2/02/2015

WISHLIST 2015





Evo mene sa zeljama. Drzat cu se one More is more bolje nego less is more. Jer zeljeti treba puno, a ne skromno :D



Ulja za njegu, i to sljedeca :

 Ricinusovo, ulje ploda divlje ruze, ulje nima i bademovo. Vjerovatno cu uzeti kemigova, jer su mi jedina dostupna bez narucivanja online.

Bocassy!

Serum, dnevna i nocna! Ali serum! Stvarno ga zelim!


Naravno da zelim i Foreo Luna i smatram ga puno boljom investicijom od Clarisonica jer nema dodatnih troskova za cetke.


Zadnje od preparative. Moram li ista reci? ;)

A sada fun part! 
Ne zamjerite ovaj photoshop skill level 9000, ali sam ljeni bastard i nisam imala niti malo interesa posloziti to da lici, ali eto strpah sve na isto mjesto da post ne bude od Tokija do Milvokija :D ili kako god se kaze kod vas ;)


 MAC : 
1. Prolongwear concealer, bez njega ne idem iz MAC-a van!
2. Stone lipliner - izludise me na instagramu i zelim ga!
3.  Paint pot, neki u boji moje koze.

Anastasia Beverly Hills:
1. Brow wiz
2. Dip brow pomade

Melt Cosmetics:
1. Space cake
2. Blow
3. DGAF

Make up Store :
Sjenila koja obozava cijela Svedska make up scena, naravno da moram i ja to probati ;)
Nijanse su Desert, Smog i Masai

Tekucine za make up magiju koje trenutno zelim su MUR Aqua Seal, Inglotov Duraline i Lit Cosmetics Glitter base.

Tarte obicno nije na mojim listama zelja, iako su im proizvodi vizualno, a kazu i kvalitetom predivni, ovog puta uboli su me ravno u srce i ja umirem! Tartelette! Budi moja!

Zoeva kistovi, ni manje ni vise nego svi. Set se zove you can have it all. To govori samo za sebe :)

Od tekucih mat ruzeva koje zelim, a zelim ih puno, stavila sam samo 3, a to su potion #9 i black cat od Pretty Zombie Cosmetics i I'm royalty od Jefree Star Cosmetics.
Zelim jos i barem dva od Fyrinnae, nekoliko od ABH, kao i barem jedan od svake indie kompanije na koju naletim. Vjesto prikrivam sotonisticki poriv za LimeCrime Cashmire, ali me jos uvijek odbija cijela prica oko kompanije, vidjet cemo do kada :D

Na kraju liste su jos i Nxy taupe, Bourjois Healty mix, Sleek Rose Gold rumenilo, The Balm Mary-Lou i Classics maskara koju je nahvalila Sjajolika ;)

To (ni)je sve, ali pravit cemo se da jest ;)



Kakve su vase list zelja? Djelimo li sto od gore navedenih stvari?

Hvala na citanju <3








21 comments:

  1. Ja također trenutno slažem svoju listu :) Nadam se da ćeš upecati bar polovicu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najsladje je slagati wish liste, i ja tebi zelim najmanje sve sa tvoje liste ;)

      Delete
  2. Odlično složena višlista! Nadam se da ćeš nabaviti što više toga. Neke stvari imam (Mary-Lou, MAC paint pot, Taupe, Anastasia pomade), a od ovoga što nemam najradije bih da mi se u ormariću stvori Tartelette! :D

    ReplyDelete
  3. Lijepe želje :) ja si jako želim Zoeva kistove, kao jel, nemam ih dovoljno :) ali ovi su mi zbilja krasni i želim ih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrih kistova nikad dosta :D A tko moze odoljeti kvalitetnim i lijepim kistovima

      Delete
  4. LESS IS NOT MORE. MORE IS MORE. O yeaaaahhhh :D nadan se da ćeš sve dobit! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo bi lijepo sve dobiti, ali bit cu skromna pa rec, voljela bi si sve to zaraditi haha :D

      Delete
  5. Hell yeah! :D Odlična wishlista i želim ti preporučiti Kemigova ulja svim srcem jer su mi se pokazala najbolja do sada ;) I sama želim Foreo čistač, ali to će morati pričekati bolje dane, a evo Nyx Taupe sam si naručila nekidan sa webshopa :D Jedva čekam da mi stigne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do sada sam koristila samo njihova ulja, pa cu i nastaviti, nisu me iznevjerila ni u kom pogledu, dostupna su mi pa ne treba mjenjati nesto sto ne valja :)

      Delete
  6. Thayers tonike i sama želim isprobati :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se samo nadam da su i bolji nego sto se prica :D

      Delete
  7. ahahaha, kvragu i lažna skromnost, imaš ti pravo :D
    nadam se da će veći dio, ako ne sve, pronaći put do tebe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe jel da :)
      Bar zelje nikomu nisu nanjele zlo :D

      Delete
  8. Jako lijepu WL si složila i nadam se da će do kraja ove godine svi ti proizvodi naći put do tebe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 I naravno uzvracam ovako lijepe zelje :)

      Delete
  9. Držim fige da se barem 80% stvarčica na kraju godine nađe u tvojoj kolekciji :)
    Ja sam početkom godine isto sastavila WL ali iskreno do sad još ništa nisam kupila...
    E da, otkrila sam i da sam prilično loša i neupućena blogerica jer sam 90% stvari s liste morala guglati i vidjeti o čemu je riječ!!!
    Mislim da je vrijeme za mirovinu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma daj ne budali :P Nisi neupucena blogerica, nego ja iskopavam stvari koje nisu toliko popularne i razvikane. Iskreno, ja se slabo putim u trendove i brendove, tako da je moja lista vise ovako, kako negdje nesto vidim sto mi se svidi, tako zapisem :D

      Delete
  10. Dobro si rekla, uvijek treba željeti više i ići prema ostvarivanju tih želja. Zašto bi uopće željeli manje? Onda život nema svrhu :P
    Jako lijepa i izdašna wish lista s koje si i sama puno želim. Makeup Store stvarčice moraju bit moje uskoro, pogotovo Cover All Mix i Wonder Powderi, ali bome i Cake eyeliner kojeg Linda Hallberg stalno hvali :D Kao i Smog sjenilo za koje kaže da je odlično kao prijelazna boja.
    Anastasia pomadu imam i volim, isto tako Rose Gold rumenilo te Nyx Taupe. Thayers tonik moram obnoviti, a Foreo Luna je baš zgodna stvar, ali zasad nažalost novčano nedostupna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma to je u smislu one recenice zeljeti skromno. My ass :D

      Daaa make up store je i meni hitan i bitan hehe.

      Delete
  11. Cool wl. Želim ti da barem pola skineš s liste u ovoj godini :)). Tartova paleta je zbilja diiiiivna. Uzdahnula sam kad sam je prvi put uočila.

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...