3/15/2015

AlpStories Gel za ciscenje recenzija


U nastavku teksta procitajte moje dojmove o ovom gelu za ciscenje lica.
AlpStories je novi brand i tek se probija na trziste, pa cu vas kroz par recenica prvo upoznati sa samim brandom, a onda krecemo na recenziju.
Radi se o jednoj lijepoj ideju i spoju najboljega iz prirode i namodernijeg iz tehnologije.


Nekoliko recenica preuzetih sa njihove web stranice:


"Postoji biljka za svaku bolest" kaže izreka. Zato budite inspirirani snažnim mirisom planina i mirisom alpskog bilja okupanih suncem.

AlpStories proizvodi za kožu i kosu se rade u kombinaciji s bogatim naslijeđem alpske tradicije i modernog pristupa. Inspirirani dugom tradicijom ljekovite moći biljaka i modernim razvojem, uzimamo samo najbolje od prirode.

Volimo prirodu. Živimo prirodu. AlpStories prirodna kozmetika uči iz prirode i nastoji stvoriti formule koje su bogate i raznolike kao priroda u Alpama.

Volimo tehnologiju. AlpStories koristi Baltazara koji je prvi robot u kozmetičkoj industriji. Baltazar nam pomaže izabrane sastojke izmiješati u točno potrebnoj količini. Baltazar će stvoriti ono što Vi zaželite.



AlpStories proizvodi su stvorene bez parabena, sintetičkih mirisa, mineralna ulja i silikona, zbog kojih ćete se osjećati prirodno lijepo i iznutra i izvana.

U njihovoj poslovnici u Arena centru, Zagreb, imate priliku upoznati Balthazara, robota koji pred vasim ocima, za vas mijesa sastojke koje cete sami odabrati po vasim zeljama i potrebama!
Zanimljivo zar ne?
Vise o cijelom ovom konceptu, brandu i proizvodima potrazite na njihovoj web stranici ili na facebook-u.


Kada su me kontakritali iz AlpStories da izaberem par proizvoda koje bih htjela probati, proizvod koji mi je prvi zapeo za oko je upravo ovaj.
Kadulja vec stoljecima slovi kao biljka spasiteljica (lat. Salvia) i opce poznata je njena blagotvornost i ljekovitost.
Uz kadulju aktivni sastojci ovog gela za ciscenje lica su jos menta i aloe vera.

Prva stvar koju sam primjetila kod gela je miris. Mirisi po kadulji, onoj pravoj, ubranoj u prirodi, nema sintetickog mirisa.


Gel dolazi u plasticnoj ambalazi sa kvalitetnim mehanizmom za doziranje i oko toga nemam nikakvih zamjerki, stovise, jako mi se svidja pumpica i ugodna je za koristenje.

Za cijenu od 99 kn dobit cete 200 ml proizvoda koji je najbolje upotrijebiti 6 mjeseci nakon otvaranja.
Ovaj gel ne sadrzi parabene, sulfate, mineralna ulja, umjetne boje i mirise i nije testiran na zivotinjama!


Vec sam navela aktivne sastojke, a ovo je lista svih sastojaka

INGREDIENTS :
Aqua , Coco-Glucoside, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Decyl Glucoside, Glycerin, Mentha Piperita Leaf Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Maltodextrin, Xanthan Gum, Sodium Lauroyl Glutamate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Glyceryl Caprylate, Parfum, Limonene, Linalool.


Upute kazu da se gel stavi na vlazno lice te potom njezno izmasira bazirajuci se najvise na celo, nos i bradu. Ja koristim vec dva tjednda ovaj gel, ujutro i navecer. Dovoljno mi je pola pumpice ako koristim silikonsku cetkicu za lice, i cijela ako se umivam rukama.

U dodiru sa vodom stvara se vrlo gusta, mlijecno bijela mikro pjena koju je lako isprati.


