4/01/2015

Balzami za usne - Kratke recenzije i usporedba





Labello, Burt's Bees, Eucerin, AlpStories, BioBeaute, Carmex, I love..., Lip Smacker



Ovo je moj osvrt na neke mazalice, par rijeci uz osnovne informacije (sastojci, cijena, gramaza i rok trajanja).
Neke fotografije su preuzete sa interneta jer su meni dijete, macka i vesmasina neke od mazalica malo sredili :D (znam da ce me neke od vas razumjeti ;)

Proizvodi koji su oznaceni zvjezdicom nisu kupljeni vlastitim novcem. 
Proizvodi koji su poslani na rececnziju (I love, AlpStories).
Proizvodi dobiveni kao promo materijali/pokloni (Eucerin, Lip Smacker, Bio Beaute, Cherry Culture).
Bez obzira na to, sve napisano su moji iskreni dojmovi o proizvodima. 


Labello lip butter - Meni je ovaj maslac za usne ustvari poprilicno dobar, ne rijesava me dugotrajno problema sa ispucanim usnama, stovise, ne radi nista po pitanju njege :D. Svidja mi se miris, okus i cinjenica da ostavlja bjelkasti trag i lagano posvjetljuje i neutralizira prirodnu boju mojih usana za mene je win! Mozda nece imati moje preporuke, jer mu njega nije najjaca strana, nanosenje van kuce takodjer (vrlo je vazelinast), ali ja ga volim i uvijek imam jedan doma, sad vec i iz navike iako ga rijetko koristim (jer imam neke nove favorite :D).

Za cijenu od 19-ak kn dobiti cete 16.7g/19ml koje treba potrositi 12 mjeseci od otvaranja.







Cherry culture balzam za usne - Ovo cudo sam dobila prilikom jedne narudjbe na istoimenoj stranici, odabrala sam okus/miris kave, i stvarno, mirisi kao najdivnija pralina od kave. I tu prica staje, ne nejguje, cak pomalo i isusuje, tekstura mu je vrlo vazelinasta, i treba cijela vjecnost da se upije.

Cijena mu je 1$ ili 2$ ovisno o tome dali je na akciji, a moze se dobiti i uz kupnju. Kolicina koju dobivate jest 4.2g. (na slici je od cokolade, ali svi su isti :D)




Ingredients :

PETROLATUM, MINERAL OIL, POLYBUTENE, OZOKERITE, CERESIN, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, CERA ALBA, STEARIC ACID, STEARYL STEARATE, BIS-DIGLYCERYL, POLYACYLADIPTE-2, EUPHORBIA CERIFERA, WAX, PERFUME, TOCOPHERYL ACETATE, PHENOXYETHANOL

Burt's Bees Nourishing - Kupljen na akciji jer svako malo procitam poneki hvalospjev o ovim mazalicama, i stvarno, divno njeguje. Balzam ostavlja vrlo tanak, lagani sloj na usnama, upija se solidno brzo i njega je zadovoljavajuca, okus neprimjetan, nenametan. Meni se kod ovog balzama ustvari ne svidja miris, no nije neugodan, samo ja ne volim miris manga, a takodjer obozavam debeli sloj balzama na usnama, sto je s ovom mazalicom gotovo nemoguce postici. Preporuku ima, ali ja necu ponoviti kupnju - zbog osobnih preferenci.

Na akciji u DM placen je oko 19 kn, a za te pare dobivate 4.25 g i rok trajanja je 12 mjeseci od otvaranja.



Ingredients: helianthus annuus (sunflower) seed oil, cocos nucifera (coconut) oil, cera alba (beeswax, cire d'abeille), aroma (flavor)*, ricinus communis (castor) seed oil, mangifera indica (mango) seed butter, lanolin,, ammonium glycyrrhizinate, tocopherol, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, glycine soja (soybean) oil, canola oil (huile de colza), limonene, linalool *natural flavor




*I love - Ovaj plavac ima cak i svoju recenziju ovdje, nije nesto pretjerano njegujuc, a ja sam ga koristila ljetos nakon balzama sa SPF-om i taj kombo mi je bio skroz ok. Jedini razlog zasto nije potrosen do kraja jest taj sto se moj mali docepao ove slatke kutijice i zaronio svoje prste u nju. I jako ga voli jesti :D
U postu sam vec navela da nije nesto posebno njegujuc, no ne isusuje, mirisi predivno! Ako imate priliku i volite isprobavati mazalice, probajte, no nije nesto sto ce vam promjeniti zivot. Takodjer cinjenica da je u teglici znaci samo koristenje doma.


