5/02/2015

LOTD Azzurro estate



Ne znam sto se dogodilo, ali u zadnje vrijeme sam opsjednuta tirkiznim, plavim i zuto zelenim na ocima, a na usnama preferiram koraljne i peachy nijanse.

Da mi je netko rekao da cu biti zaludjena ovim bojama iskreno bi ga smatrala ludim. Ja i peachy? Ni mrtva :D

A sada vec pet dana slazem WL sa koraljcima i breskvicama #ZeneiLogika







Dlakave zene svijeta, kako rijesavate dlakustine na licu? Vec me neko vrijeme frustriraju, iskreno, ne smetaju mi dok ne nosim sminku, ali kada nanesem podlogu izgleda tako cakey, dok je stvarnost da su to samo dlake. Haha, sad kad to kazem, bilo bi mi draze da fanglom (zidarska grabilica, po hrvacki) nanosim puder, to bi znacilo samo da se ne znam sminkati, a ovako sam bradata zena :D



Po ocima uvijek neke mucice, kao i uvijek. Divim se zenama koje to odrade perfektno i cisto, meni se stalno zavlace neka sranja u trepavice, u kut oka, nikada mi oko ne izgleda cisto, a umivam se redovito :D
Ocito nikada necu savladati taj dio zensvenosti, ne znam. Postoji li tajna? Klan? Uputite me ;)





Koristeni proizvodi:

FACE

Catrice Photo Finish - 010
Catrice Camouflage cream - 010
Catrice Defining Blush - 040 Think Pink

EYES

ArtDeco Eyeshadow Base
Nyx Jumbo eye pencil - Milk
120 eyeshadow palette
Essence liquid ink eyeliner
Wet n Wild black eyeliner pencil (waterline)
BeautyUK Amazon palette (eyeliner, for eyebrows)
Max Factor 2000 calorie mascara

LIPS


Essence Stay Matt lip cream - 01 Velvet Rose



Sto se usana tice, tako sam zeljela taj tekuci ruz, najljepsa prljavo roza nijansa, ali na meni jednostavno izgleda skoropanarancasto :D





Nekako mi se cini malo monotono pokazati samo look, razmisljala sam pokusati fotkati step by step. Sto vi kazete na tu ideju?
Nisam apsolutno nikakav ekspert u sminkanju, ali i meni je osobno ljepse vidjeti kako se razvija situacija :D

Kako vam se svidja ova kombinacija oci/usne?
Hvala na citanju <3


22 comments:

  1. Odlicno je! Jako volim tvoj stil sminkanja. Skroz je po mom ukusu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Skuzila sam i po tvom povremenom eksperimentiranju da si kao i ja sklona bojama.

      Delete
  2. Predivno <3 I odlično ti stoji peachy boja na usnama :D To ti je kao kod mene, svi trendovi te udare tek kasnije, kada se najmanje nadaš :P

    I da kako ja rješavam problem sa krmeljima i to xD Poslikam izbliza oko, vidim dal ima grešaka i gdje i onda ispravim, vadim krmelje, popravljam waterline i tako, al nikada nije savršeno :D A za bradu, suosjećam xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam jos u polusoku od promjene boje na usnama :D
      Uopce ne sumnjam da ce me pokositi svi trendovi, samo je pitanje kada haha

      Joj ja nekad tako nema zivaca, non stop pofotkaj, obrisi, i stalno u krug XD

      Delete
  3. Ja sam definitivno za step-by-step! Volim takve postove :D Ne vidim ja tu puno mucica, nemoj da moram slati svoje :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. trudit cu se raditi step by step svakako :)

      Delete
  4. Znamo mi Hrvati šta je fangla. :D
    Ah te dlake... znam ja to, jaaako dobro. A najviše me smetaju brkovi. Nemam crne dlake, ali kad stavim crveni ili tako neki ruž kao da mi pocrne. Ne znam. Nikako da se odlučim na tu depilaciju, malo me strah budućnosti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kameleonske dlake :D znam o cem pricas, a jebiga, ja ih povoskam, ali opet ni to nije trajno rijesenje.

      Delete
  5. Ne vidim ja tu nikakve mucice, meni to izgleda predivno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma te makro fotke su grozne, vidi se BAS sve! :D

      Delete
  6. tirkizna uvijek bila i bit će najljepša spring color..na očima uvijek prolazi, iako me zanima kako bi i ruž izgledao :) -ako postoji, vjerojatno iima nix (macaroon collection) i lime crime. Svi tvoji look-ovi su odlični, i nemaš se šta uzbuđivat oko neurednosti trepavica, uvijek se dogodi nered na faci :) bilo bi super kad bi postepeno fotkala proces šminkanja, but who has time fo' that?? radije baci video :DDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram se sloziti, ja ju eto otkrivam poprilicno kasno, ali imam osjecaj da cu nadoknaditi to ovo ljeto :)
      Ima tirkiznih ruzeva koliko hoces (Melt, Nyx, Pretty Zombie Cosmetics, Fyrinnae, Jeffree Star...)
      Sto se tice tutorijala, rado bi se bavila videom, ali fotic koji imam ne snima, a video kamerica je iz prahistorije, kvaliteta videa je vrlo losa. Nadam se da ce na jesen pasti kupovina nove foto makine, pa mozda krenu i videi :)

      Delete
  7. Odličan look, baš mi se sviđa :)

    ReplyDelete
  8. Prelepo je. :)
    Ja ne bih znala ni upola ovako da našminkam oči, svaka čast stvarno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do prije godinu dana nisam ni ja znala, a kada vidim talentirane cure kako to rade, skuzim da imam ja jos puno toga za uciti, tako da samo vjezba i trud :)

      Delete
  9. krasne bojice, i kako ti samo dobro stoje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad su lijepe boje odmah dobro stoje :D

      Delete
  10. prekrasan look i odličan odabir boja :)

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...