6/15/2015

Sundance matirajuci fluid

Danas cu vam pisati o Sundance matirajucem fluidu sa SPF 30.

Ovaj brand dostupan je samo u Dm prodavaonicama, iako i Muller na svojim policama ima slican proizvod svoje robne marke.



Cijena mu je ako se ne varam 18.90 ili 19,90. Dolazi u kolicini od 50 ml.
Miris joj je ugodan i podsjeca na ljeto, plazu i kreme za suncanje. Ne zadrzava se dugo na licu i nije zagusljiv.



Ovaj fluid je na licu lagan, upija se vrlo brzo i kozu ostavlja lagano barsunastom. Ako ga se nanese vise, treba malo vremena da se upije i fiksira, ali ne ostavlja bijele tragove, iako lice posvjetli za pola nijanse/nijansu.

Fantasticna je podloga za makeup, a ako se koristi samostalno, ne stvara probleme pri ponovoj aplikaciji.
Zna se hvatati za suhe dijelove koze, te ih duzim koristenjem dodatno isusiti, pa je hidratacija nakon ovog fluida vrlo pozeljna. 




Ovaj fluid sam koristila za proljetno razdoblje, dok ljeti volim nesto visi spf. 
Za vrlo malu cijenu ovo je jedan odlican drogerijski proizvod, koristila sam ga i samostalno i kao podlogu za makeup, te mi se u oba slucaja pokazao kao dobra i pouzdana zastita.

Nije mi izazivao nerede na licu, ali opet to je vrlo individualno, pisale su djevojke i da im je izazivao pristice.

Dm ni ovoga puta nije iznevjerio moja ocekivanja i rado cu se nakon ljeta opet vratiti ovom fluidu.

A ako ste u potrazi za kremom za lice sa visim spf-om, podsjecam na post o Kiss my face SPF 50+ koji mozete procitati ovdje.

Koja je vasa HG krema za lice tjekom ljeta i koliki spf koristite?

8 comments:

  1. Koristim isti fluid za zaštitu lica od sunca i zadovoljna sam :D omjer cijene i kvalitete je odličan, a i služi svrsi :D moram priznat da inače ne koristim svakodnevno posebnu zaštitu od sunca za lice (obično samo neki niski SPF koji ima dnevna krema, ili puder) jer ne izlazim pretjerano po suncu iz kuće jer ne podnosim vrućine haha :) ali za more i izlete mi je ovaj top!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ni ja uvijek najbolji primjer koristenja spf-a, ali se trudim. Sundance mi je uvijek odlican izbor kada nemam vremena narucivati neku kremicu sa visokim spf-om, jer su bas kako si rekla odlican omjer cijene i kvalitete :)

      Delete
  2. Imam taj fluid i stvarno sam zadovoljna s njim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da da, nema se tu puno sto za reci, odlican i jeftin. :)

      Delete
  3. Replies
    1. Pravo je vrijeme za nabaviti ga ;)

      Delete
  4. nisam probala ovaj fluid, zvuči dobro, ali budući da je sada ljeto-radije ću probati kiss my face :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj fluid je svakako bolji izbor za tamniju put, a za snjeguljice ljeto definitivno trazi veci faktor :)

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...