Nisam sigurna ima li ga u Duglasu kod nas, no mogu se nabaviti na Click2Chic po cijeni od 3,95 eura za 15 ml koje treba potrositi 12 mjeseci nakon otvaranja.





*AlpStories melem - Melem koji mirise po najfinijim kolacima! A nasao se na samom tronu sto se njege tice! Kada se nanese na usne pecka, zari, no taj osjecaj nestaje kroz 10-15 sekundi. Osobno mi se ne svidja to peckanje. Tekstura mu je medeno/uljasta, nije kao zagrebacki melem ili labello. Koristim ga na vecer, a njega koju pruza je fantasticna! Dovoljno je da ga stavljam svaku DRUGU vecer i nema suhih usana, ljuskica i ostalih gadarija, a za moje usne je to big deal, u zimskom periodu biti bez suhih usana dva dana, i pri tome ne stavljati nikakav balzam na njih! Mane - pre duboko je u posudici pa ga se mora nanjeti prstima, ne moze se usnama do njega, te dostupnost - kupiti se moze samo preko web shopa ili u Arena Centru, Zagreb.
Kupovinu cu svakako ponoviti, ali ne mislim probati druge okuse (jeste li i vi takvi da jednom kada nadjete super okus ne isprobavate druge oksue iste linije? XD)

Cijena mu je 39 kn, 10 ml a rok trajanja je naznacen na ambalazi (ne ovisi o tome kada je otvoren).








*Bio Beaute - Apsolutno razocaranje. Miris mi kao i kod Burt's Bees nije sjeo, slatko, vocno, zagusljivo, zadrzava se 10-ak minuta, sto ne volim. Tekstura mu je gelasto-tekuca, imam osjecaj kao da bjezi na sve strane sa usana, a povrh svega ima nekakva zrnca koja se osjecaju na usnama. Ta zrnca si mi jos najgora od svega, stalno imam osjecaj da sam usnama pokupila nekakvu prljavstinu i da mi se to sad smuca po usnama. Fuj! Njega mu takodjer nije jaca strana, usne su mi nakon par dana koristenja bile suhe i dehidrirane. 




Cijena mu je 76 kn na ovom web shopu, kolicina 15 ml i rok trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja.







*Eucerin Acute Lip Balm - Jos jedan must have u mojoj ladici. Ovaj malac me oborio s nogu. Dovoljno je samo par sati da usne dovede u red i izmedju njega i AlpStories se vodi vrlo tjesna bitka. Tekstura mu je gusca, tekuca i po usnama klizi, no nije ljepljiv. Eucerin ima prednost jer ga zbog aplikatora mogu upotrebljavati i van kuce, i cinjenica da ga mozete kupiti u gotovo svim ljekarnama mu je takodjer plus. Iako njeguje i obnavlja usne fantasticno, trebam ga koristiti jednom do dva puta dnevno da bi usne bile besprijekorne. 

Za 10 ml proizvoda koji treba potrositi u 12 mjeseci nakon otvaranja treba izdvojiti oko 63 kn.








Carmex - Za mene je ova mazalica bila otkrice i potrosila sam ih cak dvije ili tri :D Dvije stvari mi se nisu svidjele pretjerano kod same mazalice, pa mislim da necu ponavljati kupnju - peckanje i tanak sloj koji ostavlja pri nanosenju (opet, to su moje osobne preference, i AlpStories i Eucerin su mi tu bolji izbor). U prilog mu ide fantasticna njega, dostupnost i cijena te SPF!

