3/21/2015

Nail polish colors for Spring/Summer






S toplijim danima u meni se budi zelja za veselijim i razigranijim bojama na noktima pa vam u ovom postu donosim 20 lakova koji su moj prijedlog za proljece i ljeto. Ovaj post je bio planiran za sredinu cetvrtog mjeseca, ali tko moze odoljeti ovom sarenilu :D Zbog znatno vise sunca u ovom periodu moj je odabir pao na jake i kricave boje kao i na one tamnije, ali sa vise sljokica ili sa duochrome efektom. Takodjer cu vam u nekom od sljedecih postova predloziti i par "topper" lakova kojima mozete zaciniti svoju manikuru, ili cak promjeniti lak u holografsku zabavu na noktima za cas. 

Kao sto sam vec napisala, u ovom postu se nalazi 20 lakova za toplije dane, a ovdje mozete vidjeti koje sam lakove izabrala za jesen/zimu.



Inace nisam ljubitelj zelenih lakova, osim ako nisu u nekoj lijepoj dubokoj zelenoj, kremastog finisa ili sa sitnim srebrnkastim jedva zamjetnim shimmerom, ali nekako mi se cinilo vrlo neprimjereno ne ukljuciti ova dva vesela zelenka, pogotovo za proljece. 
Ovo su naravno samo moji prijedlozi, i nisu ovdje da bi nametali ikakve standarde, naravno da cete u skladu sa svojim osjecajima i osobnosti za sebe birati lakove koji vama najbolje odgovaraju ;) .

Dosta pricanja. Vrijeme je za lakove :D


With coming of spring and sunny weather I tent to wear more colorful and brigth polishes, but also ones with more glitter and shimmer to it. So once again I'm bringing you my top 20 nail polishes for spring/summer. I was planning to publish this post in mid april, but I couldn't wait, I mean, look at all that pretty colours :D
Back in november I wrote about 20 nail polishes for autum/winter so if you want to you can check it out here.

Although I'm not the biggest fan of green nail polishes, except beautiful deep, rich, emerald, creme greens possibly with subtile silver micro shimmer :D I thought it wouldn't be fair to leave those two bright greens especially for spring and Easter just around the corner. 
Once again, these are just my own picks and of course you will adjust your picks to your personality and preferences ;)

Let's go!




1. Wet'n'Wild - French Creme
2. Maybelline Colorama -
3. Wet'n'Wild - Sunny Side Up
4. Catrice - Pimp My Shrimp
5. Essence - Never Stop Dreaming


Vesele, vedre i kricave boje! Vriste ljeto, zar ne? ;)

Bright, playful and screaming summer ;)


1. S.he - 120/035
2. Essence - Break Through
3. S.he - 121/250
4. Wet'n'Wild - On a Trip
5. Golden Rose - 41


Volim ljubicaste, ali volim i boju ciklame, a prve dvije mi se cine idealnim za ljeto.

I love purples and I love fuchsia. First two would be summery ones here :D


1. Maybelline Colorama - 654
2. HM - Blue Me
3. Essence - Blue Ray
4. Catrice - Get the Blues
5. Essence - Miss Universe


Plavci, jer ljeto ne ide bez plave :) I malo duochroma, i sljokica.

Summer blues.  I like all of them, and 3. and 4. are dou chrome, and have amazing color shift to purple!


3. i 4. su duochrome lakove i imaju predivan prijelaz izmedju bazne boje i ljubicaste.


1. Catrice - Am I Blue or Green
2. Deborah - 56
3. S.he - 121/317
4. S.he - 122/003
5. Essence - L.O.L.


Mint lak bih iskreno mogla nositi cijelu godinu, drugi i treci su idealni za preplanulu put, plazu i sunce dok su zadnja dvojica po meni idealni za proljece i ovo Uskrsnje vrijeme.

Mint polish - I could wear it all year long, second and third are real summer polishes, flattering bronzed tan so much. And last two are definition of spring and Easter.



To je to! Kako vam se svidjaju? Za kojim bojama posezete kada zatopli i kada ima vise sunca?

Hvala na citanju <3

That's it! Do you like them? What are your favorites for sunny days?

Thanks for reading <3








16 comments:

  1. Essence - Blue Ray, Catrice - Get the Blues, Essence - Miss Universe - aaaaaaaa! Savršeno <3 Meni ti je ono, kako mi se koja boja nosi :D U pol zime sam nosila žuti lak haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, u principu je tak i kod mene, iako stvarno rijetko da cu u pol zime izvuci nes kricavo :D

      Delete
  2. dobar izbor, svega po malo... kad su lakovi u pitanju baš i ne gledam koje je godišnje doba, tu mi više rade emocije ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam primjetila neko ponavljanje u svom odabiru boja ovisno jeli topliji ili hladniji dio godine, ali kako mi raste kolekcija zna se dogoditi i iznimka iako ne pamtim da sam nosila neonce u pol zime ha ha.

      Delete
  3. *.* Super izbor! Od prikazanih, najviše mi se sviđa Catrice-Pimp My Shrimp. Inače koristim neutralne boje i roze, narančaste za vrijeme proljetnih/ljetnih dana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je pimp my shrimp bila toliko otkrice, nije neonac, ali na noktima uz sunce je bas ona boja koja "vibrira"

      Delete
  4. Ovaj put lajkam (samo) Essence - Break Through; Wet'n'Wild - On a Trip :) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ljubicasti :) w'n'w mi je cudnjikav, iako divna boja, cudno izgleda sam na noktima, pa ga uparujem u gradient sa mintacem ili bijelim.

      Delete
  5. Svaka mi se boja svidja... hahahahahahhahaha!!!! :D

    ReplyDelete
  6. Inače ja ne dijelim lakove po sezonama, kak me lupi raspoloženje, tak ofarbam nokte...ova tvoj izbor mi se sviđa, za svakog ponešto. :) Najviše su mi za oko zapele ljubičaste nijanse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ljubicaste su i moj favorit, njih prve gledam na policama :D
      Ja naginjem kricavijim i toplijim nijansama u ljetno vrijeme.

      Delete
  7. Divne boje, savršene za proljeće/ljeto :) Ja bi voljela da imam neki zeleni ili žuti lak za nokte u kolekciji, to su boje koje mi nedostaju :) xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su zuti i zeleni najcesce lakovi za nail art, rijetko ih nosim samostalno, ali znaju biti pravo osvjezenje, pa nije lose imati koji primjerak u kolekciji :)

      Delete
  8. Pimp my Shrimp - mrtva ahhahahah Pa ja bi samo toga nosila da me kogod more pitat koji lak nosin a ja da kažen pimp my shrimp :'D Ostatak ekipe lip, neke iman i volin, neke želin :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak je jak je :D A i boja mu je vrlodobra, pogotovo na preplanuli ten :)

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...