4/11/2015

NEW IN new me new shit


Ovih dana sam bila vrlo zadovoljna kupovinama, rekoh idem se pohvaliti, nisam dugo pisala new in. Pa sam pronjuskala po arhivi bloga, cisto da vidim kada je bio zadnji new in, da vam pokazem jos stogod, a kad ono, imam sto za vidjeti. Zadnji new in, ni manje ni vise nego prije cikra, skoro odokativno DEVET jebenih mjeseci.

Steta je morala biti ispravljena, prekopala ja ladice, kupatilo i stol, izvukla sve sto nije bilo pokazano na blogu, a naslo je put do mene. Bit ce ovo dug, mukotrpan post, ali stvarno zelim rijesiti to, da mogu poceti imati redovna javljanja po pitanju novina.
Razumijte me! :D

Novo je jos i to da je Nora dizajnerica bila toliko divna pa mi napravila par grafika da mogu malo redizajnirati banner, logo i te neke stvari u koje se ja razumijem k'o Mara u krivi ku*ac.
Ako ste ikada mislili sto ti dizajneri uopce rade i da svatko to moze sam doma, vjerujte mi, ne moze. Treba vam dizajner.

I tako prvi puta ove godine, pokazujem vam svasta, neke su stvari vec pri kraju i uskoro cemo ih vidjeti i u empties postu, ali eto, spomenut cu ih i kao new in.
Pokusala sam grupirati stvari, da bude lakse svima i da nema stopedest fotki.
Ajmo vidjet sto ima :D


Ocno podrucje

Balea okoloocna krema sa ekstraktom lotusa ima UV faktor, ali ne pise koliki. Za nocnu njegu nikako nije, ali je pristojna podloga za dnevnu upotrebu. Ne preporucam, i necu ponoviti kupovinu :D

Maybelline Color Tattoo crni. Bila je to cijela avantura, htjedoh kupiti permanent taupe na nekoj od akcija u Kozmu, kupila krivu nijansu, dosla zamjeniti, naravno rasprodalo se, uzela crnoga, i nasla prst u njemu. Mrzim ga :D

Sleek Vintage romance paleta, vec recenzirana, a post procitajte ovdje.

Tusevi za oci - Eveline i Essence, stari favoriti.

Maskare - Avon big eyes dobih na nagradnoj kod Nives, druga Avonova i Maybelline su sa BBD 2015, Essence multiaction koje vise nema u asortimanu kao i ove princess lash.

Kistovi sa Ebay-a - recenzija ovdje, dodala bih samo da su bijeli kistovi od pranja poslati grublji, ako to ima smisla, pa sada bockaju, najmanji bijeli pogotovo.

Ovaj odvojeni je isto sa Ebay-a, kao neka kopija 224, ali je los, raskesao se odmah nakon prvog pranja, palo je par dlacica, smrdio je kao kuga kada je dosao i lose blenda, tj skida sjenila.

Olovke za oci, obje Catrice. Bez je najtrajnija olovka ikada, ali stvarno. I kohl kajal u nijansi 180 Too cool for pool, boja predivna, ali olovka nije najpostojanija, na waterline je ja tesko nanosim, a na ocima ce se drzati pristojno sa bazom i fiksirana.

Essence kistovi - Dva za blendanje, crni dobro blenda, ali mene bocka i malo mi je velik za precizno blendanje ( a ja imam velike oci!), a ljubicasti je divan, mekad, ali je OGROMAN! Blenda doduse slabije pristojno, ali ga ja trenutno koristim za neko kvazi konturiranje.
Druga dva su kosi kistovi, dobri su, ali su dosta fleksibilni. Kod zelenog mi je zamjerka sto mu je drska kratka.

Catrice velvet mat sjenila, kao i liquid metal sjenilo su vec rijeseni. Postovi su velvet mat ovdje i liquid tu.
Golden Rose sjenilo je ulov iz Zagreba, divno je :D Bit ce post.

Femme fatale pigmenti su dobili svoj post ovdje, kao i Fyrinnae pigmenti u dva posta 1, 2 i jos jedan slijedi.



Licne stvari

Sleek rumenilo, opjevano u postu ovom.

Catrice Photo finish mi je izmedju ok i dobrog, Bourjois korektor obozavam.

Razno razne cubne mazalice, neke volim neke ne volim. Vise u ovom postu.

Ova dva sjajila, Essence i Catrice su bili dio goodie bag-a sa Sminkerica rodjendana, Essence olovke za usne su vec dobro opjevane u blogosferi, necu pisati posebno o njima. Na fotki su transparent, wish me a rose i soft berry.
Golden Rose olovka u nijansi 102, zadovoljna sam, ali su mi draze Essence olovke.

