4/30/2015

Avon BIG & Daring maskara



Danas cu vam pisati o ovoj debeljuci koju sam dobila na nagradnoj igri kod Nives.
Ovo nije moj prvi susret sa Avon maskarama, i manje vise sve su mi pasale, a isti je slucaj i sa ovom Big & Daring.
Ja u blizini nemam Avon lady, pa cijenu ne znam, vjerujem da cete vi koje narucujete preko Avona bez problema naci/doci do tih informacija ;)
Ovako koliko se znam sluziti internetom, kaze katalog na Avon stranici da joj je regularna cijena 76 kn, a u trenutnom katalogu je mozete nabaviti za 39. Ispravite me ako grijesim.

Maskara dolazi u kutijici, ne sjecam se vise dali uz kutijicu i dodatno u foliji, cini mi se da nije.

Ambalaza je velika, cetkica joj je velika. Velicinom poprilicno odskace od prosjecnih maskara.

Sto kaze Avon?
Revolucionaran volumen, kremasta gel formula s kolagenom cini trepavice i do 6 x guscim. Bez grudica, razmazivanja i trusenja.



10 ml proizvoda treba potrositi 3 mjeseca od otvaranja.

Ingredients: WATER/EAU PARAFFIN BEESWAX/CIRE D'ABEILLE ACRYLATES/ETHYLHEXYL ACRYLATE COPOLYMER COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/CIRE DE CARNAUBA STEARIC ACID DIMETHICONE CETYL ALCOHOL SUCROSE STEARATE HYDROLYZED COLLAGEN CREATINE WHEAT AMINO ACIDS HYDROLYZED WHEAT PROTEIN HYDROLYZED WHEAT STARCH POLYSORBATE 20 ACRYLATES COPOLYMER ISODODECANE SODIUM HYDROXIDE POLYISOBUTENE SILICA HYDROXYETHYLCELLULOSE PVP GALACTOARABINAN NYLON-6 ETHYLENE/METHACRYLATE COPOLYMER LAURETH-21 SORBITAN STEARATE PEG-40 STEARATE ISOPROPYL TITANIUM TRIISOSTEARATE DISODIUM EDTA PHENOXYETHANOL METHYLPARABEN ETHYLPARABEN. MAY CONTAIN: IRON OXIDES ULTRAMARINES/CI 77007 BLACK 2/CI 77266


Cetkica je po pitanju vlakana klasicna, dakle kao cetka, ima guste dlacice. Na jednoj strani ima izbocenje kojim je lako zahvatiti sve trepavice i vrlo ih je lako oblikovati.
Zbog same velicine cetkice ja sam u pocetku imala problema, par puta sam se, ne pazeci na kojoj strani mi je izbocenje, piknula u oko :D

Kupi idealnu kolicinu proizvoda, od prvog dana, a sama formulacija je ostala ista.

Za dojam o velicini, ovo je pored ajmorec cetkice normalne velicine (Essence).
Ovako to izgleda na ocima. Fotki je puno, but I ain't even sorry, ovo je beauty blog, ako ne vidis, kako ces znat.

To je jedan nanos (sloj?), nikada maskaru ne nasoim drugi put. Sto se trebalo dogodit se dogodilo, sve ostalo je navlacenje onih stvari.
Nisam bas najspretnija u nanosenju, pa kod mene uvijek ima i po kapku i tako :D
ALI, nebitno.
Sto ja ocekujem od maskare? Volumen, produzivanje, razdvojenost, jednolik nanos, i da je maskara glatka, da nema grudica ili neravnina pri vrhovima, a volim i kada je fleksibilna kada se osusi. Stvarno ne volim one maskare koje se zacementiraju i tvrde su na trepkama, mozda umisljam, ali imam osjecaj da me zbog toga boli korjen trepavica.















Sto kazem ja?
Ja ovu maskaru volim, stvarno ju jako volim. Daje volume, produzuje, ne trusi se, ne razmazuje se niti preslikava, traje dok je ne skinete, na trepavicama nije kruta.
Formula nije bas glatka kako ja volim, dakle na vrhovima se mogu vidjeti malene grudice, ali gledano kao cjelina, nisu uocljive, pa joj ne uzimam za veliko zlo.
Skida se prosjecno, onako, ni lako, ni tesko. Skidam ju sa dvofaznim odstranjivacem i blazinicom koju prvo malo drzim na trepavicama da otopi maskaru, pa polako s gornje i donje strane.


Ima li moje preporuke? Ako joj je cijena trenutno stvarno 39 kn, ne da ima preporuke, nego vam je od srca preporucam, ovo je maskara za lijepo razdvojene, glamurozne trepke koje ce trajati, a nece vam zadavati glavobolje pri skidanju! 

Imate li ovu maskaru? Kakve maskare preferirate?

Hvala na citanju <3


12 comments:

  1. Imam par maskari koje su mi otvorene, ali i ovu ću sigurno uskoro probati :) Baš lijepo istakne trepavice. I neka si stavila puno slika, ja isto volim više slika da se dobije potpuni dojam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ih sad imam hrpicu otvorenih, dvije bi trebale u smece, a jos su mi divne na trepkama, grozna sam po tom pitanju i skoro nikada niti jedna ne ide u kantu nakon 3 mj :O :D
      Ja isto volim sagledat maskaru iz nekoliko kuteva, da se vidi :D

      Delete
  2. Oko moje <3 Meni se malo teže koncentrirat na maskaru kad ti vidin oči, čitan post već 4. put ahahah
    Nije loša, da iman Avon Lady u blizini naručila bi, čisto zbog tebe, za maskaru me bk. :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prsticu moj <3
      Bas sam citala o essence sto si pisala, ja bi rekla po cetkici da je to to, samo je formula malo drugacija :)

      Delete
  3. Žutooka mačko <3 super mi je na tvojim trepkama, ja je isto imam i jako je volim, baš mi da puno volumena i ne oteža trepavice, ne trusi se, ne preslikava je, odlična je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da maskara je stvarno odlicna, a za ne pare jos i bolja :)

      Delete
  4. Imaš neobično mačkaste oči :D
    A za maskaru, lepo je znati da vredi. Obično su mi Avon maskare isplative, AKO vrede xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Meni su isto Avonove maskare do sada bile dobre, i to obicno ili kao dnevne ili ovako dramaticnije, ali formulacija im je uvijek fina.

      Delete
  5. Znači ne hvale je džaba.... maskara je čisti sex na očima!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, stvarno je odlicna maskara :)

      Delete
  6. Eh sad mene zanima, kakva bi ova maskara na mojim trepavicama bila,s obzirom da su ravne i kratke,a kod tebe su koliko vidim i bez maskare prelijepe,uvijene i duge.. Da li bi pomogla ovim mojim trepuškama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam do sada citala samo rijeci hvale za ovu maskaru, ako je jos u katalogu po toj niskoj cijeni ja bi ti je preporucila, jer nije teska, pa ti se trepke nece dodatno spustiti zbog nje.

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...