3/05/2015

Random facts YAY!

Na ovoj adresi sam vec neko vrijeme, a ni rijec nisam napisala o sebi.
Pokusala sam one najbitnije i najnebitnije stvari sabrati u jedan post, uz pokoju fotkicu, stariju i noviju ;)





1. Zovem se Martina,  i najdrazi broj mi je 8

2. "Moja" boja je crna, iako tu monotonu ljubavnu vezu ponekad razbija opsesija nekom drugom bojom, u zadnje 3 godine to je ljubicasta.

3. Najdraza kombinacija boja mi je crno-bijela. Ta opsesija traje od kada me pamcenje sluzi.



4. Dolazim iz muzikalne familije, a sviram klavir, bas i gitaru. Znam jos svirati i melodiku i frulu, iako ne na zavidnom nivou, a ni pjevanje mi bas ne ide iako znam ustimati instrument po sluhu, ili "skinuti" pjesmu :D
Svirala sam u tamburaskom orkestru i isla sam u glazbenu skolu.


5. Obozavam macke, a voljela bih imati i psa samojeda koji bi se zvao Borko, kada se uprlja da ga mogu zvati Shporko.

6. Osim glazbe volim slikati i raditi sa modelirajucim masama, opcenito kreativno stvaranje mi je napeto, cak i crtanje iako nisam zavidnih vjestina po tom pitanju, ah.

7. Moj rodni grad je Osijek, iako se tamo nikada nisam osjecala kao doma. Moj grad je Zagreb.

8. Bez razmisljanja bih se odselila u Skandinaviju ili Kanadu.

9. Ne volim cvijece, ali obozavam kaktuse i sukulente.

10. Volim brokulu. Jako.

11. Volim jesti i volim kuhati. Ima dana kada nemam zelju kuhati, iako mi sam cin kuhanja nikada nije bio problem, niti nesto sto mi je tesko.

frizura je postojana - taft ;)

12. Probala sam sve moguce boje kose.

13. Imam 6 tetovaza i 1 pirs.

14. Igram candy crash i trenutno sam lvl 394.

15.  Na radnom stolu mi vlada vjecni kreativni nered, ali ne volim kada je kuca neuredna.

16. Obozavam mirise, najdrazi miris za ves mi je "spuma di sciampagna marsiglia" i nema ga nigdje osim u Istri i Italiji, pa mi ga nabavlja tata kada ga posao odvede tamo, i perem samo svoj ves s njim, jer sam skrti gad i bitno mi je samo da moja roba mirisi po tom detergentu. Ostatak familije se mora zadovoljiti sa obicnim omeksivacima.


17. Ljetos sam radila na benzinskoj postaji - sa brodovima. Dakle dvije stvari o kojima pojma nemam i ustvari je bilo super :D Naucila sam svasta o brodovima, autima, uljiva i gorivima. Naucila sam i talijanski. Sada se mogu pohvaliti da znam o brodovima, manevriranju istih i tocenju goriva vise nego prosjecni morski vuk.

18. Ne volim pivo, ali gricka je gricka <3

19. Kosu farbam rijetko, 3-4 puta godisnje.


20. Bitnim ili posebnim stvarima dajem imena. Fotoaparat je Baltazar, externi hard je Dexter, lampa sa optickim vlaknima koju mi mama nikada nije htjela kupiti, ali mi ju je poklonila njena frendica zove ze David...

21. Oci su mi zuto zelene boje i bez suncanih naocala ne mogu dugo biti izlozena jakom suncu ni ljeti niti zimi.

22. Obozavam snijeg. I zimu. Optimalno vrijeme bi za mene bilo 6 mj zime i snijega, pretezno sivila, ali i lijepih suncanih dana. 3-4 mj ljeta, pravog, turbo vruce, suho, sunce nonstop.  I ostatak oblacnih dana, temperature izmedju 15-20 c uglavnom suho, ili sjetno i kisovito. Bez proljeca. Mrzim proljece. Blato i bube, preko dana prevruce, navecer prehladno >:@

23. Roditelji se nisu mogli odluciti oko mog imena. Mama je htjela da se zovem Marina, po pjesmi od Azre (grozno :D, mislim tema pjesme, ne ime), a tatin prijedlog je bio Tina, ostalo je povijest.


