3/12/2015

Rainbow LOTD

Jedan brzinski!




Ovo je bio sasvim neplanirani look :D Umjesto da usisam i operem pod, obuzeo me internet i zelja da probam rekreirati ovaj look koji me neodoljivo podsjeca na rad Variole koju toliko ljubim!
Ne znam kako vi, ali kada mi je objasnjeno i kada vidim kako nesto napraviti, odmah imam volju probati.
U video tutorijalu, koji mi je bio vodilja i inspiracija, Marlena upotrebljava Urban Decay Electric paletu. Posto ja tu paletu nemam, malo sam improvizirala i uz pomoc swatcheva sa neta (tocnije sa ove stranice) pokusala dobiti mjesanjem raznih sjenila nesto sto lici na spomenutu paletu :)

Ne moram vam ni reci koliko mi je ovaj look bila uzivancija praviti, i jako sam zadovoljna kako mi se svidja i na kraju kako izgleda na cijelom licu.

Sve to odvijalo se kasno popodne i dok sam sa ocima isla polako, korak po korak, sve pazljivo blendala i trudila se da izgleda sto bolje, kada sam vidjela koliko je Sunce nisko na horizontu, puder i rumenilo sam nabacala i nabrzinu razmuljala po faci. Nije vrhunski primjer dobrok makeup-a :D

Kao secer na kraju je bila baterija na foticu koja je bila prazna, pa je fotkanje ipak obavljeno nesto kasnije uz umjetnu rasvjetu. Obozavam tus, i osjecam se polugolo ako zavrsim sa kreacijom na ocima bez njega, pa sam cekajuci da se nesretna baterija napuni povukla lajnu :D salim se naravno, povukla sam liniju tusa ;)

(a je mi brzinski post, al ga serem :D esej nakraju napisala budala haha)






OCI:
ArtDeco baza
Nyx Jumbo pencil - Milk
120 paleta
Essence - Lash Princess Mascara
Wet'n'Wild - Black Black
BeautyUK - Simply define eyebrow pencil Grey

LICE:
Catrice - Photo Finish 010
Wet'n'Wild - Coverall Fair
Bourjois - Healty Mix concealer 51
Catrice - Rosewood Forest
Catrice - Think Pink
Catrice - Prime & Fine translucent loose powder

USNE:
Essence - Satin Mauve 



Jel dobar look? :D

Hvala na citanju <3

44 comments:

  1. super je look :D baš za osvježenje, imaš jako lijepe oči :D

    ReplyDelete
  2. Odlično! <3 I meni je samoj grozno kad ne stavim ruš, a stavim sjenila :D Osjećam se golo bez njega, a ovom looku bi bsš falio da ga nema :D

    ReplyDelete
  3. Boje se tak lijepo pretapaju jedna u drugu da je to milina gledati <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. A uzivo je bilo predivno, steta sto fotografija ne moze uhvatiti efekt preljevanja :D

      Delete
  4. odlično ti stoji! ja na očima imam sleek i sjenila gateau i glitz koji su mi još najljepša kombinacija

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je oh so special? I meni se sve vise svidjaju te rozo neutralne palete, a jos ako su mat <3

      Delete
  5. Super look, baš ti je dobro ispalo :D

    ReplyDelete
  6. Odlično izgleda :) Svaka čast ) I da, puno je bolje s tušem, i ja sam jedna od tih koja ako nemam tuš osjećam se golo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je valjda tako, cure koje mogu i koje ne mogu bez tusa :D

      Delete
  7. Odlično izgleda, baš mi se sviđa :)

    ReplyDelete
  8. Prijaju boje na ovako siv dan :)
    Sjajno ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E da, a kad smo kod fotkanja, poslednje dve fotografije su sjajne. I mislim da mi je "višnjica na tortu" taj rainbow fazonirani raif :D

      Delete
    2. A tu sunce sija svaki dan :/ Ja bi sivi dan <3
      A rajf, sramote moje, to je izlizani srebrni rajf, a posto je ovo fotkano za po doma, zaboravila sam ga skinuti, a jedini je rajf koji zaboravim da ga nosim, od ostalih me boli glava :D

      Delete
  9. Krasan look, jako mi se sviđa <3 i imaš divne oči!
    Ja se ne osjećam golo bez tuša jer imam spuštene kapke na koje winged eyeliner (koji mi je najljepši) jednostavno ne ide. :D pa nekad stavim (do ruba kapka), nekad ne, i ljubomorno gledam vas kojima krasno stoji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su isto polu spusteni kapci, ili su mi oci deep set, nesto od tog dvoje, ali tus mi je stvarno najdraza stvar od makeupa, pa se pravim da mogu isfurat ogromni wing haha :D

      Delete
  10. E odlicno je zaista posebno uz tvoje oci. Joj bre sto si ti meni lepa. A nekako vrlo zanimljivo i neuobicajeno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti <3 Ja sam isto bila odusevljena jer je jako jednostavno, a opet efektno skroz!

      Delete
  11. Malo je reći da me oduševi svaki tvoj look!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuj nju! Pa ti si umjetnica u ovim stvarima, tako se ja osjecam gledajuci tvoje radove <3

      Delete
  12. Prelijepi look,super stopljene boje,može biti rainbow ali mene malo podsjeća i na boju prekrasnog paunovog perja,plavo ljubičasto ,zeleno, :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, stvarno podjeca na paunov rep :) Nisam se mogla sjetiti na sto me asorica pa sam ga nazvala rainbow :D

      Delete
  13. dobar look, ti još bolja :*
    dobar je i esej ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Gle ju sto tu dijeli lijepe rijeci <3

      Delete
  14. Što reći osim da je ispalo stvarno odlično!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos malo pa ces nam se i ti poceti ponovo sminkati ;)

      Delete
  15. Divan look, prekrasno izgleda <3 :).

    ReplyDelete
  16. Povukla si lajnu, a? Hahahahha... Jep jep.. I ja se osjećam golo ako ne stavim eyeliner. xD
    Odlično ti stoji look na tvoje žuto-zelene oči. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam mogla odoljeti toj igri rijeci :D
      Hvala ti ;)

      Delete
  17. Jako zanimljiva kombinacija boja :). Izvrsno izgleda, pohvale za preciznost ;).

    ReplyDelete
  18. Predobro odrađeno :)) Ali oči... Baš si mačka! Imaš nevjerojatnu boju očiju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I lav po horoskopu, prava macka haha. Oci na mamu, i njene su tako lude boje, na suncu skoro zute :D

      Delete
  19. Lipa moja <3
    Ako ikad dođem na ljetovanje u tvoj kraj onda ću svako jutro doći k tebi na 'kavicu' i make up (to se ja ovak suptilo samopozivam) :) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro si mi dosla :) Samo se ti pozivaj, bit ce mi jako drago da se vidimo jos koji put osim na BBD, a nebi bilo lose da padne i koja manikura, takve prilike se ne propustaju :)

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...