3/17/2015

ALVERDE Nocna krema - Divlja ruza

U nastavku procitajte kako mi se svidjela ova nocna krema od divlje ruze.


Danas vam donosim dojmove o ovoj kremi za lice koja je namjenjena suhoj kozi lica. Radi se o nocnoj kremi koja bi trebala pruzati intenzivnu njegu.
Vjerujem da je Alverde brand koji je svima dobro poznat, pa nema potrebe puno pricati o njemu.


Ovu kremu sam uzela na blef, racunajuci, prirodna kozmetika, divlja ruza, ne moze biti lose. Ali moze!
Miris ove kreme je toliko napadan, intenzivan i neugodan. Mirisi po ruzama, ali po sintetickom, grozno umjetnom mirisu ruza. 
Dugo se zadrzava na kozi i meni osobno toliko smeta da ne mogu ovu kremu koristiti.

Today I'm talking about Alverde's Wild rose face creme for dry skin. This is night creme and it claims to be intensive and regenerative treatment.  
I did not like it because of it's smell.
Yes, it does smell like roses, but that heavy synthetic odd smell.
It is so intense that I cannot use it.



 
Cijena kreme je oko 20-ak kuna. Proizvod sadrzi 50 ml.

It is not expencive, just few Euros, and you can find it in Dm- drogeriemarkt stores. It contains 50 ml of product.

INGREDIENTS:



Kada sam je kupila lice mi je bilo u relativno dobrom stanju, pa ne mogu reci koliko dobro njeguje i oporavlja suhe dijelove, a koristila sam je premalo da bih donjela neki pravedan sud.


I didn't have any major problems on my face when I bougth it so I don't really know is it good at repairing skin, and didn't use it long enough to see differences.   


  Krema je srednje guste teksture, ali kada se razmazuje djeluje vodenasto, ako znate onaj osjecaj lagane hidratantne vodenaste kreme za lice. Upija se relativno brzo i potrebna je mala kolicina za cijelo lice.
Nije mi zacepila pore, niti izazvala nerede po licu.


Textrure of cream is light to medium cream. It applies smoothly and has watery feeling on face. It absorbs relatively quick and you only need little amount for full face.
This cream did not clog my pores.




Mozda je ipak do mene i  mog opcenitog ne voljenja mirisa ruze, jer citam na ovom blogu da je djevojka zadovoljna kremom, doduse ne i mirisom, ali trosi vec cetvrtu ili petu tubicu?! Meni je miris ipak nesavladiv.

Ovu kremu ne preporucujem, vjerujem da postoji puno cjenovno pristupacnih krema za lice koje imaju ugodniji miris od ove, a rade isti posao.
Iako nije bila velika investicija, ipak se osjecam kao da su ovo uludo potrosene pare, jer ne vidim nacin na koji bih ovu kremu potrosila, miris mi je toliko grozan da mi smeta cak i na rukama.

Maybe it's just my disliking of rose scent, but I really think it is too heavy and too much for facial fream.
I'm not recomending this cream because I believe that there is so many better facial creams in same price range, but with absence of horrible heavy smell.



Iako nisam zadovoljna, ova kupnja me ne odbija od Alverde branda i vjerujem da cu sigurno opet posegnuti za nekom kremicom iz njihovog asortimana.

Kakva su vasa iskustva sa Alverde kremama za lice?
Jeste li probali ovu kremu?

Ne zaboravite sudjelovati u darivanju -> klik

Hvala na citanju <3



14 comments:

  1. Baš sam nedavno čitala da Alverde zna imati proizvode koji su fenomenalni kao i velike promašaje u asortimanu ali najbolje od svega je što ulaganjem u njihove proizvode možeš puno profitirati a ako ne uspije ne moraš žaliti za novcem jer je sve tako povoljno. Zasad imam samo dva Alverde proizvoda pa nisam neki ekspert ali uvijek mi je žao čudi kad vojnik iz redova prirodne kozmetike izgubi bitku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, tako i sa svim njihovim markama, ili valja ili je ocaj, no srecom jeftini su pa nije velika steta probati.
      I meni uvijek bude bed procitati lose o "dobroj" kozmetici, ah :D