24. Volim pazariti po second hand shopovima, hrelic, mojekrpice.hr . Sve to mi ima neku posebnu car, i usrecuje me vise nego klasicna kupovina u trgovini.

25. Kao i vecina ljudi, slazem stvari po velicini, obozavam simetriju i te neke OCD stvari :D

26. Ne volim zlato, zutu i crvenu. Volim srebro i bijelo zlato, srebrnu i bijelu kao boje za detalje.

27. Na laptopu mi je americka tipkovnica i nema hrvatska slova s kvacicama.

Vrhunac sminkanja prije 5 godina. Marlene Dietrich style

28. Cesto sam puna ideja, ali ljena/nemotivirana, iako jako volim raditi i biti dio ljudi/zajednice.

29. Najdraze mi je slusati ziku u gradskom prijevozu, ima nesto posebno u toj vezi tramvaj - slusalice u usima.

30.  Iako sam pusac, pusim jako rijetko. Zna proci i po 2-3 mj da ne zapalim :D

31. Volim kavu, ali je pijem rijetko. Caj pijem svaki dan, najdrazi caj mi je Earl Grey, a najvise pijem zelenog caja.

32.  Ne bojim se morske dubine, ali se zato uzasavam morske trave, i ne plivam/ne idem tamo gdje je ima, bez obzira koliko je plitko ili duboko.


33. Kada lakiram nokte zapocinjem to na lijevom prstenjaku.

34. Ne volim velike, glomazne kuhinjske pribore. Najradje koristim mini kuhace, stapice kineske <3 i ostale male stvari.

35. Slano mi je bitnije i draze od slatkog.  Tamne cokolade sa velikim postotkom kakaa su mi najdraza poslastica, ali prezivjela bi i na vocu :D



36. Prehrana mi se najvise bazira na smanjenom unosu glutena, ugljikohidrata i mlijeka. Rekla bih da ne podnosim laktozu, ali samo od mlijeka imam probleme, dok se u siru davim :D 
Gluten mi je s godinama poceo smetati, ili sam s godinama pocela primjecivati da mi smeta, kako god, izbjegavam kruh i tjesteninu. Sto se secera tice, postoji jedna vrlo nesretna ljubav izmedju mene i 300 g milke, a to su potkozne akne, upaljeni komedoni, neznam ni sama. Po stanju na mom licu mozete zakljuciti koliko sam cokolade jela (ne nuzno cokolade, pojedem ja i kutiju domacice - bijele) :D


37. Zivim na pustom otoku ha ha ha, ne, stvarno. Zivim na otoku, rijetko idem do grada, ne poznajem ljude, niti imam vremena ici na mjesta gdje se upoznaju ljudi. Internet tu uskace kao vrlo praktican prijatelj. :D
I to je jedan od razloga zasto pisem blog. Ovdje nema bas podobnog drustva osim saborskog zastupanja ispred marketa, obavezno uz karlovacko, a vjerujem da to probrano drusto ne bi znalo cijeniti moje misljenje o kozmetici ;)

38. Ljubav prema kozmetici se pocela dogadjati prije 3 godine kada sam zbog trudnickih mucnina bila  prikovana uz krevet. Prvo sam otkrila portal sminkerica, pa nekako i blogove. Polako ali sigurno sam pocela sa lakovima, onda su dosla i sjenila... Dakle, sa praksom od jedno dvije godine jos sam pravi pocetnik i ustvari nemam pojma :D

blondie i ja <3

39. Proputovala sam lijepu nasu i jos malo dalje, vlakom :) Obozavam putovati vlakom.

40. Jedno vrijeme sam fotkala za jedan portal, pa sam u rok sluzbe obisla sva bitna mjesta - od sabora, pantovcaka pa do narodnjaka. Svake nedjelje poslje red carpeta bi baka zvala da me vidjela kako u pozadini fotkam nekog :D

41. Obozavam ici na koncerte, festivale i slicna grupna druzenja :D

42.  Imam jednu mamu, dva tate i tri bake :D (od zive, blize rodbine ha ha)

43. Vozila sam se u helikopteru, ali u avionu ne (jos).


Mislila sam da cu za cas napisati 50 komada, ali jedva dodjoh do ovih 43 :D
Nadam se da ste uzivali i da smo se upoznali malo bolje.

