3/04/2015

Proizvodi koje ne koristim i zasto TAG



Posto je Mila pozeljela u ovom postu procitati koje ja to proizvode ne koristim, tko sam ja da joj zelju ne ispunim ;)


U ovom postu htjela sam pisati o proizvodima koje sam kupila ali ne koristim, jer realno, ono sto ne kupujem ne koristim, pa mi nema smisla puno pisati o kremi za samotamljenje kao proizvodu koji ne koristim kada prvobitno nikada niti nisam imala u planu kupiti je niti sam je ikada kupila :D 
Ma kuzite me, ne?

Aj da vidimo sto ja to imam, ali ne koristim :D


Ulja i kreme za zanoktice

Imam nekakvo evelin ulje za zanoktice, iskreno mali mi se s tim igra i "lakira" si nokte.





Kreme za ruke
Iako s vremena na vrijeme namazem ruke, naprosto jer moram, ustvari ih ne podnosim. Taj osjecaj necega na rukama, pa jos ako mi se miris ne svidja, uh. *mrzim glupe kreme za ruke, al bas ih mrzim*





Uvijac za trepke
Kupljen, isproban, ostavljen u ladici. Ustvari ja volim kad su trepavice duge i lepezaste, ne kad su uvijene i neprirodno strse prema gore?!






Pegla za kosu

Kad imam siske, upotrijebim je jednom-dva puta za dovesti ih u red, ali osim tog jednog koristenja svake dvije godine u prosjeku je ne koristim uopce :D






Lak za kosu

Osam godina sam imala roksu, vjerujte mi da mi nije ni do laka ni do tapiranja :D
Jedini razlog zasto ga imam jest da mogu radit spotted water marble :)






Vlazne maramice 

Nesto najgrublje s cim sam probala skinuti sminku! To treba zakonom zabraniti.



Mlijeko za skidanje sminke
Kao klinka sam probala jedno pakiranje potrositi, ali meni to ulazi u oci dozlaboga i pece kao deveti krug pakla, a svoj drugi primjerak sam dobila od muzjakove babe za bozic, jer je eto primjetila da se volim "mazati" pa nek mi se nadje. Gesta je lijepa, ali proizvod nije.







Britvice za obrve

Ili ja to ne znam koristiti ili je to totalni bullshit, bilo kako bilo, probala jednom i kao da su tupe. Sto treba ici, pocupam i bok.






Kremasto rumenilo

Ja to ne znam koristiti. Stoji mi na kraju ladice, i kako stvari stoje, jos ce dugo tako.






Sjajila i sjajne ruzeve
Sjajila su ljepljiva, i ja ne shvacam njihovu svrhu, kao i sjajni ruzevi. Ne zelim hidrataciju, hocu kad ga stavim da znam gdje cu ga naci.



Hair donut
Toliko sam dugo htjela imati ta cuda, kupila i probala ih ravno nijednom :D i tako vec godinu i pol.

Kreme za/protiv celulita
Mozda bih i koristila da nisam totalni ovisnik o mazalicama, maslacima, kremama za tijelo i obozavam ih zbog mirisa. I tu mi se ne uklapa onda neka trackalica za guzicu koja mirisi po svjeze opranom toaletu i limunima.




Kreme, kupke, raspe, kamenje i strugalice - sve za stopala
Sve sam ja to kupila i ne koristila :D
Jesam li ja jedina koju kamen za pete skaklja toliko da ne mogu proci po kriticnim dijelovima jer prasnem u smijeh :) Kazu da sam sebe ne mozes poskakljati, ali ja kazem da to nije istina, i ja se sasvim pristojno mogu poskakljati po nekim dijelovima tijela ^_^
Kreme za stopala naprosto iz ljenosti i nemara zaboravljam, kupku za stopala sam kupila i nikada nisam zapocela tu pustolovinu, naprosto se ne mogu oteti nostalgicnoj slici djeda kako gleda TV i namace papke u skafu.
Strugalice se bojim.