Nakon koristenja nema neugodnog zatezanja lica, a ostaje osjecaj svjeze i ciste koze!
Nije me pekao za oci i miris kadulje koji sam spomenula u pocetku se ne osjeti nakon pranja, niti je napadan ili neugodan za vrijme umivanja.

Na stranici za ovaj gel kazu da njezno ulkanja cestice prljavstine i visak masnoce jer kombinacija vrijednih biljnih ekstrakata ima ucinak normalizacije proizvodnje sebuma. Upalne reakcije koze i pore se smanjuju, a koza postaje svjeza i blistava.

Moja koza je suha/mjesovita iako ima dana kada se probudim masna kao spek, i u dva tjedna koristenja nisam primjetila nikakav negativan efekt, isusivanje, crvenilo ili pristice.
Dakle samo cista i ugodna koza lica.
Nije me rijesio nekih starih problema koje vucem vec godinama, ali mu to ne uzimam za zlo jer niti ostatak proizvoda za njegu lica koji koristim nije prilagodjen suzbijanju istih problema, tako da od ovog gela nisam ocekivala cudesa. :)

Mozda cijenom djeluje kao skupa umivalica, ali cinjenica je da se radi o prirodnoj kozmetici vrlo kvalitetnih sastojaka, te je potrebna mala kolicina za umivanje, a efekt koji ostavlja na kozi je fantastican!


E sada, posto umivalicu koristim tek dva tjedna i ovo su prvi dojmovi, htjela bih nakon jos dva tjedna napisati par zavrsnih misli o njoj, a u medjuvremenu su AlpStories priremili nagradnu igru za vas.
Dakle igra ce biti otvorena sljedeca dva tjedna, kada cu vam se ponovo javiti sa konacnim dojmovima i rezultatima pobjednika.

Biti ce sveukupno 6 nagrada, 2 velike i 4 male. 
Velike nagrade sadrze paket vouchera za proizvode normalne velicine (sol za kupanje, gel za tusiranje i travel size mlijeko za tijelo)
Male nagrade sadrze vouchere za travel size proizvode (gel za tusiranje, mlijeko za tijelo).
Nagradna igra je ovog puta otvorena samo za citatelje iz Hrvatske.
Dakle imate sansu osvojiti vouchere s kojima si mozete napraviti proizvode po vlastitom izboru, u trgovini ili u web shopu, to je na vama :)


A sada na pravila :

Obavezno je lajkati AlpStories facebook stranicu i ostaviti mi komentar na blogu u kojem cete mi napisati od kojih sastojaka bi si smuckali i koji bi to proizvod bio. Sve sastojke i proizvode potrazite na web stranici AlpStories.
Ako zelite, mozete lajkati i moju facebook stranicu, to donosi dodatne bodove ali nije uvijet.

Svoju prijavu zabiljezite u Rafflecopteru i to je to!

Sve nepotpune prijave ili prijave koje nisu zabiljezene kroz Rafflecopter necu uvaziti i nece uci u natjecanje za nagrade.
Prijavite se sa valjanom email adresom koju koristite i provjeravate redovito, jer cu vas preko nje kontaktirati u slucaju da osvoijte nagradu.
Dobitnici ce imati 24 sata da odgovore na email, u suprotnom biram nove dobitnike.

a Rafflecopter giveaway


EDIT 11.04.2015
Evo skoro mjesec dana od objave ovog posta, moji dojmovi su i dalje jako dobri i zadovoljna sam ovim gelom.
Iako vrlo njezan uspjeo mi je nedavno sanirati veliki nered na faci, 3 uzasno velika upaljena komedona i sitne bijele pristice, sve nastalo od silikonskog primera :/
Ne isusuje, a koristim ga dva puta dnevno.
Vrlo se sporo trosi!


I to je to! Kako vam se cini ova umivalica?
Privlaci li vas ovaj brand?

Hvala na citanju <3

21 comments:

  1. super, i sama sam oduševljena s ovo par proizvoda koje imam, već sama ambalaža i mirisi su me osvojili na prvu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se miris samo jednog proizvoda ne svidja, ali sve u svoje vrijeme :D
      Ali dojmovi su i vise nego pozitivni.