Do sljedeceg puta, pozdravljamo Maks i ja <3





33 comments:

  1. Fakat ti sve i jedan friz i boja kose stoji :) Najjače mi je ovo sa candy crushom i lvl-om :) hahhaha, ja ne znam na kojem sam zapela, ali me toliko naživciralo što ga par mjeseci nisam moglaa preći, tako da sam odustala....sada igram farm heroes sagu..lol.. pretraživanje second hand shopova nam je zajedničko, ne mogu opisati oduševljenje koje osjetim kad pronađem dobro očuvani unikati komad nečega :D so happy ..i uvijek sam se divila ljudima sa muzičkim talentom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bitno da se igra :D Zna i mene iznervirati, ali nisam nikada zapela vise od 2-3 tjedna na nekom lvl-u
      Super mi je procitati da nisam jedini cudak koji voli second hand shopove :D

      Delete
  2. Super su mi ovi postovi, baš mi je drago što smo te malo bolje upoznali. :) Nadam se da dolaziš ove godine na BBD, moramo se upoznati.. :)
    Mali ti je bonbončić.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako stvari stoje dolazim :D
      I ja se nadam da cemo se upoznati, na sminkericinom rodjendanu mi je bilo toliko neugodno doci do tebe, moram poceti raditi na tome, budala :D

      Delete
  3. Jesi li mislila na Candy Crush? Napisala si 'Candy Crash'. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omaklo se :D Ma bitno da se razumijemo

      Delete
  4. Frizura je postojana-taft! JA SAM SE ZALJUBILA! XDDDD


    <3 hahahahahahahahah lajk na SVEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nego sto, ako nitko drugi, ja stvarno mogu potvrditi da taft najbolje drzi. :D

      Delete
  5. e baš mi je simpa post, ja ne igram candy crush, al igram farm heroes sagu :D te blesave igrice su najzabavnije :D
    super ti je svaka boja kose ali ova na zadnjoj slici je naj

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja volim te igrice bez razmisljanja :D Prije par godina sam kao manijak igrala happy aquarium *ajme majko sramote* :D

      Delete
  6. Od svih fotki najljepša mi je ova posljednja, baš ste medeni. *__* Super post, puno smo novoga doznali o tebi, uvijek mi je draže pročitati takve malo osbnije postove. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      I ja volim ovakve postove. Uz postove o ebay-u ovakvi su mi medju drazima, i za citati i za pisati :)

      Delete
  7. 22,23,28,33 su nam zajedničke. nisam znala da imas bebača, to sam skuzila u prethodnom tag postu kad si napisala da se maleni macka s uljima ili kremama za ruke? na kojem otoku zivis? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti si isto Martina? :D Da, lima ima vec 2,5 godine, ali skoro nikada ne pricam o njemu na blogu dok na instagramu ubacim koju fotku ponekad :)
      Isola lunga ;)

      Delete
    2. Ne, ja sam bas Tina! Bila sam 20 dana bez imena, kada su mi starci iz sesira vadili ime. Bilo je: Martina, Valentina ili Kristina no mater je znala da će me uvjek svi zvati Tina bez obzira koje mi ime dali tako da su na kraju odlučili da budem samo Tina ;) maleni je too cute :)

      Delete
    3. Ajme :D Moja mama nije htjela niti cuti da budem Tina jer je to nadimak! A meni je najljepse od svih tih varijacija bas TIna :)

      Delete
  8. Čitala sam post s osmehom :)
    Ti si jedna krasna žena i mislim da smo soul mates haha :D
    Maks je medenjak <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waaa! Sto mi je lijepo procitati da se post procitao sa osmjehom :)
      Hvala ti <3