To je to :D
Sto Vi imate, a ne koristite, ili sto ne koristite, niti imate zelju kupiti i probati ;)

Hvala na citanju <3


18 comments:

  1. Puno stvari su nam zajedničke al brate mili nisam znala da postoje britvice za obrve :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ustvari je to trimer za dlakice iznad obrva, barem ga ja tako dozivljavam, ali je dosta neugodan. :D

      Delete
  2. Skoro sve nam je zajedničko i isto moram reći da nisam znala da postoje britvice za obrve haha. Prvi put za to čujem :D Uvijač za trepavice ne znam da koristim haha, jednom sam probala i umalo iskopala sebi oko :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma koliko god da ludo zvuci britvica za obrve, ja vjerujem da azija ima daleko bedastije spravice za ljepotu ;)

      Delete
  3. Ne koristim britvice za obrve ,a neznam ikog da ih koristi,kako se to uopće koristi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ih cak kupila na preporuku, eto, ima ljudi :D

      Delete
  4. Dosta toga nam je zajedničko, a kao najveću glupost bih izdvojila taj trimer za obrve :D Vidjela sam da ih neke cure koriste kako bi potkratile obrve kako ih lakše mogu popuniti i oblikovati, ali za moje jake debele crne obrve to nikako nije :D Peglu nikad ne koristim, niti ju posjedujem, a uvijač mi skuplja prašinu jer ga se blago rečeno bojim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, da strasno beskorisna stvarcica :D
      Ja sam dugo htjela uvijac, ali koliko cesto koristim peglu, bojim se da nema puno smisla hehe

      Delete
  5. ajde nisam jedina "luda" što ne koristim čuda za zanoktice i kremu za ruke, mislim kremu koristim ali jako jako rijetko :)
    britve za obrve također, i uvijač za trepavice, sjajila i anticelulitne kreme, a donut nisam ni probala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako se i ja osjecam. Svi namacu ruke u kremama, samo ja ih ne podnosim! Nismo sami :D

      Delete
  6. Uvijač, kreme i ulja za ruke, nokte, zanoktice koristin :D Ja vidila u jednome videu di žena koristi te britvice za obrve, reko brij se, prođi i brkove pa da budeš k'o Mesić :D Eh, pegle za kosu, sikćen, mrzin puj. Donut za kosu, bolji obični donut HAHHAHA
    "...naprosto se ne mogu oteti nostalgicnoj slici djeda kako gleda TV i namace papke u skafu." #dead
    Hvala što si natipkala tag, uživala san <3 Ti si ti brate ej, neko fangirla zbog tebe znaš. :D <3 :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja kazem - bolje obicni donut :D
      a fenu moj <3 infark mali, svaki put :*

      Delete
  7. uvijač, kreme za celulit, i sjajila ne koristim a ovu krafnu za punđu nikako da kupim :'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ne nosis cesto pundje, nemoj niti kupovati :D

      Delete
    2. Krafnu za punđu nemoj ni kupovati jer se ona može napraviti od starih čarapa koje srolaš da bi dobila željenu velićinu u čvrstoću :D

      Delete
  8. ajme, da nije ulja i kremica za ruke i zanoktice na mom bi blogu bile još stravičnije fotke od ovih prosječno stravičnih :D
    lak za kosu u životu kupila nisam, užasavam se uvijača za trepavice i tog trimera za obrve, s peglom sam se posvadila otkako sam promijenila frizuru pred par mjeseci, u kreme protiv celulita ne vjerujem, nisam probala kremasto rumenilo a nešto ni nemam želje... eh da, rašpice za pete su meni obavezne premda me nasmiju, šta da radim, škakljive sam prirode ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni bi iskreno trebale i kreme za ruke i ulja za zanoktice, ali kad mi je to tako mrsko. Sto se tvojih rukica tice, uvijek se divim kako su divno njegovane i kako se to vidi na fotkama, tako da je to valjda i do onog sto sam na sebi vidis pet puta gore nego sto je :D

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...