6/13/2015

Golden Rose Velvet Matte Lipstick #24


Nije mi trebalo puno nagovaranja da kupim ovaj ruz nakon sto je Sjajolika objavila post sa omiljenim koraljcima. A o ovoj liniji ionako citam samo najbolje.  Necu skrivati odusevljenje, vec cu sa vama samo podjeliti tehnikalije i swatcheve. Ruz je pregenijalan, sto da vam kazem :D


Ambalaza mi se osobno ne svidja, ustvari, ambalaza je cist ok, boja mi se ne svidja, ali to ionako nije neki relevantan faktor, zar ne?

Za 39,90 kn dobit cete ovog malca, dolazi kao sto vidite u foliji na kojoj su ispisani sastojci.

Nisam sigurna varira li od mjesta do mjesta gdje kupujete Golden Rose proizvode, ali ja neke ruzeve dobijem u kutijici, a neke u foliji?! Iako, i to je nebitno. Nisam nikada imala nosa iskustva kakva se svakodnevno mogu vidjeti po drogerijama. Njihova prodajna mjesta su meni super, testeri svega, a kada hoces kupiti, teta ti u ruku daje zapakiran, nov proizvod. Sjedi pet!


Za gore vec navedenu cijenu dobiti cete 4,2 g (0.15oz) proizvoda koji valja potrositi unutar 24 mjeseca od dana otvaranja.

Listu sastojaka ne mogu naci nigdje, a svoju foliju na kojoj je bila navedena sam odavno bacila, nemojte mi uzeti za zlo. :D


Ruz je divne mazivosti, mat finisa, na usnama izuzetno ugodan i trajan. Meni prezivljava obroke i pica, uz manji popravak nakon par sati nosenja. Ne curi u sitne borice oko usana, niti zahtjeva olovku za usne. Stvarno je vrlo nezahtjevan za nosenje, iako radi vrlo specificne boje posezem za kistom dok ga nanosim.


Znam da je stvar osobnog ukusa, no ja ovakve vrhove ruzeva ne volim, vise preferiram klasicno rezani vrh. (Iako moram priznati da ovaj obli tako divno sjedne na usne :D :D :D).


Swatch na dnevnom svjetlu, ima dosta narancaste u sebi, i mene je iznenadilo koliko je ustvari svjetla nijansa (ja sam ocekivala crvenu sa primjesom narancaste).


Cisto usporedbe radi, pored dva crvendaca.


I jedna turbo kezual fotka, onako, da imate osjecaj kako izgleda na licu :D
Zanemarite nered oko mene, preljeno mi je bilo rezati fotku (to oko mene je kreativni nered, kao sto mozete vidjeti, ja sam jako kreativna :D), a i sminkati se, dabome haha.


Da skratim ovaj esej o samo jednom ruzu, obozavam ga, divan je, ova linija je san snova, na listi za kupovinu stoje jos neke nijanse, a ako vas zanimaju swatchevi svih nijansi iz ove linije skoknite do blogokolegicarice Makeup Arena.

Koristite li GR ruzeve? Koja vam je najdraza nijansa ruza ljeti?

Hvala na citanju <3

2 comments:

  1. Divno, divno, divno, što drugo reći?? :D Priželjkujem ga, ali ću prvo škicnuti tester da vidim kako bi izgledao na mojoj puti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas je divan :D Mislim da ce i tebi stajati jako dobro, bas je nijansa za nas zute :D

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...