Tocnu cijenu ne znam, oko 15 kn, Muller. 4.25 g






Lip smacker - Meni su ove mazalice totalno smece, tekstura im je kao kombinacija otopljenog secera i vazelina. Njega nula, mirisi su jaki, sinteticki, a okusi koje sam ja probala (Sprite i Coca Cola) su kao i sama pica, doslovno - krcati secerima i vrlo zasitna! Oba su zavrsila u smecu. 
Cijenu ne znam, jedan sam uzela na Click2Chic gdje sam imala voucher, a drugi sam dobila u goodie bag-u na Sminkericinom rodjendanu :)

4 g koje treba potrositi u roku od 24 mjeseca, ima ih za kupiti u Mulleru kod nas, cijenu ne znam.



 




Dakle redom, moja lista omiljenosti, cijene i kolicina
1. AlpStories melem za usne - Vanilija (39 kn, 10ml)
2. Eucerin Acute Lip Balm ( 63 kn, 10ml)
3. Carmex (oko 15 kn, 4.25g)
4. Burt's Bees - Nourishing (19 kn, 4.25g)
5.  Labello Lip Butter - Coconut, Vanilla & Macadamia (19 kn, 19 ml)
6. I love... - Blueberry & Smoothie (3,95  15 ml)

7. Bio Beaute Lip Balm - Peach Pulp (76 kn, 15 ml)
8. Cherry Culture - Coffee (1$-2$, 4.2 g)
9. Lip Smacker - Coca Cola, Sprite ( oko 15 kn, 4g)


Ovo nisu svi proizvodi za usne koje sam probala, naslo se tu i Balea mazalica koje su mi u nekom srednjem rangu, Rosal koji mi nije drag, klasicni Labello u sticku (sa SPF-on i milk&honey), no nista od toga nije napravilo niti WOW efekt, niti bilo toliko grozno da sada pisem bas o svakoj mazalici koju sam probala :D
Jos imam u planu probati Nuxe Reve de Miel lip balm, Blistex i nesto iz Apivitine ponude.

Sto Vi volite? Jesu li vam preko zime usne zahtjevnije i kako rijesavate velike probleme na usnama? Zanima li vas koji od mojih favorita?

Hvala na citanju <3


30 comments:

  1. I ja sam danas pisala o svojim mazalicama :)
    Na prvom mjestu mi je Melem!
    Lip Smacker sam gledala u Dm-u i sad mi je drago što nisam kupila :)

    http://tajcixo.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je melem vrlo los, a na usnama kao vazelin, njeguje mi kao i labello, samo sto ne mirise tako fino :D

      Delete
  2. lip smacker je takav shit da mi je jos vise isusio usnice :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, prelosi su, ne znem samo kako su uspjeli podici toliko prasine.

      Delete
  3. Meni je AlpStories isto odličan, ali meni taj miris vanilije nije sjeo, zato ću vjerojatno probati onaj od aloe ili naranče :D Baš mi se sad probava ovaj Eucerin, a ovaj Bio Beaute brate mili kolko košta, trebo bi nešto i vrijediti :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuzim te sto se mirisa tice, tako i mene neki mirisi totalno guse i uopce ne mogu proizvod koristiti, a i primjetila sam kada mi neki miris ne smeta ili mi se svidja, puno brze prestanem primjecivati osjecam li ga ili ne.
      Eucerin ima moje tople preporuke.

      Delete
  4. Imam alpStories, ali od aloe vere i baš je super. Burt's Bees mi je zakon! Labello maslaci me baš nisu oduševili, imam od kokosa i maline, iako mi je od kokosa nešto bolji. Carmex imam onaj u posudici i užasno mi smeta jer ima puno mentola, ne volim to kod balzama za usne. Slažem se da su Lip Smacker užasni, ja imam od cole i oduran je, ne mogu ga uopće koristiti. Stoji mi samo zato što je od kole, jer ju jako volim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. AlpStories je meni otkrice godine uz Eucerin, iskreno nemam potrebu vise traziti dalje neku dobru mazalicu, to je to, ali zelja je jaca haha.
      Burt's Bees su stvarno dobri, ali ja osobno volim mazati na usne deblji sloj, sto sa ovom ne uspjevam i miris manga mi nije sjeo, mozda jednom probam original :)
      Meni je isto Carmex bio dosta cudan, ali sam se navikla do granice da bi samo par sekundi osjetila peckanje i to je to.

