6/30/2015

I heart Makeup # I heart Chocolate palette review






Danas vam napokon donosim swatcheve i dojmove o ovoj I <3 Makeup I Heart Chocolate paleti koju sam dobila na recenziju od Pink Panda.
Spoiler odmah na pocetk, ali ja ovu paletu obozavam :D Trebala su mi puna dva dana da je zavolim.

Za razliku od Makeup Revolution Matte Brights o kojoj sam pisala ovdje, I heart Chocolate ima osjetno bolju teksturu sjenila, mat sjenila su puterasta, mekana, ne "betoniraju se" (procitajte recenziju brights mattes).

Sad kada smo to skinuli s uma, krenimo na bitne stvari.





Od svih paleta kojih posjedujem, muskarcu u kuci ova ambalaza je najlijepsa, onda znate koliko je neobicna kada je i muzjak primjeti.

Plastika je solidne cvrstoce, iako se osjeti da se ne radi o luksuznom proizvodu.
Unutar palete nalazi se veliko ogledalo, dvostrani spuzvasti aplikator i 16 sjenila razlicitih zavrsnica.

Poklopac sa ogledalom ne pada od tezine, pa ga mozete koristiti kao ogledalo za sminkanje. Vrlo pohvalno.

Nijanse koje moram posebno istaknuti i pohvaliti su One more piece, Stolen chocolate, Thank friday i Pleasure girl. Sve cetiri su mat i toliko divne teksture, predivne same za sebe ili kao tranzicijske nijanse.

Kao velika razocaranja moram izdvojiti Meet chocolate i Unforgivable u drugom redu. Meet chocolate je slabo pigmentirana, ali je boja koju osobno ne preferiram na ocima pa mi ne smeta, ali sam od Unforgivable ocekivala vecu pigmentaciju i jednako puterastu teksturu kakva je prisutra u ostatku palete, a dobila sam los, neujednacen nanos i osrednje zalosnu pigmentaciju.

Shimmeraste nijanse su sve od reda odlicne, ponasaju se divno na kapcima, a ako ih nanosite prstima mozete postici i divan jednolican metallic efekt.

Trusenja ima, kod shimmerastih nijansi to nekako podrazumjevam pod normalno, ali prisutno je i kod mat nijansi.




Sjenila su teska ukupno 22 g i imaju rok trajanja 12 mjeseci od dana otvaranja.

INGREDIENTS: Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate,  Polybutene, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben [+/- CI 77891, CI 77492, CI 77499, CI 15850, CI 16035, CI 42090, CI 77742, CI 77510, CI 77007, CI 19140, CI 15985, C[45410]




Swatchevi su na ArtDeco bazi,  fotkano na suncu.

Necu opisivati detaljno svaku nijansu, mislim da se vidi poprilicno dobro na fotkama boja i tekstura.

PRVI RED






DRUGI RED









TRECI RED










Ova paleta me odusevila na prvu, i koristim je gotovo svakodnevno. Svakako me ohrabrila da ponovim kupovinu i sa liste zelja skinem jos koju "dupe" paletu koju MUR ima u svojoj ponudi, a mislim da ce slijedeca biti Death by Chocolate.


Za cijenu od 82,90 dobiti cete paletu s kojom je vrlo lako raditi, pigmentacija je odlicna, tekstura sjenila meka i puterasta, a raspon boja je idealan.
Mislim da ova cijena nije previsoka, pogotovo ako usporedimo da bi dvije Catrice palete platili isto toliko, a dobili bi brojcano manje sjenila.

Jedina zamjerka po meni ide parabenima u sastavu.

I heart Chocolate paleta dostupna je na Pink Panda kao i na novootvorenoj Makeup Revolution stranici  na kojoj jos danas mozete iskoristiti 17% popusta sa kodom BLOG17.

  

Za kraj moram spomenuti jos par sitnica koje su mi bile super. Kutijica u kojoj paleta dolazi na poledjini ima fotografski prikaz svih nijansi, pa ako kojim slucajem volite svoje palete drzati u originalnim kutijama, ova stvar ce vam olaksati zivot, a druga stvar je miris palete. Nije cokoladan, ali je svakako slatkasto ugodan, i posnjofkam je svaki put kada je otvorim :D

Imate li vi neku od ovih  cokoladnih paleta? 



12 comments:

  1. E pa sad stvarno :D Škicam ju dugo i mislim da će to bit to, na plaći ću ju morati kupiti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije skupa za to sto nudi, a opet, imas katicu, pa ti nije neophodna, ali kada su nove stvari tako slatke, kako odoljeti kupovini, zar ne? :D :D

      Delete
  2. NEĆU VIŠE PALETA KMEEEE dosta mi ih je više nijednu ne uspijevam isprobat kak se spada, ovo je mučenje... Mjerkam je otkad ju je Variola koristila u 158475 lookova, i totalno mi se čini kao jedna od onih "ultimativnih" paleta, ono, imaš tu i ne treba ti nijedna više, samo što ih ja imam preko 10, i još duplo toliko mono sjenila, kremastih sjenila, pigmenata, olovaka i ono... OVERKILL, eto što. Al znam da ću i dalje kupovat palete. I ovu ću imat kad tad. Odlično su swočevi ispali. A sad daj neki nude neutralni čokoladni luk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi se komotno moglo naparviti *sve sto mi treba* kolekciju sa ovim paletama, a sto se tice kolekcije, huh, ja jos nisam na "imam previse sminke", ali vec neko vrijeme me opere osjecaj 'ne treba mi, imam dovoljno'
      Sto da ti kazem, znas da je dobra kada Blanka voli :D

      Ici ce look, jednom kada budem imala vremena za proper fotoshuting :)

      Delete
  3. I Heart Chocolate paletice su mi predivne :D Volim tvoje recenzije paleta jer se uvijek potrudiš oko fotografija da je stvarno gušt gledati te divne nijanse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su isto predivne, i udomiti cu barem jos jednu :D Drago mi je da ti se svidjaju fotke, trudim se da bude lijepo i pregledno i da se uvijek vidi sto je bolje moguce, jer su i meni takve stvari bitne dok trazim recenzije :)

      Delete
  4. Imam ovu paletu i prezadovoljna sam bojama i kvalitetom sjenila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bez pretjerivanja, stvarno je super :)

      Delete
  5. znaš ti koliko se ja već lomim dal' da uzmem ovu paletu ili ne!? s jedne strane - zbilja mi ne treba još jedna paleta, a s druge - ma mislim, samo kad vidim tu čokoladu gotova sam ;) predobro izgleda <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene isto privlaci jos jedna cokolada, ona tamnija, a ista stvar, nije da mi treba :D

      Delete
  6. Slike su ti odlične :) Ovu paletu hoću već sto godina, ali uvijek se nađe nešto važnije za potrošiti novac.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Vjerujem da ce se sigurno naci jednom neke kune i za ovu ljepoticu, stvaro vrijedi.

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...