      Delete
  2. I ja sam izabrala ovu umivalicu, samo još nije došla na red za testiranje. Inače, isprobala sam njihove gelove za tuširanje i odlični su mi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je gel za tusiranje od nevena toliko divan, sto mirisom sto na kozi, jako sam zadovoljna svime sto sam probala, a sto se umivalice tice, toliko me miris osvojio da sam jedva docekala da je pocnem koristiti :D

      Delete
  3. za oko mi je zapela silikonska četkica za čišćenje lica? možeš li napisati par riječi o njoj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je onaj mali plosnati podlozak/tanjuric sa sitnim vlaknima, ebelin ima, a ja sam svoj preko ebay-a narucila jer nisam kod nas vidjela. Mogu napisati kratki post, jako mi je drag pomagac u pranju lica, uz jos jednu spuzvicu :)
      http://2.bp.blogspot.com/-bWGnNVWhoEg/UujvHV4pDpI/AAAAAAAACjw/9J89vvQd4Es/s1600/Ebelin_Professional_Gesichtspeeling_Massagepad.JPG

      Delete
    2. super! glasam za post :)

      Delete
  4. Imam taj gel i obožavam ga :)
    Slažem se, stvarno super čisti i osvježi a ne isuši :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, sto vise reci kad je stvarno odlican :)

      Delete
  5. Lijep pozdrav!
    Smućkala bih mlijeko za tijelo i pri tome bih koristila sljedeće sastojke: aloe vera, kamilica, neven, vitamin E.
    FB: Jelena Kovačević (uradila sam sve korake)

    ReplyDelete
  6. Proizvodi im stvarno mirisu prirodno i svjeze :) ono od lavande i ruze sto imam mirise kao nesto ubrano iz vrta. Vjerujem da je i ovaj gel odlican :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se drzala samo sastojaka koje volim, a ruza kamilica i lavanda definitivno nisu medju njima :D
      No uopce ne sumnjam da su proizvodi jednako kvalitetni, bez obzira na miris :)

      Delete
  7. Sviđa mi se ovaj brend jako i sama sam zadovoljna proizvodima koje sam izabrala :D Ovaj gel mi se također čini jako zanimljiv i željela bih ga probati jednom prilikom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je jedna divna umivalica i svakako ima moje preporuke :)

      Delete
  8. I ja sam jako zadovoljna ovim gelom, već vidim da će mi dugo trajati pa ta cijena i nije previsoka za ono što dobijemo :) A pošto sam ja masnjikavac ovakvi gelovi mi odlično odgovaraju!! ^^

    Sudjelujem u nagradnoj, a smućkala bih si ulje za masažu sa AlpStories bazom, vitaminom E, ružom, ružmarinom i limunovom korom :D Tj puno toga bi smućkala, ali eto ako moram izabrati samo jednu stvar... :P

    Pratim te i na fejsu ofkors pod imenom Mirela Dodigović :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram priznati da je meni na prvu cijena bila malko visoka, ali kad se podvuce crta, ustvari uopce nije :)

      Delete
  9. Sada cu da vidim ima li ovo u BiH, jer nisa vidjala kod nas!!! :D


    Svidja mi se... XDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btw nominovala sam te za Versatile Blogger Award u ovom postu...

      http://arkona-makeup.blogspot.com/2015/03/the-versatile-blogger-award.html

      Delete
  10. Mlijeko za tijelo od aloe vere, kamilice, nevena i vitamina E.
    FB: Rajka Kovačević

    ReplyDelete
  11. Moram priznati da sam i sama ugodno iznenađena i vrlo zadovoljna AlpStories proizvodima!
    Negooo moram pohvaliti ove fotke na staklu/ogledalu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su od cetiri poslana proizvoda dva postala totalni must have! Fantasticni su.
      Hvala ti za pohvale, malo sam se igrala, i meni se svidja krajnji rezultat. Ogledalo je u pitanju :)

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...