      Delete
  5. AlpStories mi izgleda moćno, a kod njega me najviše privlači osjećaj žarenja i peckanja, zbog toga ga želim probat :D Samo što su mi mazalice za usta trenutni 'Evo ti Bog samo još jednog kupi' :/ Moram bar jedno potrošit, sad mi je na redu Labello classic koji mi je <3 ljubav. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da ambalaza mu je fantasticna, steta sto je duboko u posudici, pa ga se ne moze pokupiti usnama. Ako budes u mogucnosti, probaj.

      Delete
  6. Balzama nikad dosta, ja uglavnom na jedan potrošen kupim 5 novih. Nadam se da ću uskoro isprobati Carmex :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ih obicno imam 3-4 koja koristim, i poprilicno sam dobra pa ne kupujem dok mi ne treba, ili dok ne potrosim bar jedan :)
      Carmex je posebno iskustvo, ili ces ga voljeti ili ne, srecom ne kosta puno pa i da ti ne pase nije veliki bed.

      Delete
  7. AlpStories zvuči super! Eucerin obožavam, ovaj Bio Beaute mi nije tako loš kao tebi ali nije ništa posebno, Labello butterići su mi simpatični, pogotovo verzija od karamele koje kod nas nažalost nema

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako budes u prilici, probaj ga, meni je stvarno predivan!
      Labello od karamele zvuci divno :D

      Delete
  8. I ti si ih puno probala :) Ja sam taj Eucerin poklonila mami jer sam ih imala baš puno. Meni je Caudalie odličan, škicni ga :D Bio Beaute mi je bio okej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ove dvije godine stvarno jesam, i kriv je blog :D
      Inace ne volim eksperimentirati, pogotovo kada nadjem dobru stvar :)
      Caudalie zapisan :)

      Delete
  9. alpstories je ooodličan proizvod, oduševljena sam <3
    probaj out of aftica ili sierra bees balzame s iherba, nakon njih više nećeš tražiti balzame po drogerijama ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sierra me zanima, znam da je hvalis, a alpstories je stvarno, ali stvarno fantastican :D

      Delete
  10. Replies
    1. Mozda dodje jednom na red, ali izgubim volju kada vidim da dodje kod nas skoro 40 kn :D

      Delete
  11. Replies
    1. Nisam imala pojma da imaju balzame, a volim njihove proizvode, do sada nisam probala nista lose! Pogledat cu im ponudu svakako :)

      Delete
  12. A nooo, ja baš volim svojeg Lip Smacker Olafa :D Od Labella mi je naj Hydro Care, a Carmex mi je najdraži onaj kasični i to u tubici. Sad si me sjetila da imam i ovaj Burt's Bees negdje u torbi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sve je to individualno, neke usne su naprosto nezahtjevne, ja sam hydro care voljela u osnovnjaku :) Ali smacker mi je bio ogavno grozan, mozda ovi sto nisu iz coca cola kolekcije nisu tako grozno zasecereni?!

      Delete
  13. Oooobožavam balzame za usne :D Slažem se da je Labello po pitanju nege užas, a moj trenutni favorit je cosnature calendula (u stiku) i martina gebhardt balm (u teglici).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Citala sam pots kod tebe o mazalicama, moram priznati da ih za puno nisam cula i da su me neke zainteresirale. Nadam se da cu uspjeti probati sto vise, ne jer trebam, nego iz puke znatizelje, pa tako i neke sa tvoje liste :)

      Delete
  14. Od prikazanih sam isprobala samo Alpstories i super mi je, isto ga nanosim navečer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene su stvarno odusevili, nisam nikada dozivjela tako dobru njegu!

      Delete
  15. Odličan i iscrpan post :D Alpstories balzam bi željela isprobati, a s tvoje liste probala sam jedino Burt's Bees Nourishing i to upravo taj s mangom i nije mi jasna zaluđenosti s tim balzamima jer je meni ovaj jako loše njegovao usne i ostala sam baš razočarana :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisala sam gore, to vjerovatno ovisi jako o usnama, meni je Burt's bees dobar, njeguje, ali mi tekstura nije najdraza, ali sam probala i bolje, no od ponude u drogerijama kod nas mislim da su Burt's bees i carmex na vrhu po pitanju osjetljivih usana :)

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...