Body Soul kist za ruz je solidan, ima cvrstocu, koso rezan, kupi proizvod dobro.

Hello beauty spuzvice, imam ih nekoliko, iako u zadnje vrijeme najcesce koristim RT bockalicu.

Essence ruzevi u nijansama 03 Come Naturally i crni o kojem sam pisala tu.

Soo Glow highlighter od Essenca volim, i od cak tri hajlajtera koja imam jedini koji mi stoji :D



Njezne stvari :D

Eucerin micelarna i aquaporin active su bili dio goodie bag-a sa rodjendana Sminkerice, micelarnu volim, a krema mi je solidna, iako ne izaziva odusevljenje.

Sundance matirajuci fluid SPF 30, fino matira, sminka lijepo sjeda na njega, mirisi na plazu i ljeto :D

Alverde nocna, post ovdje.

Alpstories gel za ciscenje, post.

Olival tonik od smilja, odusevljenje i obozavanje. Ici ce post kada potrosim.

Balea Med totes meer, vec druga tuba. Volim je.

Alverde gel od gline, putno pakiranje kupljeno za probu, Sjajolika ga hvali, a ja joj vjerujem.

Balea dvofazni, jeftin, radi.


Svastara

Nivea dezic u spreju, nisam fan tih stvari u spreju, guse me, ali je vrlo ucinkovita, kada znam da cu se usmrdit k'o prase, posezem za sprejem. Mirisi puderasto, njezno.

Biobaza roll on dezic, odlican za stress free dane, mirisa sam se istinabog zasitila, drugi put kupujem bezmirisni ili nesto osvjezavajuce.

Cupko arsenal za bezdlakavost.

Calypso spuzvice kupujem u mulleru za 14-15 kn, sluze mi za skidanje maski sa lica, pored je mala silikonska stvar za umivanje, obozavam je. Pisati cu o silikonu i spuzvicama detaljnije.

Telefonske zice za kosu, muller cca 10 kn ili manje, meni su solidne, ne drze cvrsti rep, ali ja takav rep niti ne volim, kosu drzim u polupundji i za to su mi super.

Silikonsi aplikator kojeg vise nema za kupiti (ima ga ovdje, ako budete radili narudjbu, ubacite ga u kosaricu, divan je!) meni sluzi za manje vise svasta! Dok imam duge nokte s njim vadim sve kremaste proizvode iz ambalaze, znam s njim i razmazati bazu po kapcima, dobar mi je i za raditi sa kamuflazom, stvarno ovo je cudo!

Naomi Campbell At night, ponovljena kupnja, bas mi pase, svakodnevni miris, cjelogodisnji.

Ebelin blazinice, jedine koje mi pasu, koristim ih na tone.


Tjelesna njega

Tesori d'Oriente papavero del Tibet, mirisi kao raj! Steta sto u HR vise nema za kupiti i matching mazalice.

Ziaja proizvodi su sa BBD 2015, cekaju svoj red. Alpstories gel za tusiranje od nevena mirisi tako divno i cisto, kao stari sapuni, volim takve mirise, a tusralica je super, ipak presukpa za moj ukus.

Balea random tusiralica, uvijek u DM kupim neku drugu, fantasticne su za cijenu!

Balea mazalica, ima je pol kile valjda, dodje 20 kn i mirisi kao Avonov Far Away, ima suptilne zlatne sljokice, OBOZAVAM JE!!! Trece pakiranje vec trosim i planiram napraviti zalihu za nedaj boze! :D

Felce azzurra classico, ljubav, uvijek i zauvijek. Must have kod mene doma.


Gliss regenerator bez ispiranja sam uzela nakon duuugo vremena jer mi je kosa postala nepodnosljiva i neukrotiva, vrhovi su kronicno suhi, i jako se petljaju, iako mogu kosu pocesljat i bez dodatne pomoci, ipak volim spricnuti malo ovog silikona prije cesljanja. Ne znam hocu li ponoviti kupovinu.

Balea ovaj neki sampon, nije mi se svidio. Vracam se onom nekom njihovom smedjem ol nesto.

Artist ljubicasti sampon iz mullera, je ok, ali nije kao voljeni nikad prezaljeni Swartzkopf ljubicasti.

Balea sampon protiv peruti, dobar je, ali necu ponoviti kupovinu, zelim probati Alverde protiv peruti.

