.

      Delete
  7. divan look, odlično ti stoji. boje sjenila su baš lijepe i posebne, pogotovo Femme Fatale Flare i BeautyUK - Amazon paleta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, inace volim jace boje, ali sam i sama bas zadovoljna kako je ispalo :)

      Delete
  8. ajme da mi se malo uvalit među tvoje očne mazalice... mislim da bi ti se kolekcija brzo i drastično smanjila ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako se i ja osjecam po pitanju tvojih mazalica :D

      Delete
  9. Gold n roses mi je najljepse i bas je look divno ispao :) sve boje koje si izabrala su krasne <3 proljeće <3

    ReplyDelete
  10. hahhahaha predobar post.... :D

    Nominovala sam te za Liebster award post ovdje: http://arkona-makeup.blogspot.com/2015/03/liebster-award-post-ooou-jea.html

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...