5/16/2015

Kiss my Face SPF 50


Danas vam pisem o ovoj kremi za suncanje koju sam koristila proslo ljeto. Kupila sam ju nakon hvalospjeva kod Voodoo.




Ovu kremu narucila sam sa iHerb-a i platila je 10-ak dolara, ne sjecam se vise tocno.
Dolazi u kolicini od 59 ml (2 fl.oz.), a meni je ta kolicina bila dovoljna za 2 mjeseca svakodnevnog koristenja (2-3x na dan).




Aktivni sastojci su avobenzone 3%, homosalate 6%, octinoxate 7,5%, octisalate 5% i zinc oxide 2,5%


Tekstura joj je vise vodenasto/kremasta, ima vrlo ugodan miris koji nije tipican za kreme za suncanje, rekla bih da je vise "herbal". Upija se instantno brzo, ne ostavlja bijeli trag i nije teska na licu.

Jedina zamjerka po meni je ta da su mi od nje oci suzile strahovito, dakle morala sam jako dobro paziti da ju ne nanosim previse blizu ociju jer bi peckala. Iako nikada nebi fizicki doticala oko, niti usla u oko, grizla me za oci, sto je rezultiralo suzicama :D



Lista ostalih sastojaka:


Lice nakon koristenja nije suho, pore nisu zacepljene. Ova krema je stvarno jedno malo cudo u tubici. Za desetak dolara stvarno je krema vrijedna paznje i definitivno ima moju preporuku. 

Koju kremu i sa kolikim zastitnim faktorom vi koristite?

11 comments:

  1. Ja koristim sun dance iz dm-a ima spf 50 hehe moram toliki jer sam bas blijeda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam puno na suncu, iako lako tamnim koristim visoki spf uvijek :)

      Delete
  2. ovo ću si zabilježiti za kupnju pri idućoj posjeti iherbu, zvuči super :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno vrijedi probati, a cijena je po meni i vise nego dobra za ovako dobar proizvod.

      Delete
  3. šta nije da su avobenzon i octinoxate kemijski filteri koji se pobijaju kada su u istoj kremi? O.o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno se u sastav jako slabo razumijem, malo sam citala nakon tvog komentara po netu o tome, ali nisam nista pametnija, jedni kazu da se pobijaju drugi da ne, pa ustvari stvarno ne znam :/
      Ja sam je kupila na preporuku djevojke kojoj vjerujem i bila sam zadovoljna, iako mi zna par puta u ljeti proci kroz glavu koliko je uopce korisno mackati se raznim kemijama da se zastitimo od Sunca koje nam je ustvari vrlo korisno, no onda opet s druge strane, uzrokuje i svakakva sranja.
      Sto se sastava tice, mislim da je ipak stvar osobnog odabira, ako si na strani misljenika da se ovi filteri pobijaju mozda onda bolje preskociti navedenu kremicu :)

      Delete
  4. Morat ću pogledati ovu kremic kod iduće narudžbe s iHerba :D Zimi koristim dnevne kreme s faktorom od 8 do 12, a kad zatopli od 30 do 50 :D Ljeti su mi najdraže bb ili cc kreme :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam na moru pa se rano pocnem mackati visokim faktorima, a u ljeti ispod 50+ nikako :D
      Zimi cak znam i biti grozna pa ne koristiti spf uopce :D :D :D

      Delete
  5. Nisam nikada koristila kreme s tako visokim SPF, ali zvuči zanimljivo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super je za ljeto, pogotovo jer ima tako visoki spf, a nije ni malo teska :)

      Delete
    2. Super je za ljeto, pogotovo jer ima tako visoki spf, a nije ni malo teska :)

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...