Alpstories sampon i regenerator od aloe vere, sampon je odlican ali mi je miris odvratan, podsjeca me na sampone koje je moja mama koristila i bas mi je grozan miris, regenerator mi je dobar, miris zanemariv.

Ulje dobiveno na BBD 2015, ljeno mi je gledat kako se zove, cudno je pod prstima, silikonasto, suho, lijepo sjedne na vrhove, mirisi po proizvodima iz frizeraja, onak fensi, svidja mi se, ali mislim da nema dugorocnu funkciju. Potrosit cu ga, pa cemo vidjeti :D

Hello beauty cetka, mrzila sam je, a sad je koristim skoro svakodnevno. I dalje mislim da je prerazvikana, ali dodje 50-ak kn, kupite-probajte.


Jos malo njezne njege

Ziaja micelarna (BBD 2015), ceka red, veselim joj se, pakiranje mi je divno, tako veselo zeleno :)

Kemigova ulja, ja bez ulja vise ne mogu! Ovdje su argan, ricinus, badem i cicak. Argan i cicak kupujem uvijek, ricinus mi se jako svidja, dok me je badem ostavio ravnodusnom, nadam se da cu do kraja bocice vidjeti neke pomake.

Biobaza nova linija sa persinom (BBD 2015) fluid i gel za umivanje. Fluid me jako zanima, ali se suzrzavam od otvaranja dok ne potrosim trenutne proizvode  da mogu krenuti na testiranje.

A kreme su takodjer sa BBD 2015, Ziaja goat's mils i Avon nutraeffects.




Lakovi

Bilo je jos lakova, ali nisam htjela stavljati lakove koji su kupljeni kao zaliha ( npr. crni maybelline i polka dots, takodjer maybelline)

Catrice (s)wimbledon, Get the blues, Essence LE the glass slipper, Maybelline 34, S.he 121/317, 121/311

Essence pixie dust, never stop dreaming, electriiiiiic, depend 397 i HM blue me

Avon Vintage boutique (BBD 2015) i ballerina (BBD 2014) i za kraj dva vrlo voljena, kvalitetna i jeftina laka koja jako cesto kupujem Wet'n'Wild Black creme i french creme.


Svasta

Kreme za ruke, Balea urea, i Ziaja Goat's milk (BBD 2015).
Kistovi sa Ebay-a, smece totalno!
Aveo odstranjivaci, obozavani i jeftini!
L'occitane krema o kojoj svi rejvaju, ne volim je, nije mi dobra.
Nuxe kremica (Sminkerica), fina, bas mi pase!
Essence sljokice (Sminkerica) i "zlicice" za swatchanje sa Ebay-a :D

OTELILA SAM SE, ali evo, gotovo, nista vam vise nisam duzna WAAA!

Hvala sto ste i ako ste uopce citali do kraja, do pola ili samo preletjeli!
Ima li nesto sto vas zanima posebno? 
Sto ste vi kupovali u zadnje vrijeme?



22 comments:

  1. wow, količinu proizvoda ne mogu ni procesuirati :) veeeeliki new in, me like sve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kad se podjeli na devet mjeseci nije velik :D

      Delete
  2. New in, new me, new shit. My jam, my motherfucking jam. <3 Krepavala san kroz cili post ali kad san vidila crni color tattoo odman san se sitila "fešte" na instagramu od prije kliko vrimena :'D Ma nu, ti piši šta god oćeš, al ja bi tila vidit koju recenziju maskare, posebno Lash Sensation na tin tvojin očima, oko moje <3. Čak me i te spužve zanimaju, sve me zanima :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ici ce i ta maskara, iako prije nje doduse vec imam pripremljenu Avon big&daring koju malo obozavam :D
      O spuzvama ne vjerujem da cu pisat, ali ako te zanima, znas gdje me mozes naci <3

      Delete
  3. Koja mi je ''muka'' bila ovo čitat :P Kemigova ulja <3 Ja ih imam valjda 8-10 vrsta doma :D Toliko su mi dobra :D I ja koristim ovaj Balein matirajući fluid, to je čudo a maltene je đabe, ja sretna :D

    Ni sama ne znam što bih od ovolikog new in-a izdvojila, pa ono, piši kak ti dođe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su dobra zbog kvalitete i zbog cinjenice da ih ima po ljekarnama u hr, nema zajebavanja, narucivanja i ostalih gluposti :D
      Mene zanima iz Mullera njihov matirajuci fluid, ono ista stvar samo njihova marka :D

