5/31/2015

Catrice Absolute Matt eyeshadow palette



Danas cu vam pisati o ovoj malenoj i vrlo prakticnoj paletici, Absolute Matt od Catrice-a.

Mene je ova paleta privukla iz dva razloga, jeftina je i sadrzi 6 neutralnih mat sjenila koja meni u kolekciji ocajno fale.
Iskoristila sam jednu od Kozmo vikend akcija i piknula je po 40% nizoj cijeni, a u regularnoj prodaji cijena joj je 39,90 ako se ne varam. Iako za 40 kuna mozda i nije najisplativija, ako g=je usporedimo sa MUR paletama u kojima je duplo vise grama i sjenila, na akciji ju vrijedi kupiti.


Ambalaza je u nekom srednjem rangu, nije "jeftina", ali nema ni osjecaj luksuza. Uz paletu dolazi i maleni kistic, s jedne strane je spuzvasti aplikator dok je sa druge strane kistic koji se meni linja poprilicno, pa i nije nesto iskoristiv, ali za one zlu netrebalo situacije sve moze posluziti.

Otvara se srenje lako, necete polomiti nokat, ali nece se niti sama otvoriti ako ju nosite sa sobom.


Ovo je poledjina palete, ima prijedlog kako postici mat look, no naravno mogucnosti su bezbrojne.

Paleta ima 6g, dakle gram po sjenilu. Rok trajanja koji je naznacen na ambalazi je 12 mjeseci od dana otvaranja.

INGREDIENTS:

SHADE I / II
ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, MICA, TALC, NYLON-12, OCTYLDODECANOL, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, DIMETHICONE, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, CHAMOMILA RECUTITA (MATRICARIA) FLOWER OIL, PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, MAY CONTAIN: CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES).
SHADE I / II
ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, MICA, TALC, NYLON-12, OCTYLDODECANOL, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, DIMETHICONE, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, CHAMOMILA RECUTITA (MATRICARIA) FLOWER OIL, PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, MAY CONTAIN: CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES).
SHADE III / IV / VI
TALC, MICA, MAGNESIUM STEARATE, DIMETHICONE, CAPRYLIC /CAPRIC TRIGLYCERIDE, ALUMINA, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, SILICA, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE). 
SHADE V
ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, MICA, TALC, NYLON-12, OCTYLDODECANOL, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, DIMETHICONE, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, CHAMOMILA RECUTITA (MATRICARIA) FLOWER OIL, PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL, ALUMINA, SILICA, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


A sada swatchevi! Po mom skromnom misljenju tri sjenila su toplijeg i tri hladnijeg podtona, no manje vise sva su u nekoj zlatnoj neutralnoj sredini.

Pri aplikaciji se truse, onako srednje, ja sam imala malo nereda ispod ociju. Blendaju se jako lijepo, nadogradjuju takodjer, sto se toga tice stvarno sam bez zamjerki, na ocima se divno ponasaju.

Kada sam ih swatchala, na prvu sam bila razocarana sa prve tri nijanse, ne znam sto sam ocekivala, ali je to meni djelovalo nepigmentirano. A kada sam ih nanosila na oci sasvim druga prica, pigmentirana su taman, i nece se dogoditi da pretjerate, sto meni cesto sa nude nijansama zna biti problem :D

Usudila bih se reci da se na ocima ponasaju bolje/lijepse nego na ruci.

Fotke su radjene na prirodnom svjetlu, a kao bazu koristila sam ArtDeco, koja je samo sjena novoj Catrice bazi!









I jedan look koji sam kreirala sa ovom paleticom :)



Da zakljucimo, meni je ova paleta dosla kao narucena i jako sam zadovoljna. Trajnost, pigmentiranost i blendanje su odlicni, Nadogradjuje se sa lakocom, a vjerujem da ce boje u paleti odgovarati svim tonovima koze.
Trusenja ima, ali nije katastrofalno.

Za cijenu od 40 kuna, ova paleta je i vise nego dobra, 6 mat sjenila, dostupna u skoro svim drogerijama, stvarno nemam zamjerki!
Svakako ima moje preporuke!

Imate li vi koju paletu od Catrice-a? Koja vam je najdraza nude mat paleta?

Hvala vam na citanju <3

18 comments:

  1. STAVILA SI BLOGOOOO <3
    dobra je paleta. iako, znaš šta... nebum je kupla. pikiram neki inglot, kiko ili možda čak MUG, da si riješim jednu veliku 20tak komada paletu... ono, polu-profi, kao... level up, i to :D
    E da, baza je vrh, zar ne? Nemoš vjerovat kako su se iskupili za onaj fail <3 velim ti, bolja mi je od urban decay baze, a mislila sam da je to nemoguće za manje pare. Štoviše, dapače!
    Lijepa si, jako <3 koraljac ti je bome krasno sjeo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam vise mogla gledati ono smece staro, pa je jedno vrijeme bilo prazno, pa me bacalo u ocaj, na kraju sam stavila ovaj, i tirkizno, kao ljetni djir lol :D Znas da ga obozavam ^_^
      Totalno te kuzim, meni iskreno treba neutralnih jenila jer ih nemam, uopce, ni mat, ni simerastih, ono nemam :O
      Nije sve sto trebam, ali sluzi i dobra je.
      Sto se inglotovih sjenila tice, girly mi je pricala da nije bas bila zadovoljna njihovim mat sjenilima, a kostala su ju poprilicno, pa mene osobno ne privlace previse, iako bi se u njihovim "obojanim" sjenilima valjala :D