      Delete
  2. Koristila sam ulje od ruže koja ima koliko tolik prihvatljiv miris za nekog ko ne voli miris ruže, ali ovu kremu ne bih željela probati ako je miris baš intenzivan. Ponekad i može proći miris ruže, ako je nenapadan, ali sve što napada nos ne dolazi u obzir :D

    ReplyDelete
  3. Koristila sam ulje od ruže koja ima koliko tolik prihvatljiv miris za nekog ko ne voli miris ruže, ali ovu kremu ne bih željela probati ako je miris baš intenzivan. Ponekad i može proći miris ruže, ako je nenapadan, ali sve što napada nos ne dolazi u obzir :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misim da ovo ne spada cak niti pod jak miris ruze, nego pod prenapadan, preumjetan, pretjerano kemijski miris koji asocira na previse ruze, nikako za ljude koji ne vole jake mirise.

      Delete
  4. Alverde baš često ima proizvode koji su niškorist, ali zna se svako toliko potrefit i neki okej proizvod tipa šamponi za kosu koji su skroz okej (barem meni). :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su isto samponi ok, Sjajolika hvali masku od gline, Voodo Blonde puder, ja sam imala jumbo olovke - jedna fantasticna, druga bozesacuvaj :D Stvarno je lutrija s njima heh

      Delete
  5. meni Alverde ima dobar gel za umivanje lica, koji već godinama kupujem. ovu kremu nisam nikad imala, odbijaju me proizvodi jakih mirisa.probala sam neku drugu za noć, mislim da ima suncokreta, to nisam mogla razmazati nikako, izgledala sam ko da sam kreč stavljala po licu. izgleda da nismo kliknuli po pitanju krema ja i firma:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sjajolika isto jako hvali njihovu umivalicu od gline, ocito imaju segmente u kojima su bolji i losiji, a kreme im nisu jaca strana. I to sto imaju dosta alkohola takodjer nije najpohvalnije.

      Delete
  6. jedina stvar koju sam od ovog branda kupila bio je dvofazni odstranjivač šminke... well, probala sam ga i rekla - nikad više! užas živi! od onda se bojim uzet nešto drugo, možda griješim ali za sad stvari tako stoje :D
    umjesto noćne kreme radije posegnem za uljima :D
    ako ti baš prestrašno miriši, namaži noge, vjerojatno ti miris neće doći do nosa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dala bih se kladiti da sam bas nedavno negdje procitala kako je netko ostao odusevljen bas njihovim dvofaznim, i da je cak bolji od baleinog, ili sam krivo zapamtila, no znam da sam imala misao u glavi kako cu ga na konto toga probati, hm, sad bas i nemam zelju :D
      Ulja su ustaljena ekipa u mojoj njezi lica i to je jedino sto je na licu za noc, koristila sam je po danu, kao dok hodam po kuci i nemam makeup. Ali smrdi ko kuga xD
      Palo mi je na pamet da namazem stopala, ali nisam jos to sprovela u djelo, nije mi u navici mackati tabane.

      Delete
  7. Ja imam ulje od ruže koje jedva da koristim jer mi također smeta taj sintetički miris ruže...
    Meni je od Alverde super jedno mono sjenilo čije sam dno debelo zagrebla a nema ga više u postavi... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako ja imam od njih jumbo olovku za kapke, vrlo slicna Nxy jumbo olovci, naravno, vise je nema u prodaji.

      Delete
  8. Svaka njihova krema za lice, bilo dnevna ili noćna ( isprobala sam 3, 4 ) je kaos, u smislu da baš svaka postane vodenasta pri kontaktu s kožom i doslovno se otopi s lica. A serum s divljom ružom im je npr. vrhunski i koristim ga dugo. Doduše, više je ko neki fluid. I baš se slažem s pojedinim komentarima; alverde ima il jako dobre proizvode, il jako loše.

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...