      Delete
  4. koliko stvari! ne mogu se sjetiti svega s početka posta :))
    al su krasne stvari ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad devet mjeseci ne napravis post sa novinama onda ovako okupativno izgleda kao poprilicna masa :D

      Delete
  5. E to se zove New In :D Puno od ovoga i sama imam, nisam još otvorila ili sam koristila. A najviše su mi upala u oči Kemigova ulja. Moram obnovit zalihu jer trošim zadnje kapi. Bademovo mi je posebno dobro, daj mu šansu kao facijalni tretman prije spavanja ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da je bar jednom mjesecno ovak :D
      Svakako ce dobiti sansu jer ga baciti necu hehe, a argan pri kraju pa cu ga probati na duzi period kao nocnu njegu. Vidjet cemo :)

      Delete
  6. e ovo se zove new in :D
    obožavam ulja, i slažem se za bademovo, možda previše očekujem od njega ali mi uopće nije napeto, ima i puuuuno boljih :D
    morat ću probati te spužvice, uvijek ih zaboravim :/
    nekidan sam se dočepala i vlastitog (s)wibledona, prekraaaaašan je <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Argan mi je pri kraju pa ce badem dobiti svojih pet minuta, iskreno se nadam vidljivim rezultatima, iako ne znam sto ocekujem :D
      (S)wimbldon vec danima na noktima, ja sam opsjednuta, vec gledam kako mi fali bar jos pet nijansi ove boje :D

      Delete
  7. covjece koliko stvari, ne mogu niti izdvojiti koji proizvid jer ih se vise ni ne sjecam od silne kolicine :D samo znam da sam kupila isti set kistova za oci sa ebaya sa rozom drskom i svi su koma, oni bijeli bockaju, ostri su i dlake im ispadaju, a crni za blendanje linja dlake ko macka taj je rekorder u ispadanju dlaka, sve u svemu razocaranje ali za par dolara nije neki problem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su bijeli svi osim tog najmanjeg dobri, iako vise nisu mekani kao prvog dana, ali i dalje rade posao kao prvog dana, nista nije poispadalo, nista popucalo, ali to je sa kinezima uvijek tako, ne mozes biti 100% siguran u kvalitetu :D

      Delete
  8. Ajme koliko preedivnih noviteta, pasem oči na ovim slikama koliko je to sve krasno za vidjeti na okupu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja isto volim citati velike new in-ove, a kamo srece da je ovako svaki mjesec xD :D

      Delete
  9. IJOJ svega finog... gledaj kistica, gledaj Eucerina!!! IIIJOOOJ!!! <3

    Hajmo pisi recenzije! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dio toga je vec napisan (yay), dio pofotkan (woohoo), samo trebam sjest i napisat, a malo nemam vremena, pa mi se malo ne da xD ali biti ce :)

      Delete
  10. Wooow koji New In!!!
    Dakle...
    Sleek Vintage romance paleta mi je prekrasna i stalno si mislim naručiti je ili ne...
    Catrice mat sjenila mi se čine zanimljiva, ali si nekako mislim da mi ne trebaju!
    Essence princess lash više volim novu zelenu 'sestru' :)
    Essence 03 Come Naturally mi je trenutno najdraži ruž <3
    Obožavam ovu Merz masku za oči, spašava me barem dva put tjedno!
    Balea bodycreme shea butter stavljam na shoping list :)
    Obožavam zeleni Aveo, Balea Ureu...
    Ma sve u svemu, krasni noviteti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vintage romance je po meni must have, divna je stvarno i sve nijanse su kvalitetne i nosive u svim situacijama.
      Sto se catrice mat sjenila tice, iskreno, ja sam ih probala iz znatizelje i zelim jos jedno, ali malo sam razocarana jer nisu mat, nego imaju taj glow efekt, ono imaju shimmer :D
      Come naturally jos nisam iznosila kako treba, ali ta nijansa i mene jako drzi zadnje vrijeme :)
      Merz je i moja prijateljica par puta tjedno haha

      Delete
  11. Wow :D Kako volim čitati new in postove, pogotovo tako bogate divotama :D Za Olival tonik se slažem s tobom, genijalan je, a sa Sundance fluidom sam bila zadovoljna prošlo ljeto :D I to je sve što sam upamtila :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olival mi je otkrice godine, morat ce se dogoditi cudo (foreo ili paula's choice ha ha ha) da ostanem vise odusevljena, iako sumnjam :D
      Sundance mi je isto otkrice, ali cu ipak za ljeto, pa cak vec i sada morati naci nesto jace, bar 50+

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...