5/09/2015

George #Indigo Dazzle



Danas vam pricam o jednom lijepom lakcu koji je na zalost dostupan samo u UK.

Kao sto sam vec napisala George lakovi su dostupni samo u UK, u ASDA lancima trgovina i dodju samo funtu.
Za te novce dobivate 5 ml proizvoda. Na bocici je naznacen i rok trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja, ali svi znamo kako to ide sa lakovima ;)





Indigo Dazzle je rekla bih duo chrome, baza mu je skoro crna, ako ne i crna i prepun je plavog simmera koji pod odredjenim kutom poprima ljubicastu boju. Tragovi mazanja su vidljivi vise na fotografijama nego uzivo.



Maze se ujednaceno, susi se prosjecno brzo. Kada je suh nije previse sjajan, tako da definitivno benefitira od top coata.





Kako je lak jako taman, a opet prepun simerastim cesticama, crte od kista su zanemarive i ne bodu u oci. 
Ovo je jedan od drazih plavaca u mojoj kolekciji. Slaba sam na plave, skoro pa crne lakove :)

Kakve skoropacrne lakove vi volite?

Hvala na citanju <3

13 comments:

  1. Skoropacrne crvene lakove :D OPI German-Icure mi je najdraži takav u kolekciji :D Ali jako volim i skoropacrne ljubičaste <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos nisam otkrila druge skoropacrne :D Ali po slikama navedeni malac izgleda odlicno :D

      Delete
  2. Bas je dobar! :) Mnogo su ti lepi nokti. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daa, dragulj za funtu :) Hvala ti :*

      Delete
  3. I ja sam slaba na plavce i imam ih uvjerljivo najviše, ali i ovaj ne bi bio na odmet, samo da ga imam gdje uzeti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prava je steta sto su dostupni samo u UK, imaju divnih boja. Kod mene plavci tek dolaze na svoje :D

      Delete
  4. Hello George :)
    I ne zekaj, nokti su ti super, ok, nisu dugi ali su svi jednaki i krasno oblikovani <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taman poslje ovog posta je prostak dobio po rubnoj strani, nisam ih imala srca skratiti, oblikovala sam ih ovalno, grozni su hahaha :D

      Delete
  5. Lepotan :) Ja volim sve skoropacrne nijanse, konkretno plavac ovog tipa koji mi je omiljen je Maybelline Colorama 103 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod nas je nekako slaba ponuda maybellin-a, ili ne gledam dovoljno dobro. Ima jedan njihov, indigo/ljubicast, ali vrlo taman, nisam ga jos uzela, ali neda mi mira :D
      Meni je dugo godina bio omiljen i obozavan manhattan 710t ali ga nema vec dugo u prodaji.

      Delete
  6. krasan je, i sama jako volim tamnoplave lakove :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su tamno plavi lakovi najdraza zamjena crnim lakovima :D Kad bi tamni lak, ali da nije crn, pa da na suncu otkrije svu svoju ljepotu, nema boljeg!

      Delete
  7. Wooow, I love it! Enjoy the weekend honey!

    I invite you to join my worldwide giveaways:
    Jexshop 10$ gift card & Polka dots dress

    If you want to follow each other, please follow me and I'll do the same:
    My blog | Bloglovin | Facebook

    (っ◕‿◕)っ♥

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...