3/23/2015

Brush EGG review

Kako mi se svidjelo ovo jaje za pranje kistova procitajte u nastavku.

Ovaj maleni proizvod je narucen sa Ebay-a po cijeni od 1.30$ kod ovog sellera i na moju kucnu adresu je dosao kroz desetak dana. Ima ovih jaja i jeftinijih, no u tom slucaju ne mozete birati boju, a ja sam BAS htjela ovu ljubicastu :D
Namjenjen je pranju kistova, i kao sto se vidi na fotkama ima dvije sekcije razlicitih tekstura.
Napravljen je od silikona i djeluje kvalitetno, materijal ne izgleda kao da ce se raspasti ili izgubiti formu. Sto se osjecaja kvalitete tice, nemam zamjerki.



I ordered this brush egg from Ebay. It was 1.30$ (link to seller) and it came within ten days.
It's made out of silicone and feels very sturdy and durable.
On washing surface you can see two textured sections.



Iskreno, imala sam velika ocekivanja od ovog "pomagaca" , ali realnost je da je uzasno malen i da se s njim kistovi tesko peru.


Povrsina mu je premala za vece kistove ( kistovi za podlogu, rumenilo...), a utori su preduboki za male kistove za oci. Jedina povrsina na kojoj se mali kistovi mogu prati jest gornji dio na vrhu, sa tockicama, ali opet nemam osjecaj da imam dovoljno prostora da mogu lijepo kruznim pokretima prelaziti kistom.


Ovako izgleda na ruci. Moze ga se nataknuti na prste, ali meni se nije pokazalo kao najbolje rijesenje.




I had big expectations for this one, to be honest, but it's not working out for me. It is too small for big brushes like face brushes, and grooves ate too deep for small brushes. Only part that you can use for small brushes is one with dots, but it is too small to wiggle brush around and wash it properly.

It can be put on fingers, but I don't like to use it that way. 




Overall I'm not happy with it, I don't find it useful in any way and I sure do not recommend it for buying. 
I will be trying one more product from Ebay, and it's this hot water bottle bag (link), but until than, I'm continuing with my usual brush washing technique that you can see here.





Nije me odusevio ovaj proizvod, i dalje cu se drzati svoje metode pranja kistova koja mi je puno prakticnija od ovog jajeta, a mozete je vidjeti ovdje.
Planiram jos isprobati i malene termofore koji takodjer imaju utore (link), ali cini mi se znatno plice od ovih na jajetu. 



Dio mene je o pocetka znao da postoji velika mogucnost da ovaj proizvod ne funkcionira jer je malen, ali eto znatizelja je prevladala.
Ipak, moje preporuke nema.



Jeste li probali prati kistove s ovim jajetom? Kako si olaksavate pranje kistova?

Hvala na citanju <3

16 comments:

  1. A šteta što ne radi, baš slatko izgleda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je vise do funkcionalnosti, stvarno bi bilo lijepo naci nesto sto ce dobro prati kistove :D

      Delete
  2. presmiješno, jedva dva prsta stanu hahaha :D ja koristim trenutno onaj hrapavi ispupčeni dio plastike koji dođe u kutijici za sapun xD i funkcionira :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, stvarno je minijaturan :D
      Dovoljno velik ti je taj dio? Bas cu obratiti paznju sljedeci put :)

      Delete
  3. Baš sam se nadala da će ovo malo čudo biti ok, ali dobro da ga nisam naručila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ja isto :D Ali ne mozes uvijek naci dobar proizvod ocito :D

      Delete
  4. Šta mali žuti neće izmisliti... :D

    ReplyDelete
  5. Šteta. Ne znam kako su zamišljali to pranje kistova s ovom minijaturom :D
    Ja to sve na dlanu, a la vulgaris :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo bi super kada bi ovo bilo dva ili tri pu vece, bez problema bi se dalo prati kistove s tim, no ovako...
      Mene ubije to u rukama, tako da se sluzim pomagalima, a samo ispirem u rukama.

      Delete
  6. neka stoji za ukras, zgodno izgleda ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, zivcira me jer ne radi :D dala sam ga djetetu pa cemo vidjeti, ili ce zavrsiti u smecu ili ce se izgubiti ispod kauca pa zavrsiti u smecu :D

      Delete
  7. Šteta kaj ne služi svrsi, a baš slatko izgleda. :) je nikaj, kupiti ono skupo Sigmino čudo, nooot :D ja perem na dlanu, seljo, šta'š :DD imaš lijepe duge nokte, btw :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha sigurno mi ne pada na pamet kesirat 200 kn za komad silikona, no da cu nastaviti traziti dostojnu zamjenu, hocu :)
      Joj lijepi dugi nokti vec odavno nisu, puknuo je jedan, pa su mu jos 3 dosla na sprovod :D

      Delete
  8. Zaobici ću ga :P

    candymakeupgirl.blogspot.com posjeti i moj blog, ako želiš :)

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...