      Baza je nesto najbolje sto mi se u zadnje dvije godine dogodilo, bez imalo pretjerovanja!
      Ty bejb <3

      Delete
  2. ČIM JE VIDIM KUPIT ĆU JE!!! PALA SAM NA SVE MAT BOJE.. A BAZU NIKKAO DA VIDIM... NIĐE JE U ČITAVOJ DRŽAVI!!!!! :DDDDD

    XDDDDDDDDDDDD

    MA PRELIJEPA SI!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bazu preporucujem, ali ono, na najjace, a ovu paleticu takodjer ako ti fali mat nijansi, ali ako imas ovaj raspon boja, mislim da nije nuzna :D

      <3

      Delete
  3. Kako si ti meni lijepaaa. Predivne crte lica i tako neobična, lijepa boja očiju (a moram priznat da sam jedna od onih koja rijetko primjećuje boje očiju). Mogla bih te danima gledat u nekom "ne-stalkerskom" smislu. :D
    A što se tiče paletice, jako mi se sviđaju nijanse i mislim da bi dobro došle svakome ko ne želi kupovati preko neta, a trebaju mu mat sjenila. Imam Catrice Nude paletu, ali ju baš i ne koristim jer se jaako trusi. :/ Baš ću vidjet ima li neka od frendica ovu da ju isprobam. :)
    I sad mi je malo neugodno zbog girl crush komentara, ali nisam mogla odoljet. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajme hvala ti puno <3 Obicno u ovakvim situacijama ne znam sto reci i ovaj komentar definitivno potvrdjuje to :D
      Paleta je super za pocetnike, pogotovo jer su sve nijanse mat, nije skupa i dostupna je. Ali za cure/djevojke koje vec imaju neku vecu kolekciju sjenila, mislim da nije neophodna. Ako imas priliku probati, probaj, meni se trusi, ali ne toliko da ju ne koristim :)

      Nista neugodno, meni je bas drago sto si opustena :)

      Delete
  4. Lajkala sam već sliku looka na Instagramu, ali toliko je dobar da moram i ovdje pohvaliti i da, totalno ću ga danas pokušati iskopirati :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Tegaj na instagramu ako bude rekreacija!

      Delete
  5. Lijepe su nijanse, ali pošto imam već hrpetinu istih/sličnih, preskačem ju. Namjerila sam se na neku živahniju, hoću žutu, plavu, zelenu.. ako znaš koju takvu, viči! :D I da, prekrasna si, oduševljena sam tvojom bojom kose!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je pocetnicka paleta sa vrlo pristojnom kvalitetom sjenila, ali slazem se da nema potrebe za kupovinom ako u kolekciji vec postoje ovakve nijanse, ja eto nisam imala mat sjenila i ovo je bila moja slamka spasa dok ne odlucim investirati u neka "ozbiljnija" mat sjenila :)
      Sto se sarenih paleta tice, sleek, makeup revolution, sugarpill... :D
      Hvala ti <3

      Delete
  6. Paleta je lijepa, al mene je zasjenila ova tvoja slika :-O Prelijepa si !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mala paleta sa puno mogucnosti :) Hvala ti <3

      Delete
  7. Sve sam rekla tamo ispod slike za tvoje poziranje, ali i ova paletica mi se čini odličnom :D Makar sad ništa ne može nadmašiti moju Katicu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej, svaki put kad imam neku jebacku fotku, sjetim se onog meme-a barbikama me on instagram i in person lololol :D
      Ma katica na najjace, ali ova paletica je definitivno prava stvar za dobre temelje :)

      Delete
  8. Look mi je zakon, ali me paleta ne privlači jer sam se već naviknula na neka "jača" sjenila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo definitivno nije paleta za cure koje vec imaju pravu kolekciju, slazem se, ali da je vrlo dobra za pocetke, stvarno jest :)

      Delete
  9. krasan look, Martina još krasnija *.*
    nude sjenila nikad dovoljno... barem se meni tako čini, premda ih zbilja imam, ali kvragu, šta je još jedna paletica ;)
    moram priznati da većinom posežem za njihovom nude paleticom, zgodno su mi složena sjenila i premda su većina shimmerasta ja ih isto volim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Zana <3

      Cujes, ako te svrbi, kupi, ne kosta puno, ali ako imas mat sjenila kojima si zadovoljna, mislim da nije neophodna :D
      Mene nekako vise privlaci njihova rose paletica, ali vidjet cemo, evo dolazi kozmo vikend akcija, tko zna s cime cu doma hehe

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...