4/20/2015

Silikonski jastucic i spuzva za umivanje



Rijec dvje o dva mala pomagaca sa kojima zapocinjem i zavrsavam svaki dan!

Za umivanje koristim dvije stvari, jedna je to nesto silikonsko, a druga je spuzva.
Spuzvu koristim na kraju kada zelim maknuti sav proizvod sa lica, a rijetko i nikada za samo umivanje.
Silikonski jastucic koristim svakodnevno i jako mi je drag.
Nije velik i sa zadnje strane ima dio za uhvatiti ga prstima pa ga je vrlo lako drzati.
(opisivanje lvl 9000)



  Veci dio jastucica sastoji se od malenih iglicastih ispupcenja koja su vrlo tanka i mekana, ali ciste lice jako lijepo.
Ne grebu.
I drugi dio je sa kuglicama, koje su meni osobno malo grublje i rijetko ih koristim.


Ovaj jastucic je malen, ali dovoljan da se kroz pola minute s njim temeljito ocisti cijelo lice.
Radi divnu pjenu pa mi treba manje proizvoda nego kada se umivam samo rukama.

Korstim ga i za sapun na nacin da ga smocim pod vodom, istrljam sapun po tim iglicama i onda operem lice.


Moj primjerak je sa Ebay-a i placen je nesto smijesno, manje od dolara. Ne znam ima li ih po nasim drogerijama, ja nisam vidjela, ali mozda nisam gledala dovoljno dobro :D Ako znate gdje ih ima za kupiti slobodno pisite u komentarima!


Ove spuze kupujem u Mulleru, 4 komada 14 kn brand Calypso. Jako su mekane i njezne, a ostatak pjene i proizvoda sa lica kupe bez problema.  Traju oko mjesec dana. Nakon koristenja ih dobro isperem i stavim susiti na susilo da mokra dodiruje sto manju povrsinu dok se ne osusi.
kada pocne gubiti oblik ju bacam, iako sad kad malo bolje razmislim, definitivno bi mogla posluziti za nail art :D


Iskreno nemam vise nista za reci, jastucic za umivanje, spuzva za uklanjanje proizvoda i to je to :D

A Misha sa Crossin Beauty je o identicnim proizvodima takodjer napisala post koji mozete procitati ovdje.

Imate li vi pomagace za ciscenje lica?

28 comments:

  1. E baš sam gledala ovo na ebayu da naručim :D Čini mi se odlično za moje pore :D No da, ne bacaj spužve, bile bi idealne za nail art, pogotovo sa tim širim hm prazninama (valjda) u sebi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidjet cemo, za sada najvise koristim makeup spuzvice za nail art, one za sudje se znaju raspadat pa napraviti sranje :D

      Delete
  2. Kupila sam nešto slično ovom silikonskom čudu u DMu u Austriji, samo ja ga ja platila 3-4 eura. i Oke mi je, a ineča izgleda potpuno isto ko i ovo tvoje, samo je tamno roza. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je to sto se pojavljuje po blogosferi od ebelina, nije ovako proziran nego mu je boja "opaque" :D
      Nadam se da ce i na balkanse dm-ove doci ovi mali jastucici.

      Delete
  3. ja sam moj kupila iz avonovog kataloga, povremeno ga imaju, a znam da ga drži i dm u austriji. volim ovaj silikonski jastučić, i stvarno mi je dobro došao.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je zgodna stvarcica, a opet radi posao fantasticno :)

      Delete
  4. Baš evo već cca 2 tjedna kotistim isti silikonski "ribač" kak ga ja zovem. Moj je samo žuti, isto s eBaya. Odličan mi je, svakako preporuka za naručiti svima koji nemaju ništa slično :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se, ostavlja osjecaj dobro ociscenog lica :)

      Delete
  5. Silikonski jastučić je baš slatki :) Vidjela sam ga jučer na još jednom blogu i odmah ga poželjela :D Uglavnom, dobro bi došao i za čišćenje kistova, tak mi se nekak čini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno mi to nije palo na pamet, ali zvuci izvedivo :D Kada budem uzela novi, sa starim cu probati prati kistove :D

      Delete
  6. Nisam vidjela ništa slično kod nas, sad vidim da je netko napisao da ih zna biti u Avonu i idem odmah zvati kolegicu :D Baš mi se sviđa i izgled i opis ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se isto cini da ga nema kod nas, ali ako ima u Avonu, to je dosta lako za nabaviti :)

      Delete
  7. Čini mi se da sam nešto slično ovom silikonskom vidjela na jednom srpskom blogu, jastučić je valjda iz Dm-a (njihovog pretpostavljam :D). Odavno planiram baciti oko u ovim Dm-ovima ovdje, ali zaboravljam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je, pojavljuje se po blogosferi taj ebelin jastucic, ali ga ja kod nas nisam vidjela, valjda iz njemackog/austrijskog dm-a?

      Delete
  8. Da li imam pomagače? Hmmm clarisonic, visapur, braun, 3-4 spužvice i 2 četke a mislim da mi treba i ovaj silikonski jastučić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ne treba ti :D Iako je vrlo zgodan za put, hm, mozda ti onda ipak treba? ;)

      Delete
  9. Nemam niti jedan takav pomagač i treba mi opako. :D Nadam se da ima di kod nas za kupit jer ne volim online naručivat... :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno ne znam, znam da po blogosferi vidjam ebelin jastucice, ali ih kod nas nisam vidjela za kupiti, pa pretpostavljam da su iz njemacke ili austrije :/ a evo cure govore da ih ima i u avonovim katalozima, pa mozda da probas pogledati tamo :)

      Delete
  10. kak se taj jastučić zove na ebayu da ga mogu naći? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam trazila pod ovim : silicone facial pad i ima ih razlicitih vrsta, boja :)

      Delete
  11. Bacam se u potragu za silikonskim jastučićem! :)

    ReplyDelete
  12. Cula sam puno toga o toj silicone facial pad :D Mogla bi probati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za te novce, nije steta probati :)

      Delete
  13. Ovaj jastučić looks so nice :D Ja imam jednu rukavicu za "nježni dnevni piling", osim te rukavice iman ruke ahahhahah. Ah, sometimes even I think I'm stupid :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imas ruke XD XD XD imam i ja ruke, ali nisu ni do koljena jastucicu :D

      Delete
  14. imam četku, i moram priznati da sam oduševljena, premda sam ispočetka bila jaaaako skeptična :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ista stvar, a sada ju nebi mjenjala :D

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...