      Delete
  9. 2. razumijemo se ;) isto kao i ja
    6. i ja volim slikati i stvarati i preuređivati, DIY i ostalo
    11. kuhanje i papanje su moje skoro najdraže stvari
    14 candy level 577, khm khm, igram ga godinama, s prekidima ako me neki nivo jako izbaci iz takta :D
    18. obožavam pivo, ali kao što kažeš i meni je grička najdraža
    29. bez muzike neću kročiti u tramvaj nikad, ni u bus
    33. i ja tako lakiram nokte :D
    41. social gatherings - tu sam! :D

    Mali ti je slatkiš <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, ak sad nisam na guzicu pala 577!!!!!!!! STA?! ja sam mislila da ih je "samo" petstotinjak, vec sam pocela razmatrati i druge igrice, jer kao brzo cu doc do kraja XD
      Ja ustvari volim smrknut pifkana, ali nije mi izbor pica kojeg volim, dok gricka moze bilo kad u bilo kojoj kolicini :D Ok i kilkenny

      Sad kad na kraju ispadne da svi tako lakiramo nokte, a ja se bediram kako nisam normalna :D
      Hvala :)

      Delete
    2. Vjeruj nećeš skoro, a ni ja xD Sad sam pogledala i ima ih 875!! Đizs, moram još puno žganaca jesti da dođem do tog nivoa xD

      I ako tražiš neku igricu, probaj igrati jednu koja se zove Papa Pear Saga, i tamo sam na 534-om nivou :D

      Delete
  10. Volim ovakve postove i baš mi je drago da smo te malo bolje upoznali. :) Baš si svakakve frizure imala, a ova zadnja mi je možda i najbolja <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je drago da vam se svidja :)

      Delete
  11. - Ne bojim se morske dubine, ali se zato uzasavam morske trave, i ne plivam/ne idem tamo gdje je ima, bez obzira koliko je plitko ili duboko. (i ja ajmeee)
    - blondie i ja <3 (obožavam blondie :D)

    Predobra ti je ova ljubičasto lila bijela boja kose haha <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weee Blondie <3
      fuj fuj morska trava :D

      Delete
  12. Odličan mi je post ovog tipa i baš mi je drago što si ga napisala :D Osječanka koja ne voli Osijek, pa kako to? Pitam zbog toga što ja cijeli život živim u Os i mislim da nigdje u RH ne bi mogla živjeti :D Također obožavam Earl Grey i pijem ga kad nisam raspoložena za kavu :D I da fotkice su ti predivne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma daleko od toga da ne volim Osijek, nego se u Osijeku nikada nisam osjecala kao doma, ako to ima smisla :D
      Ne znam zasto, ali uvijek imam dojam da nitko ne pije cajeve, pa mi izvuce osmijeh kada procitam da ustvari nije tako :)

      Delete
  13. Ljubi te još jedna ljubiteljka kakstusa i sukulenti :D

    ReplyDelete
  14. ma ti si ženo zakon <3
    neću sad nabrajat u čem se sve slažemo... samo ću reći da mi je žao što se osjećam prestara da se vratim u zelenu boju ;)
    i da se u mojoj muzičkoj svirao klarinet... da osnujemo bend ;)
    pusa Maksu, nadam se da se vidimo i ovo godine za bbd :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zana <3
      Zao mi je sto se osjecas prestaro, a s druge strane te shvacam, jer znam kako mene zna oprati kada mjenjam frizure kako me ljudi gledaju, gle ju ima malog a ofarbana u sto boja :D
      Divan instrument, klarinet, elegantan :D
      Da bend, sviramo po vjencanjima i sprovodima, lakiramo nokte i smikamo ;)

      Plan je da se vidimo, ako naravno ne iskrsne nesto, a nadam se da nece.

      Delete
  15. Y u make me cry? <3 Obožavan ovakve postove, neznan di si mi lišpa <3 :D Al opet najlipša mi je slika s Maksom :D
    Crtanje ti ide <3 <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 <3 <3 Ljubimo te i Maks i ja ;)

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...